נגישות
נגישות

עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?

אנחנו נמצאים בעידן ה"הכל כלול" בבתי המלון, אבל באילת יש אלטרנטיבות מצוינות לארוחות במסעדות המקומיות. מסעדות שף, בשרים, אסיאתיות ודגים מציעות תפריטים מעניינים, מנות איכותיות ומחירים סבירים. שווה לבדוק לפני שסוגרים חבילת נופש

עסקיות חדשות מהצלחת
שרון שגב
תאריך פרסום: 18/02/2018, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מאז ומתמיד היתה אילת מוקד הנופש הפופולרי ביותר בישראל. המלונות נהנו מכך, המסעדות והאטרקציות. ב-4 השנים האחרונות, כך מספרים לנו המסעדנים, החלו בתי המלונות בשיווק חבילות נופש על בסיס הכל כלול. הדבר גרם לפגיעה ברווחי המסעדות, אך בשנה האחרונה חל שיפור מתון במגמה הזו.

"ארוחה במסעדה פרטית החיצונית לבית המלון תהיה בדרך כלל זולה מהמחיר שבתי המלון גובים על ארוחת ערב, ובוודאי שזולה מארוחת יום שישי ושבת, עליהן התעריף גבוה במיוחד", מספר עדי, יו"ר איגוד המסעדנים באילת, ומבעלי המסעדות ג'ינג'ר ופאגו פאגו.

"ללא ספק, איכות הארוחות המוצעות לאורח במסעדות מחוץ לבית המלון גבוהה יותר מהאיכות וההיצע של ארוחות הערב שתוגש בחדרי האוכל של בתי המלון. רוב המסעדות באילת מציעות לקהל ארוחות עסקיות בצהריים 7 ימים בשבוע, כולל בשבת. בשעות הערב יש מבצעים שונים במסעדות, הן על תפריט היין והן על תפריט האוכל, ומבצעים חודשיים משתנים".

מתוך מגוון מאוד גדול של מסעדות, בחרנו לספר לכם על שמונה מתוכן. 2 מסעדות גורמה, אסיאתית מצוינת, שיפודיה משודרגת, מסעדת בשרים דרום אמריקאית, 2 מסעדות גריל ואמריקאית אחת.

תחת ידיו המוכשרות של השף קובי רווח, מסעדת פאגו פאגו מצליחה לשמור על סטנדרטים גבוהים ומקפידה על חומרי גלם מעולים, חלקם אורגניים. פירות ים, דגים ושילוב מנצח של המטבח הים תיכוני, הצרפתי והאיטלקי, יוצרים כאן חוויה קולינרית ייחודית באילת. המסעדה נפתחה בשנת 1986, ובמשכנה הקודם פעלה כמסעדה צפה על דוברת פלדה. כיום המסעדה ממוקמת על קצה המרינה, כשהיא מוקפת במים משלושת צדדיה. במשך השבוע מציעים כאן 2 סוגים של עסקיות. האחת ב-89 ₪ והשנייה ב-99 ₪. שתיהן כוללות מנה ראשונה, עיקרית ושתיה קלה. מנות כמו פילה מוסר ים בנוסח בלקני; סביצ'ה על מצע יוגורט; קונכיית פירות ים ועוד מככבות בעסקיות.
מסעדת פאגו פאגו. תמונה באדיבות המקום
המקום הקטן שהתחיל בשנת 1978 כדוכן פלאפל, הפך לימים למסעדת הלב הרחב, ומגיש בשרים ודגים. פותחים את הארוחה עם פלטת סלטים (25 ₪ למזמינים מנה עיקרית) במילוי חופשי ובתוספת פיתות מהטאבון. בלב הרחב מצטיינים בבשרים מעולים ובדגים טריים מהים. גם פלטת ברבוניות (78 ₪) יציעו לכם כאן במחיר משתלם. יפה לראות מקומות משפחתיים כאלה, שממשיכים את המסורת ומצליחים במשך שנים רבות להיחשב כמוסד קולינרי בעל סטנדרטים גבוהים ואווירה ביתית.
הלב הרחב. תמונה באדיבות המקום
ג'ינג'ר היא מסעדה אסיאתית שללא ספק היתה מככבת גם בין האסיאתיות בתל אביב. לא מזמן הכניסו תפריט טבעוני מושקע ומוצלח, שכולל מנות כמו סלט ים-נייה, עם תחליף בקר וירקות, ברוטב לימונים; מרק קא פו פה (חמוץ חריף) ומנות נוספות. בג'ינג'ר יש עסקיות צהריים הכוללות מנה ראשונה ומנה עיקרית, והמחירים נעים בין 74-96 ₪. יש גם עסקיות סושי שכוללות מנה ראשונה ורול סושי או שניים, תלוי במחיר (52-92 ₪).
מסעדת ג'ינג'ר. תמונה באדיבות המקום
סלט ים נייה טבעוני בג'ינג'ר
אולה נחשבת לאחת המסעדות הטובות ביותר באילת. מסעדה כשרה, ממוקמת ברחוב תרשיש 7, ומציעה דגים טריים מהים, בשרים ועוד. ההקפדה על הפרטים הקטנים ניכרת כאן בעיצוב המקום, בהגשת המנות ובחומרי הגלם שמוכיחים שלא מתפשרים כאן על איכות. באווירה רומנטית וחמימה תוכלו להזמין מנות כמו קרפצ'יו דג (משתנה לפי מה שמגיע מהים) – מנה כל כך יפה שיהיה לכם קשה לאכול אותה. יש גם כבד אווז על הגריל עם קרמל תפוחים וזעפרן; סקלופיני עוף, שנחשב למנה קלאסית במטבח הצרפתי, וכאן הוא מוגש על מצע של פירה ופטריות פורצ'יני. גם בגזרת הבשרים הולכים כאן על כל הקופה. אנטרקוט אנגוס, פריים ריב עגל חלב וצלעות טלה יוצאים בלי הפסקה מהמטבח. אם בא לכם לנשנש בקטנה יש גם תפריט טאפאסים, וגם תפריט טבעוני הצטרף אל המטבח.
מסעדת Olla. תמונה באדיבות המקום
שיקאגו גריל בר היא מסעדת הדגל של מלון הילטון מלכת שבא, אבל פתוחה גם למבקרים מבחוץ. התפריט של שיקאגו כשר, הבשרים מגיעים מחוות גידול ברמת הגולן וגם מחו"ל והניחוח כאן אמריקאי לחלוטין, עם מנות כמו שיקאגו ווינגס, אומצת כבד אווז, סינטה אנגוס סטריפ (סטייק סירליון ברוטב ציר בקר ויין אדום) וצ'יקן נאגטס. אם בא לכם להתפנק, הזמינו את ארוחת הקצבים הזוגית, שכוללת אנטרקוט סינטה, שיפודי פילה, שקדי עגל, מיני בורגר ועוד. 175 ₪ לאדם.
שיקאגו גריל בר. תמונה באדיבות המקום
קאזה דו ברזיל היא אחת ממסעדות הבשרים הותיקות והנחשבות בעיר הדרומית, ובעלת קונספט ייחודי של אשפטו קוהידו (השיפוד הרץ) – נתחי בשר שונים שמגיעים בזה אחר זה, ונפרסים על ידי הפסאדורים אל הצלחת שלכם. כמה שתרצו. הארוחה הזאת נקראת גם צ'ורוסקריה, וכוללת נתחים כמו אסאדו עגל, פיקאניה, קציצות בשר ארגנטינאיות, כבד עוף, אנטרקוט מיושן ועוד. המחיר: 178 ₪ לסועד, והארוחה מלווה במנות פתיחה כמו לחם הבית, אורז, תבשיל צ'ילי קון קרנה, תפוחי אדמה אפויים בעשבי תיבול וסלט הבית.

מסעדת תרשיש 9 מעידה על עצמה כ"שיפודיה משודרגת ומסוגננת באווירה של ישראל הישנה", אך אנחנו דווקא רואים בה מסעדה לכל דבר. תרשיש 9 עוצבה בסגנון שמתאים לים התיכון, עם צבע התכלת הדומיננטי שמשרה רוגע. במסעדה טאבון מיוחד, בו נאפה הלחם שמוגש עם הבשרים והסלטים. אומרים שהחומוס כאן טעים במיוחד, והמחירים הוגנים בהחלט. מחיר השיפודים מתחיל מ-22 ₪ ומגיע ל-65 ₪ לשיפוד כבד אווז. יש גם כבש, חזה מולארד, נקניקיות מרגז ופילה בקר מיושן.
תרשיש 9. תמונה באדיבות המקום
ברחוב קאמן 1 נמצאת מסעדת הגריל אחלה. מסעדה ישראלית שמציעה סלטים חופשי ופיתות מהטאבון במחיר של 20 ₪ לכל המזמין מנה עיקרית. שיפודים כמו פילה אווז, נקניקיות מרוקאיות, שומן כבש ואשכי הודו. המחירים לשיפודים נעים בין 24 ₪ ל-55 ₪. יש גם מרקים, תבשילים, ובין הבשרים המיוחדים על הגריל תמצאו פרגית בנוסח דום פריניון (עם בצל ויין אדום על מצע פירה) ב-65 ₪; פריים ריב ב-135 ₪ ופילה רוסיני (מדליוני פילה בקר עם כבד אווז) ב-155 ₪. המחירים באחלה מאוד סבירים, הבשר מצוין והסלטים טריים ונחתכים בכל יום בבוקר. 



תמונה בראש העמוד: יחסי ציבור
תמונה בעמוד הבית: מסעדת אולה. תמונות באדיבות המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
אוקינאווה בלבונטין נפתחה ועוד חדשות קולינריות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
איפה אוכלים בשר שבושל בבטן האדמה? בטוסקנה הישראלית