נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

השבוע באתי לבקר את אחותי, ששדרגה מפלורנטין לדירה עורפית ומשופצת על גינה נחמדה בגבעתיים. כבר בנסיעה בכצנלסון הבנתי מה כולם מוצאים פה: שילוב מקסים בין שלווה עירונית לזמינות מוחלטת של הכל –  מעדניות, פאבים ומסעדות בקומת הקרקע של בנייני המגורים הפונים לרחוב הראשי, בתמהיל רחוב חי ובועט. 

מן הראשונים לזהות את הפוטנציאל הרדום בעיר היו זוג החלוצים שרון ואבי, אשר החליטו כבר לפני שמונה שנים לפתוח סושייה קטנה ומטריפה - נאו-סושי, הסנוניות ראשונה בצד הזה של האיילון. היום נאו-סושי היא שם דבר בעיר וסביבתה, ומציעה חוויה נפלאה של מוזיקה, אנשים וסושי כשר ומקורי, שתמיד מפתיע ויודע להמציא את עצמו מחדש.
נאו אפטר דארק. צילום מאתר המסעדה
האח הצעיר 
יעדנו היה המיזם החדש של נאו-סושי, נאו-אפטר-דארק. פאב מהוקצע אך מחויך הצמוד לסושיה המיתולוגית. התיישבנו על הבר, מתרשמים מברזי הבירה הנוצצים, מן השייקרים בגימור הנחושות המוכנים לבחוש, ומן האווירה המחשמלת. היה זה ערב יום ראשון, שעת בין השמשות בה לא רק נפתחות דלתות שמים אלא גם אחת משעות ההפי-אאור השוות ביותר: 30% הנחה על כלל התפריט ו-1+1 על האלכוהול. זרמתי על בקבוק סאקי פרימיום שמתפאר בשם סמוראי למהדרין 'שיראטקי נוג'ון' (30 ש"ח לבקבוק של 180 מ"ל, לפני ההנחה), שהוגש עם שתי כוסות חרס יפניות קטנות ומתוקות. אחותי בחרה ללכת על כיוון נשי יותר, ולפתוח בקוקטייל 'מאווי' ממיץ תות טרי, אננס, מלפפון וטקילה. הערב רב המפתיע הזה היה שילוב מצוין בין מתוק לאקזוטי, אשר הגיע לשלמות בזכות קיק ספייסי שהגיע מעלי מרווה וצ'ילי חריף (47 ש"ח). 

מנה מנצחת
אחרי שהתבסמנו קלות, הגיע זמן לתת גם לבחון את התפריט. בהמלצת הצוות המקסים בחרנו בסביצ'ה טונה אדומה (58 ש"ח). נתחים עסיסיים של הדג האדום בקרם לימון עוקצני וטעים שולבו באורח קסם עם אבוקדו טרי, ועם פרוסות צנונית דקיקות שהתפצחו בשיניים. המרקם, כמו סיפור אהבה, היה רך ומלטף וקראנצ'י במקומות הנכונים.

הסמיכות לסושיה מאפשרת ליושבים ב נאו-אפטר-דארק להנות גם מן הפלאים שלה. לפיכך, הזמנו שני רולים של סושי, שניהם בסגנון האין-סייד-אווט החביב עלינו, ובפרשנות אמריקאית, בנוסף לאורז, לאצה ולדג נוספו להם שלל צעצועים צבעוניים ומרגשים. הרול הראשון שהזמנו היה טייפון (51 ש"ח), שהכיל אצבעות סלמון בטמפורה עם אבוקדו, בטטה, עירית ואספרגוס בציפוי סלמון גריל  ובזיגוג ספייסי מיונז ובצל ירוק, שהיה טעים ומענייין. הרול השני היה קריספי בטטה (40 ש"ח), שהכיל סלמון, אבוקדו, טאמגו במעטפת סלמון וטונה אדומה בציפוי שבבי טמפורה, שבבי בטטה פריכים ועירית מזוגגת, וכל זה בגלגול צפוף שאיחד את כל הנופת-צופים הזו למעדן צבעוני וקסום. טבילה קלה ברוטב סויה קיקומן מופחת נתרן, היתה התחנה האחרונה לפני שהוא נזלל. 
צילום: רועי פנחסי
בעוד אני עובד במרץ על הסאקי הצונן שלי, אחותי כבר הייתה מוכנה לאחד השני של ה"ועוד אחד" , והיא בחרה ב'אדון קולינס', קוקטייל פירחוני ומפתיע של ג'ין אנגלי עם תמצית פרחים ביתית, ליקר הדרים, לימון וג'ינג'ר, שהתגלה כמשקה מרנין לבלוטות הטעם, ואף כמסעיר את העין בזכות בועות עדינות הכלואות בו, בעיטור עלי כותרת עדינים ובהגשה בכוס קוקטייל מרשימה ונדיבה. לפני שנפרדנו לשלום, חלקנו חליטת נענע עדינה ומעוררת (18 ש"ח), אשר הוגשה בכד מתכת יפני מעוצב, ונפרדנו לשלום בצפייה להתראות שוב בקרוב.  עלות הביקור, עם ההנחה השווה של תחילת השבוע הסתכמה ב-208 ש"ח.

קוקטייל 1+1: 47 ש"ח
סאקי: 30 ש"ח לבקבוק, 21 ש"ח בהפי-אאור
סביצ'ה טונה אדומה: 58 ש"ח, 41 בהפי-אאור
רול טייפון: 51 ש"ח, 36 בהפי-אאור
רול קריספי בטטה: 40 ש"ח, 28 בהפי-אאור.
חליטת נענע עדינה:  18 ש"ח.

נאו אפטר דארק, כצנלסון 55, גבעתיים. 053-9378956

* תוכן שיווקי
 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
Neo after dark בגבעתיים
053-9378956

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכלים בג'פניקה בנמל
עסקיות שוות ב-206 דגים
כשרוצים ערב אחר. שפילד
אוכלים במסעדת אפרטו בקיסריה
פו-מו ברמת החייל עושה את זה בגדול
נרגעים באיטלקית במסעדת קמפנלו
ארמיס: המנצחת של חוף אשדוד
שישקו: שיר אהבה בלקני
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא