נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כולנו למדנו להחזיק צ'ופסטיק ולהבדיל בין מאקי לאינסיידאאוט על ברכיה של ג’פניקה. היום ג'פניקה היא בוודאי רשת המסעדות האסיאתיות הגדולה בארץ, שנדמה כי תמיד היתה כאן איתנו. ג'אפניקה רכשה לעצמה מוניטין של שילוב מוצרים טריים ואיכותיים ומחירים נוחים, בזכותם  קהל לקוחות רחב ומגוון שומר לה אמונים כבר שנים. 

הכל התחיל בחורף 2004. זוג צעיר מלא ביוזמה הקים סושי בר קטן ברחוב דיזנגוף פינת גורדון, עם שלט "ג’פניקה" ליד הדלת. עם השנים נפתחו עוד סניפים, נוספו שותפים, גויסו מאות עובדים והתארחו מאות אלפי לקוחות במסעדות הסושי בר האיכותיות, כשאותו השלט ניצב בכניסה לכל אחד מן הסניפים. 
סלט נאם טוק ניאה בג'פניקה. צילום: רועי פנחסי
סושי בנמל
ג'פניקה בנמל היא אחד הסניפים המושקעים והיפים של הרשת. לסניף הרחב נוספה לא מזמן קומה שנייה, לאונג' טי-אל-וי, (TLV LOUNGE) -  מתחם יוקרתי עם בר עצמאי, מערכת בידור וסאונד איכותית הנפרדת מחלל המסעדה, ובקיצור הוא עונה על ההגדרה של מקום מושלם לעריכת אירועים פרטיים (של עד 80 משתתפים אגב). התפריט בלאונג' יכול להתבסס על תפריט המסעדה האהוב, אך הוא גמיש, ויכול להיום מותאם להעדפת המארגנים.

אנו בחרנו לחגוג שם את מסיבת הגבורות לאבי, ולהזמין חברים ובני משפחה מרחבי הארץ. אין מקום מרכזי ונוח יותר מאשר הנמל בת"א, שהינו לא רק מרכזי ומוכר לכולם, אלא גם מצטיין באווירה שמחה, בחניית אורחים חינם, ובאויר מלוח מן הים. מחיר מנה לארוע ב- TLV LOUNGE  מתחיל ב-120 ש"ח, ובג'פניקה כמו בג'פניקה התמורה מצויינת למחיר.

כדי לבחור את המנות המתאימות ביותר הגעתי לנמל ת"א עם אחי, במטרה לאתר ולקלוע לטעמים שמשפחתנו תעוף עליהם. לעזרתנו נרתם אלון, השף ומנהל הסניף בנמל, והוא הצטרף אלינו למעבר יסודי על התפריט.

חברים
המסעדה היתה עסוקה. כמה משפחות ביום כיף בעיר הגדולה, ובשולחנות אחרים ישבו נערים ונערות שבאו להתפנק כמו גדולים. התיישבנו בכסאות הדיינר הנוחים, והזמנו קרלסברג מהחבית (28 ש"ח לחצי). ישבנו לצד אלון, עוברים בתנועות אצבע מיומנות על תפריט האיי-פד האלקטרוני, בו שלל המנות מוצגות בתכולתן ובתמונות מפתות.

 מן הראשונות בחרנו במנת הנאם טוק ניאה – פרוסות בקר מוקפצות, שבבי אורז, עגבניות שרי, בצל סגול, בצל ירוק, כוסברה, עלי נענע וטבעות צ'ילי אדום, ברוטב תמרינדי, ליים וסויה מתוקה (29 ש"ח). מנה צבעונית ופיקנטית שהכניסה אותנו ישר לעולם הטעמים האסיאתי. הוספנו גם סלט עוף מלפפונים מרענן וקיצי (24 ש"ח), בו משולבים ג'וליאנים ארוכים של מלפפון טרי ועוף ברוטב עדין של חמאת בוטנים וחלב קוקוס.

אחרי שטעמנו והתרשמנו פנינו לדגום את העיקריות. הזמנו פרש נודלס בקר (46 ש"ח), אטריות ביצים טריות מוקפצות בטריאקי עם כרוב, גזר, פטריות שמפניון, נבטים, ובצל ירוק. איכות האיטריות וטריותן שדרגה את המנה, ושילוב הרטבים ועקצוץ חריף הפכו אותה לחוויה.
אחלה קומבינציה. ג'פניקה. צילום: רועי פנחסי
ואז הגענו לשלב החשוב באמת: שלב הסושי, שהוא תכלס הסיבה ב-הא הידיעה שאנשים אוהבים את ג'פניקה. רצינו לטעום מגוון סוגים, ולכן בחרנו בקובינציה סלמון (56 ש"ח) שמכילה שילוב מנצח של 4 יחידות סנסט רול,  6 יחידות מאקי בצורת אינסיידאאוט עם ספייסי סלמון, מלפפון ועירית ו-4 יחידות ניגירי סלמון, כלומר פילה סלמון על אורז. הקומבינציה היתה מגוונת, צבעונית וטעימה, במיוחד בשילוב עם הג'ינ'גר הכבוש ועם נגיעה של רוטב סויה. 

חשבון בבקשה
אחרי שנושא בחירת המנות לסעודה נסגר, לא נותר אלא לבחור משהו מתוק לסיום. בהמלצת המלצרית החביבה בחרנו בשני קינוחים קלאסיים, אשר כל אחד נותן מענה לשאלה שונה: מצד אחד בחרנו במלכת השלג, הפבלובה (30 ש"ח), נשיקת מרנג עטופה בקרם וניל וקולי תות, קינוח טעים, וקליל שאיכות הביצוע שלו בג'פניקה היא מן המרשימות ביותר.

מן העבר השני, מארצות השמש האקזוטיות, בחרנו שוקולד בלגי וחמאת בוטנים (30 ש"ח), שהיא עוגת מוס שוקולד כבדה ומנחמת, אשר בבסיסה שכבה נדיבה של חמאת בוטנים בקישוט קראנץ' שוקולד בלגי מעוטר בקרם שקדים. 

הביקור בג'פניקה פרש בפנינו קשת טעמים ייחודית והסתיים באקורד מתוק. שילוב העולמות, מזרח ומערב, שחור ולבן, חתמו את הביקור הטעים בצפייה לאירוע הגדול שבדרך. מחיר הארוחה היה 243 ש"ח.

קרלסברג מהחבית: 28 ש"ח לחצי
הנאם טוק ניאה 29 ש"ח
 סלט עוף מלפפונים: 24 ש"ח
פרש נודלס בקר: 46 ש"ח
קובינציה סלמון: 56 ש"ח
קינוח פבלובה: 30 ש"ח
קינוח שוקולד בלגי וחמאת בוטנים: 30 ₪

ג'פניקה בנמל, תל אביב. 03-7236100

* תוכן שיווקי

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עסקיות שוות ב-206 דגים
נאו אפטר דארק
כשרוצים ערב אחר. שפילד
אוכלים במסעדת אפרטו בקיסריה
פו-מו ברמת החייל עושה את זה בגדול
נרגעים באיטלקית במסעדת קמפנלו
ארמיס: המנצחת של חוף אשדוד
שישקו: שיר אהבה בלקני
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?