נגישות
נגישות

אוכל, אהבה ושיכר בפיראט בר

לא פחות מ-65 סוגים של בירות מהחבית, מנות מצוינות ונדיבות במחירים סבירים, עיצוב יפהפה ומבחר של סגנונות ישיבה, כל אלה הופכים את הפיראט בר בראשון לציון למקום האולטימטיבי לבילוי של ערב מושלם

מסעדה ביום חדשות מהצלחת
רועי פנחסי
תאריך פרסום: 23/03/2016, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לו הייתי פיראט
"לו הייתי פיראט על שבעת הימים לבקשך בספינה אז יצאתי
ללגום בירה קרה, לנשנש בקטנה וליהנות מהאווירה"

החמשיר הקצר (בהשראת השלושרים) מבטא במדויק את מצב הצבירה בו אני מסיים יום עבודה ממוצע. את התשוקה של סוף היום לנדודים ולשיכר טוב ומשהו טעים בצד מילאתי השבוע בפאב הפיראט הראשל"צי. הפאב מעוצב כספינת פיראטים רחבת ידיים עמוסת קורות עץ כבדות, עם מגוון חללי ישיבה בגדלים ובסגנונות שונים: פינות ישיבה רומנטיות, בר עץ ענק למחפשי ריגושים, חדרי פגישות ואירועים פרטיים, ואפילו כיסאות ספורטיביים מול מסך ענק.

לביקור בפיראט הצטרף ידידי הטבח הבולגרי, חבר ותיק ושותף נפלא לערב של שתייה קשוחה. התיישבנו על הבר, קרוב אל קיר שכולו ברזי בירה, 65 במספר לחובבי הדיוק. הברזים ניזונים משלל חביות בהן מוזיאון חי של טעמים, צבעים וסגנונות התססה. המוזג החביב הציג לנו את תפריט הבירה והשיכר המרשים ואת תפריט האוכל.

הבה נבירה
כבר במבט חטוף בתפריט נעורה סקרנותנו  על מבצעי "שתה כפי יכולתך" במחירים הנעים בין 79-99 שקלים, בהתאם לסוג המשקאות. במחיר של 79 שקלים תוכלו ליהנות ממגוון מצומצם יחסית של בירה, יינות וספירטים טובים אך פשוטים, בעוד שבמחיר של 99 שקלים הבר פתוח בפניכם כבאר - שתו כפי יכולתכם במלוא מובן המילה, ורצוי הרבה מכל הבא ליד.

כיוון שאנו מנסים לצמצם את הפרת חוקי התנועה, נמנענו מההצעה המפתה לשתות עד אובדן עשתונות ובמקום זה בחרנו לטעום בירות שלא הכרנו. אני בחרתי בבירת החיטה של מבשלת טוכר, בירת חיטה מעוננת וקלילה במתיקות מעודנת ובארומה עשירה של  פירות טרופיים (31 שקלים לחצי) בעוד ידידי לגם אסטרייה דאם (בספרדית 'כוכב') - 33 שקלים לחצי - בירת לאגר בהירה וקייצית.
לשון בקר ברוטב שמנת ופטריות
לצד השתייה מציע הפיראט מטבח אירופאי כבד ומספק, אשר משתלב נפלא עם ערב דרינקים ראוי. הזמנו לשון בקר ברוטב שמנת ופטריות (30 שקלים), מנה שעשתה עלייה מוצלחת בשנות ה-90. מן הלשון קולפה השכבה החיצונית והמחוספסת, כלומר הנתחים היו רכים ונימוחים בלי משוב ליקוקי מצדם. מנה מצויינת. בחרנו גם בסאלו - מנה כפרית וטעימה של לחם שיפון מלא עם פרוסות בייקון עבות, חמאה ובצל, המוגשת עם שוט וודקה לחימום הקנה. שתי המנות היו נדיבות, ונתנו תמורה גבוהה מאוד למחיר הנוח.

המנה המנצחת
עם סיבוב נוסף של בירה הזמנו מן העיקריות ספייריבס לבן ברוטב הבית בתוספת טוגנים (70 שקלים) ופילה סלמון בגריל (70 שקלים). צלעות החזיר הוגשו מופרדות על סיזלר מלוהט, צלויות משני הצדדים ומשוחות ברוטב פיקנטי. רוטב BBQ ביתי וירקות בגריל הוגשו בצד. כמו כל שאר המנות, רוחב הלב בהגשה קנה את ליבינו, והכתרנו אותה כמלכת הארוחה. לאחר שכילינו בתאווה את הבשר הרך מעל עצמות הצלע עוד כרסמנו בתאווה את הטוגנים הפריכים. עברנו לטפל בדג הסלמון, אשר הוגש על מצע של פירה עשיר וירקות בגריל; תאווה של צבע וניחוח. הדג היה מוצק ועסיסי ונהנינו מכל ביס.
ספייריבס וצ'יפס
עוגת גבינה ושוקולד
חשבון בבקשה
אחרי הארוחה המשביעה והמגוונת, שיכרי השעורה והחיטה הטעימים והאווירה הבינלאומית, נותר לנו מקום קטן בבטן למשהו מתוק וטעים. עוגת גבינה ושוקולד (39 שקלים) היתה הבחירה הבאה שעשינו בערב ההוא, והיא זיכתה אותנו בפרוסה נפלאה של מתיקות קרמית ומעוררת שעזרה לנו לצלוח את הדרך הביתה בשלום. הפיראט נותן אפשרות לחוות ערבים שונים ומגוונים עם בחירת מקום הישיבה, סוג ומינון השיכר ומנות טעימות ומשלימות, במחיר הגון ועם שירות חייכני ונעים. מחיר הארוחה הסתכם ב-264 שקלים.

בירה חיטה גרמנית טוכר 31: שקלים
בירה לאגר ספרדית  אסטרייה דאם 33: שקלים
לשון בקר בשמנת ופטריות: 30 שקלים
סאלו עם וודקה: 30 שקלים
ספייריבס : 70 שקלים
סלמון בגריל: 70 שקלים
סה"כ: 264 שקלים לארוחה לזוג פלוס שיכר מדהים

הפיראט בר, משה בקר 11, ראשון לציון. 053-9369006

* הכותב היה אורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכלים בג'פניקה בנמל
עסקיות שוות ב-206 דגים
נאו אפטר דארק
כשרוצים ערב אחר. שפילד
אוכלים במסעדת אפרטו בקיסריה
פו-מו ברמת החייל עושה את זה בגדול
נרגעים באיטלקית במסעדת קמפנלו
ארמיס: המנצחת של חוף אשדוד
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר