נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במתחם נמל תל אביב, ממש מעל קפה-קפה הותיקה מאד, נפתח לאחרונה יוסף בית לאירועים קטנים, במיקום הכי נכון בארץ. בשבוע שעבר הגעתי לאירוע במקום.

יוסף, כך הופתעתי לגלות, הוא מבית היוצר של לחם בשר, המסעדה הממוקמת באותו מתחם ומוכרת במיוחד בקרב ציבור שומרי הכשרות שיודעים להעריך אוכל איכותי. שתיהן כשרות בד"צ מחפוד. הדתיים מבינים אותי. יוסף הוא מקום שהשקיעו בעיצובו, כבר מהמבואה, וכמובן שגם באולם הישיבה העטוף בנוף פנורמי ממכר של טיילת וים.

יוסף בית לאירועים קטנים בנמל

תפריט אינסופי
התיישבנו, אישתי ואני, על הבר. ברקע מסתלסלים שירים במזרחית קלה, ונראה שהזמר לא חושב להתעייף. טעמנו מהאורז המתובל, מהפרגית ברוטב שזיפים מתקתק ומהקבבים המצוינים. תפריט האירועים של יוסף מגוון ועשיר, שמחנו לגלות שהוא גם טעים ואיכותי מאוד. מי שמחפש מקום לאירוע, דעו שכאן תוכלו לבחור את המנות המועדפות עליכם מתוך מגוון אינסופי כמעט של אפשרויות. ולרי, השף של יוסף וגם של לחם בשר הוא מקצוען רב ניסיון, וזה מורגש בכל ביס. התפריט של יוסף, כך שמענו, אינו דומה לתפריט של לחם בשר. האיכות, עם זאת, זהה ומי שמכירים את לחם בשר מבינים שזו בשורה מצויינת.

אנטריקוט. יוסף בית לאירועים קטנים בנמל

שירות עצמי או הגשה
קצת אינפורמציה חיונית לסקרנים - יוסף קרוי על שם אביהם של בעלי המקום והוא יודע להכיל עד 100 איש, כך שגם בתפוסה מלאה הוא שומר על אווירה אינטימית. על המנות ביוסף תשלמו החל מ-180 שקלים לסועד, ותוכלו לבחור בין שירות עצמי במזנונים להגשה בידי מלצרים. אם תרצו לקיים אירוע של למעלה מ-30 מוזמנים בלחם בשר, עם התפריט המוכר של לחם בשר, תוכלו לבקש להעתיק לכם את האירוע ליוסף הסמוך, מבלי לוותר על התפריט שאתם אוהבים. כמובן שאם תבחרו לעשות זאת תיהנו ממערכת השמע העוצמתית המותקנת במקום, ומהמסך עליו תוכלו להקרין מה שתרצו.

ואם הגענו למולטימדיה, הרי שהזמר עדיין עמוק בסלסולים. אנחנו לעומתו שבעים מהאוכל האיכותי של יוסף, מסוחררים מעט מהיין העדין שטעמנו ומהצלילים שעוטפים אותנו, החלטנו להיפרד מיוסף לעת עתה. אין ספק שעוד נחזור.

* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
כמו בחו"ל: המעדנייה של גולדשטיין
ארוחה קונספטואלית מארץ האגדות
מרגישים בבית בדג על הנחל
מירנצ'ו תסחף אתכם למרכז אמריקה
נוסעים לנס ציונה
יודעת את העבודה
כשזה תופס אותך
ברוב פאר והדר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר