נגישות
נגישות

אוכל סטודנטיאלי

ביום ראשון צעדתי בשערי האוניברסיטה והייתי צריכה להתמודד, כמו תמיד, עם הדילמה שעומדת בפני עשרות אלפי סטודנטים; איפה נשיג את הקפה הכי פחות שרוף, איפה נשיג סדנביץ' שלא יגרום לנו לקלקול קיבה

מסעדה ביום חדשות מהצלחת
רותם רוזנטל
רותם רוזנטל
תאריך פרסום: 09/10/2005, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
ביום ראשון זה קרה, ביום ראשון זה הגיע.

ביום ראשון צעדתי בשערי האוניברסיטה והייתי צריכה להתמודד, כמו תמיד, עם הדילמה שעומדת בפני עשרות אלפי סטודנטים; איפה נשיג את הקפה הכי פחות שרוף, איפה נשיג סדנביץ' שלא יגרום לנו לקלקול קיבה; האם מחיר הסנדביצ'ים כבר הגיע לעשרים שקלים? איפה נשיג סלט – במשפטים או בשרת? האם הסושי בווב עלול לגרום לפגיעה מתמשכת במעי?

רוב הציבור חושב לתומו שאנחנו חובשים את ספסל הלימודים בכדי לצבור השכלה שאולי תסייע לנו (כן, בטח) למצוא ביום מן הימים עבודה טובה.

מה שהציבור לא מבין הוא שהמאבק האמיתי במהלך תקופת הלימודים הוא קולינרי בעליל. יש לחקור ולהכיר את כל הקפיטריות לעומק כדי להבין מהם היתרונות שמציגה כל אחת ואחת, אם ישנם כלל כאלה. לוקח זמן להבין מהי האווירה של כל קפיטריה וקפיטריה, ואיך אתה, הסטודנט הקטן, משתלב במרקם המלבב.

משיחות עם המקומיים באוניברסיטה, נראה שכל אחד מצא לעצמו איזושהי סטייה קטנה בין שלל הקפיטריות שעושה לו טוב בלב. ישנה אסכולה שלמה החובבת את הסנדביצ'ים המוצעים במחיר שווה לכל נפש – במחיר מוגן (לכן גם מכינים אותם בצורה דוחה מהרגיל, כדי שכולם יקנו סנדביצ'ים יקרים). האסכולה הזו חובבת הוספת מלח או פלפל ושאר ירקות לסנדביץ' הבסיסי, ומציינת בביישנות, שאיש לא ישמע – כן, אני אוהב את הסנדביץ' של ה-4.20 ₪ וקונה אותו באופן קבוע.

אני עדיין מנסה למצוא קפה בטעם סביר בתוך ההיכל האקדמי ומוצאת את עצמי מקללת כל פעם מחדש. כל כך הרבה דילמות, כל כך מעט זמן. אולי הפעם, אני אומרת לעצמי בתקווה קלושה בתחילת כל סמסטר (והרגע התחיל הרביעי במספר) – אולי הפעם אמצא את מי שיכין לי את הקפה שתמיד רציתי. אולי אמצא סוף סוף סנדביץ' עם ירקות טריים. ואולי בעצם, אולי הגיע הזמן לשקול לימודים בחו"ל.


  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רותם רוזנטל

חגיגה גרוזינית בננוצ'קה
אם אין לחם...
NG בר & בשר
קוקטייל "הכינותי מראש"
גן עדן בסיני...
מאפה-קפה-סיגריה
ההתקפה האתנית
על הקשר שבין הכלכלה לקיבה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר