נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
כמה סוגי לזניה אתם מכירים?

אם לוקח לכם רק כמה שניות לענות על השאלה אז כדאי שתקפצו לבקר ב"לזניה", מסעדה איטלקית קטנה הממוקמת ברחוב הארבעה ומציעה לראווה לא פחות מ – 16 סוגי לזניה. אגב לזניה, אנשי "לזניה" מאוד גאים בתפריט הלזניות העשיר שלהם ומודיעים כי הם מקפידים להשתמש בעלי פסטה אמיתיים, גבינת ריקוטה מתובלת, תבלינים רבים והרבה רוטב עגבניות "אגרסיווי".

"לזניה" היא רק אחת מתוך רשת בת שלוש מסעדות תחת אותו השם (השתיים האחרות בניו – יורק), המציעה ארוחות תחת הסיסמה "זה נראה יקר אבל המחיר בפירוש סביר". ואמנם, הצצה בתפריט העסקי שלהם מגלה שמחיר הארוחות העסקיות מתחיל בעשרים ותשעה ש"ח ומסתיים בארבעים וחמישה ש"ח - סביר ביותר.

בחצי חיוך מספר לי זאב, בעל המסעדה, שרבים מהאנשים שמעדיפים את הארוחה המוזלת הם אנשי עסקים מחוייטים שפשוט אוהבים את התפריט שלו... מבט בתפריט מגלה כי התפריט ה"עני" (עשרים ותשעה ש"ח, כזכור) מכיל פסטות בלבד, התפריט ה"בינוני" (שלושים ושבעה ש"ח) מכיל גם לזניות עם בשר, עוף וקציצות ואילו התפריט ה"עשיר" (ארבעים וחמישה ש"ח) מכיל גם מגוון של מנות בשריות ובהן סטייקים, אווז, כבד, כרעיים, דג וחזה. כל העסקיות כוללות גם מנות ראשונות וכוס שתיה או יין בארוחה ה"עשירה".

המסעדה ממוקמת, כאמור, ברחוב הארבעה, שכבר הפך להיות רחוב האוכל של תל – אביב ופתוחה בכל יום בין השעות 12 בצהריים לחצות. הארוחות העסקיות זמינות בין 12 לארבע אחר הצהריים, לא כולל יום שבת, כאשר עיקר הלחץ הוא בין השעות 12 וחצי לשלוש אחר הצהריים.

ניגשנו לארוחה. אני בחרתי את התפריט הבינוני וקיבלתי מרק בצל כמנה ראשונה, לזניה בשר כמנה עיקרית וכוס יין גאטו נגרו אדום ברקע. ש' הלך על התפריט ה"עשיר" ובחר חצילים עם גבינת ריקוטה כמנה ראשונה, כבד עוף מוקפץ עם בצל ויין כמנה עיקרית וכוס יין לבן יבש של תשבי.

המרק היה משכנע למדי וגם הלזניה שבפירוש העניקה הרגשה ביתית, בעיקר בשל רוטב העגבניות, אשר היה אכן מאוד אגרסיווי, כמובטח. המנות של ש' היו בפירוש מצויינות כאשר החצילים נמסו בפה באיטיות מעוררת תאווה בעוד הכבד המוקפץ והמוקפד הוציאו מידידי הוותיק מבט מעט מזוגג ואת המשפט "זה הכבד הטוב ביותר שאכלתי מעודי". אהבתי גם את המלצרית שניגשה לשולחן עם פלפליה שבגודלה ובצורתה מזכירה במאוד את מגדל פיזה ושאלה בנימוס האם ברצוננו מעט פלפל באוכל.

מעבר לאוכל ולמחירים הדיפרנציאליים השירות היה אדיב ויעיל, לא היינו צריכים להמתין זמן רב מדי לאוכל, מה שמציב את המסעדה בתור אופציה אטרקטיבית כשמדובר על ארוחה עסקית בלב תל אביב.
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עופר שושני

סושי? לא תודה
איך להוריד את ריח השום מהידיים?
אבטיח ואננס על החוף
בארץ סין גר צ'אן – סו – לין
דגים בניחוח של שקיעה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר