נגישות
נגישות

אבטיח ואננס על החוף

מה יותר הגיוני מלאכול פירות קרים על החוף? בתור צרכני תרבות כבדים, שנוהגים לייבא מנהגים שונים ולשלבם בתרבות הכלאיים הישראלית, כדאי לנו לנסות ולייבא, כמה שיותר מהר, את התרבות של מכירת אבטיחים צוננים על החוף, ואם אפשר אז גם אננס.

מסעדה ביום חדשות מהצלחת
עופר שושני
עופר שושני
תאריך פרסום: 09/10/2005, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
תדמיינו לכם את המצב הבא: שמש, חוף הים, חם, ואתם יושבים על החול. לאחר מספר דקות חם לכם ואתם רעבים. מה עושים? אפשרות אחת היא לקום ולחפש את הקיוסק/פיצוציה הקרובה, אבל זה לא רעיון כל כך טוב כי אם הקיוסק יושב על החוף הוא בוודאי מפקיע מחירים ומוכר מוצרים באיכות נוראית. ואם הוא לא על החוף, אז זה רחוק מדי עבורנו. נשאר רק לחכות לנער שיגיע עם ארגז הארטיקים.

וכאן בדיוק אנחנו נעצרים וחושבים: למה בארץ מחלקים על החוף רק ארטיקים וקרטיבים? אין אפשרויות אחרות, יותר הגיוניות? אז מסתבר שדווקא ישנן כאלו ובתור דוגמא נתאר את המצב הקיים בדרום מזרח אסיה (לדוגמא בתאילנד) בו מציעים לך על החוף דברים אחרים לחלוטין. נתעלם לרגע מכל המאכלים המוזרים והבלתי אכילים ונתרכז בעגלת הזכוכית שמתקרבת אלינו לאיטה. כשהמוכר מגיע, הוא מצביע בחיוך על מרכולתו ואנו רואים שיפודי אבטיח ושיפודי אננס מחכים לנו, צמודים לגושי קרח צוננים, ורק מחכים לנו שניקח אותם ונאכל. ולמה לא? מה יותר הגיוני מלאכול פירות קרים על החוף, אין, אין עניין.

השאלה היא למה בישראל זה לא נהוג, אחרי הכל, מי לא היה מוכן לשלם עשרה שקלים בשביל רבע אבטיח קר על החוף? אז בתור צרכני תרבות כבדים, שנוהגים לייבא מנהגים שונים ולשלבם בתרבות הכלאיים הישראלית, כדאי לנו לנסות ולייבא, כמה שיותר מהר, את התרבות של מכירת אבטיחים צוננים על החוף, ואם אפשר אז גם אננס.
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עופר שושני

סושי? לא תודה
איך להוריד את ריח השום מהידיים?
לזניה
בארץ סין גר צ'אן – סו – לין
דגים בניחוח של שקיעה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר