נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מתחם שוק הפשפשים ממשיך לצמוח, וכאשר חושבים על פוטנציאל הצמיחה העצום שלו מתחילים להרהר בעתיד, אז כבר לא יוכלו לפתוח בסטות של גרוטאות עקב שכר הדירה שיאמיר. המצטרף החדש לסמטאות הציוריות הוא 'סיפו', בר מסעדה המתמחה בדגים ופירות ים שנפתח לפני שבועיים על ידי חמישה שותפים, שניים מהם אחראים גם על המטבח ועל האירוח, טלי פל  שמגיעה מרשת ג'אפניקה, ואחראית על ניהול המקום ועידן מצנר, שף צעיר עם רזומה מרשים במסעדות (שילה של השף שרון כהן, לורנס במלון הרודס ועוד)

"המקום הוא קצת 'עקום' וזה בסדר גמור", מחייך מצנר כשהוא נדרש להסביר על סיפו, "ככה אנחנו אוהבים אותו, כמו כל השוק מסביב, זה לא מתחם הייטק שנדרש למסעדות 'ישרות', הקירות קצת עקומים, האווירה 'עקומה' במובן החיובי, והמטבח נשען על ההיצע בשוק ועל התוצרת המקומית כשגם המחירים נשענים על מחירם בשוק, כאשר מחיר מנה יכול להשתנות מהיום למחר. הרעיון הוא לתת את האווירה הכי טובה שאפשר עם אוכל שמתאים לכל כיס".

ואכן בתפריט שמציע מנות בגודל בינוני אפשר למצוא מנות כמו סביצ'ה עם דג נא, סלק צלוי ושערות בצל ירוק (36 ₪), ברבוניות מטוגנות במשקל 100/200 גרם (₪ 32/63 ₪) וגם מנות כמו פסטה עם ארטישוק, בשר סרטנים וקלמארי (54 ₪) וקינוחים כמו כנאפה (27 ₪). "חשוב לנו שאנשים ייהנו גם מיין טוב" מסביר מצנר, את דיל היין שנקרא בתפריט בפשטות 'בורא פרי הגפן', כאשר תמורת 50 ₪ תוכלו לשתות מגוון יינות רחב בכוס וכמה שרק תרצו, בין היינות אפשר למצוא את איגלהוק שרדונה האוסטרלי, או פינו גריג'יו האיטלקי ובסקציית האדומים את דלתון כנען הישראלי וטרפיצ'ה מלבק הארגנטיני, "זאת הזדמנות ייחודית ליהנות משלל יינות, לפתוח את הארוחה עם יינות לבנים למשל ולעבור לאט לאט ליינות אדומים וכבדים יותר, בלי להתחשבן לכמות השתייה והמחיר". מסכם מצנר את האווירה השמחה.

סיפו –רבי נחמן ,3 פינת עמיאד 16 יפו.

טלפון 03-6038121

א'-ה',ש' 12:00 עד לקוח אחרון ו' 12:00-18:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רותם דרוב

מתוק אך עדיין כשר
הכי מפורסם והכי אלמוני
על זאטוטים, סיפורים והמבורגרים
חדש בעיר
בירה אינטרנשיונל
דניאל רוגוב הלך לעולמו
לעולם בעקבות השמש
מבשלים הזדמנויות
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
אחרי 20 שנה מסעדת מסה הוותיקה נסגרת
מסעדת השף הערבית שאתם לא מכירים
מסעדות שף בתל אביב – גורמה פנומנאלי לסקרנים בלבד