נגישות
נגישות

לעולם בעקבות השמש

השקיעה ביום הכי ארוך בשנה מביאה לנו אופציה נדירה לאכול ארוחת ערב מאוחרת ועדיין ליהנות משקיעה יפה. קיבצנו לכם שישה מקומות מצפון ועד דרום, המציגים בגאווה מטבח טעים ונוף מדהים

מסעדה ביום חדשות מהצלחת
רותם דרוב
רותם דרוב
תאריך פרסום: 20/06/2011, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

היום הארוך ביותר בשנה החל ב-21 ביוני, גורר אחריו דמדומים נעימים אל תוך השעה שמונה בערב! זוהי הזדמנות מצוינת לצאת לארוחת ערב מעוררת השראה. היום הארוך ביותר הוא כמובן רק ציון דרך, לאחריו הימים יחלו להתקצר, למרות שיולי ואוגוסט עוד לפנינו. החלטנו להביא לכם מקבץ המלצות למסעדות טובות מצד אחד, המצוידות בנוף מדהים מצד שני, כי לא כל יום אפשר לחזור מיום עבודה בניחותא, להתקלח ולצאת למסעדה, ולהגיע כשיש עוד שעתיים של אור ליהנות מהן. זוהי כמובן המלצה לא רק ל-21 ביוני כי אם גם לשבועות הקרובים, כי כבר לא ישנה לנו אם החשכה תרד כמה דקות מוקדם יותר.

C2 –נתחיל עם אחת המסעדות הגבוהות בישראל הממוקמת בקומה ה-49, לא פחות בבניין עזריאלי העגול.  C2 מציגה מטבח שף יוקרתי וכשר בניצוחו של ארתור בילדר, שמוציא מנות מעולות גם אם הן היו מוגשות בקומה הראשונה של המגדל. למסעדה נוף מדהים המשקיף על דרום/מערב/ צפון גוש דן. למרות שמגדלי עזריאלי ממוקמים במזרח העיר, הים מתגלה במלוא הדרו, העיר נפרשת לפניכם כמו מפה, וכל הסועדים לא מתאפקים, אנשי עסקים או תיירים ושולפים מצלמות להנציח את הרגע. כייף לשתות יין צונן ולנסות לנחש רחובות או שכונות מבעד לויטרינות, חוויה באמת יוצאת דופן במונחים ישראליים.

קפה נמרוד –לסובלים מפחד גבהים ולאלו שאוהבים לחזות בים בגובה פני הקרקע ולשמוע את רחש הגלים, מוזמנים להגיע אל קפה נמרוד בנמל תל אביב. בנמרוד תמצאו מטבח גלילי כמו סלטים עם עשבי תיבול מיוחדים ועוד מנות הפונות לטעם הישראלי הרחב. נמליץ לכם גם על בר הטאפס בשוק האיכרים הסמוך והיי, אפילו בסניף ארומה הממוקם ליד תוכלו ליהנות מהשקיעה המרשימה, בקיצור נמל תל אביב הוא כרגיל, אחד המקומות הכיפיים לשקיעות מאוחרות.

קלמאריס –  הים התיכון לא שייך בלעדית לתל אביבים, למרות שהם לפעמים חושבים כך. במסעדת קלמאריס החיפאית תוכלו לנשנש שפע של פירות ים ודגים אל מול נוף מדהים. המסעדה ממוקמת בנקודה גבוהה על רכס הכרמל. כל העיר חיפה והנמל, ואף הרי הגליל התחתון פרוסים לעיני הסועדים מויטרינות ענקיות שסוגרות על חלל המסעדה מכל הכיוונים. תוסיפו לזה שקיעה ארוכה וקיבלתם חוויה רומנטית בעיר הנמל הצפונית.

קדירת המכשפה והחלבן -  במושב נמרוד, כמעט בקצה המדינה, ליד נווה אטי"ב המתקשר אצלנו בתודעה בעיקר עם שלג וחרמון, שוכנת המסעדה עם אחד השמות המוזרים. בקדירת המכשפה והחלבן תוכלו למצוא מטבח די מרשים של קדרות מהבילות (בצפון עדיין קריר בעונה זו של השנה בשעות הערב) וגם שפע של בשרים מעולים המטופלים במקום. ומה בדבר הנוף? בגובה 1115 מטר מעל ההרים, תמצאו נוף עוצר נשימה הצופה אל בריכת רם ואל מטעי הדובדבנים והתפוחים המעולים כשהרי הגולן סוגרים עליהם מסביב.

הבקתה במצפה שלום  -  בכפר חרוב במצפה שלם, השוכן בדרום רמת הגולן מעל הכנרת, תמצאו את מסעדת הבקתה במצפה שלום, המגישה ברוח רמת הגולן הבוקרית, שפע של מנות בשרים כמו שעם ישראל אוהב. המסעדה נמצאת בנקודה נדירה והנוף מסוגל להכיל את כל הכנרת - מצפון ועד דרום. השמש תעלם יחסית מהר מעבר להרים במערב ואתם תישארו עם אור רך למשך שעה ארוכה, מובטח לכם כי הקיבה אולי תתמלא אבל העיניים לא ידעו שובע.

אידי במרינה – את אידי ישראלוביץ' כולם מכירים בתור אוטוריטה לדגים ופירות ים באשדוד.  את אידי במרינה, האחות הקטנה של המסעדה המיתולוגית הוא פתח, ובכן הבנתם נכון, במרינה של אשדוד. עם מרפסת מהממת הצופה אל הים והיאכטות ותפריט מוקפד אבל לא מחייב, תוכלו לקחת פסק זמן, להגיע בבגדים לבנים ומוקסינים ולדמיין שאתם מינימום בריביירה  הצרפתית.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רותם דרוב

מתוק אך עדיין כשר
הכי מפורסם והכי אלמוני
על זאטוטים, סיפורים והמבורגרים
חדש בעיר
בירה אינטרנשיונל
דניאל רוגוב הלך לעולמו
מבשלים הזדמנויות
סיפו קורה פה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר