נגישות
נגישות

נעים להכיר: מסעדות חדשות בתל אביב

ניר צוק פתח את בר המקלובה הראשון בארץ; התאילנדית בהר סיני סוף סוף יצאה להרצה; ניטן תאי ממש לקראת סיום ועוד מסעדות חדשות שנפתחו ועתידות להיפתח בקרוב בתל אביב

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
שרון שגב
תאריך פרסום: 24/11/2015, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מי אמר שבחורף מסתתרים מתחת לפוך ומזמינים משלוח הביתה? בתל אביב ממש לא מפחדים מהעונה הקרה, ודווקא עכשיו נפתחות לא מעט מסעדות חדשות בעיר הגדולה. שתי תאילנדיות, כל אחת והסגנון שלה; בר מקלובה מבית ניר צוק שמגיש אוכל מהמטבח הערבי; מסעדה חדשה לאחים ירזין; פיצריית בוטיק; היפנית של בועז צאירי בשלבים סופיים ועוד כמה הפתעות שעתידות להיפתח בקרוב.

נפתחו:

מקלוBAR
השף ניר צוק נכנס למטבח הערבי ומשיק את מקלובר ברחוב לינקולן 11. כל המנות בתפריט על טהרת המטבח הערבי האותנטי, באינטרפרטציה הקולינרית של ניר צוק. אלכוהול ומוסיקה שמחה עד השעות הקטנות של הלילה. המנות במסעדה במחירים של עד 55 ₪.  בתפריט: מקלובה עם בשר, עוף או ירקות, מלוחייה, מנסף, בורי אג'יסר  (טבעות בורי מבושלות ביוגורט), מבחר ממולאים ועוד. פתוח מדי יום מהשעה 12:00 ועד השעות הקטנות של הלילה.
מקלובר. צילום: טדי הרוש
התאילנדית בסמטת הר סיני
ניב וצבי גרוס גדלו לתוך מציאות קולינרית, כשאבירם פתח את מסעדת הבית בחוף לידו בכנרת בשנת 1979. בין גלישת רוח לאוכל אסיאתי החליטו האחים ללמוד בישול בבנגקוק, לאחר מכן למדו את רזי הבישול התאילנדי הדרומי וחזרו לארץ עם החלטה לפתוח מסעדה אסיאתית שנקראת התאילנדית בסמטת הר סיני. המיקום שנמצא הוא, מן הסתם, רחוב הר סיני בתל אביב. סלט קלמארי ושרימפס עם אטריות שעועית (38 ₪); סלט סום טאם עם פפאיה ירוקה, לוביה תאילנדית, תמרינדי ועוד (29 ₪), דגים שלמים בטיגון עמוק, שיפודי שרימפס וקלמארי ועוד מנות מהמטבח התאילנדי.

מגזינו
האחים ירזין (טאקריה, קפה איטליה, מקסיקלי, טוני וספה, מוזס) בשיתוף עם טל שטרן (טוני וספה) פתחו לאחרונה את מסעדת מגזינו. איטלקיה שמתמחה בפיצות מושקעות (44-54 ₪), ביניהן פיצה טבעונית, פיצה בייקון ופטריות, פיצה צ'ילי מוצרלה וגורגונזולה ועוד. בנוסף, מטעמים כמו שרימפ בורגר (42 ₪), פסטות ועוד. המקום, ברחוב מנחם בגין 21, עוצב על ידי יעל ירזין, ומשדר קלילות ואורבניות. ההבטחה היא לאוכל טוב במחירים סבירים ביותר.

מגזינו. צילום: אורית פניני
PIZZA
עוד להיט של קבוצת גרינברג-גרקו-ג'לטרייה ברמת אביב. PIZZA היא פיצריית בוטיק שכבר קוצרת מחמאות רבות, עם תפריט גדול של פיצות מהטאבון ותוספות לא שגרתיות כמו כמהין, נקניק מורטדלה, תירס קלוי ועוד. 

PIZZA. צילום: באדיבות המקום
ייפתחו בקרוב:

ניטן תאי
אשת העסקים נעמי הורביץ פותחת בקרוב את 'ניטן תאי' המדוברת, בהשקעה כספית של יותר מ-10 מיליון שקלים. המחירים, כך מספרים, יהיו סבירים ביותר, והתפריט אותנטי ומעניין. נעמי היא ילידת תאילנד, אך חיה שנים רבות בארץ. נקווה שהיא תצליח להביא לכאן את המבטח התאילנדי, בלי פילטרים. רחוב הארבעה 21.

BOAZU
בית האוכל היפני של בועז צאירי, נפתח ממש בזמן כתיבת שורות אלה ברחוב בן יהודה 188. קהל הסועדים עקב במשך חודשים אחרי הקבוצה בפייסבוק (הפורום לקידום האוכל היפני), והנה הגיע הרגע. התפריט המצומצם והאיכותי יכלול מרקי ראמן (בועז מייצר בעצמו אטריות ראמן מזה כמה שנים). משולשי אונגירי, חמוצים יפנים, כמה סוגים של טופו, הכל מעשה ידיו. יימכרו גם חליטות תה שאפשר גם לקחת הביתה. משקאות קלים לא נכנסים לכאן.

לימה ניפו
אל שוק הפשפשים עתידה להתווסף בקרוב גם לימה ניפו שתגיש שילוב של אוכל יפני ופרואני. יורם פרץ והשף כריס גולדינג (שהיה בין היתר סו שף במסעדת נובו) יגישו מנות רבות של דגים נאים, סלטים אסיאתיים, מנות פרואניות כמו פוקה פיקנטה (תפוחי אדמה וסלק ברוטב בוטנים) ועוד. הפתיחה ממש בקרוב ברחוב רבי תנחום 6.

הבר של דלידה
בעלי מסעדת דלידה עומלים על בר חדש שייפתח ברחוב זבולון 8 בשוק לוינסקי. השף דן זוארץ שוקד על התפריט, וההצלחה כמעט מובטחת, לאור התחזקותו של שוק לוינסקי כמוקד קולינרי.


תמונה בראש העמוד ובעמוד הבית: מקלובר. צילום- טדי הרוש

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?