נגישות
נגישות

יום העצמאות האמריקאי: 6 דיינרים מושלמים ל-4 ביולי

המבורגר מושחת, מילקשייק הורס, פנקייק ענק ו'פאסט פוד' שמנוני - לקראת יום העצמאות האמריקאי וחגיגות 4 ביולי, קבלו את הדיינרים הכי אמריקאיים, הכי שווים והכי מטורפים שיש!

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 03/07/2022, 12:53
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אז למי שלא יודע - מהו ה-4 ביולי?

ובכן, הדוד סם מאמץ את החג הפדרלי שלו - יום העצמאות של ארצות הברית של אמריקה, זו השנה ה-246. זהו תאריך הציון הרשמי של אימוץ הכרזת העצמאות האמריקאית; התאריך בו הודיעו 13 מושבות על נטישתן את בריטניה הגדולה, בדרך להפוך למעצמה המשפיעה שאנו מכירים היום. חלק בלתי נפרד מהמסורת האמריקנית, במיוחד ביום הזה, הוא לזלול ולחגוג עם הרבה 'פאסט פוד' שמנוני, מנות עצומות ממדים ותוספות שמבריחות סקיני ג'ינס, המוגשות בדיינר קלאסי הלקוח מסרט אמריקאי, שבו מונחים על השולחן בקבוק קטשופ ובקבוק מיונז, עם מלצרים בסינר המוזגים קפה 'ריפיל' ומגישים פנקייק 8 קומות ומייפל נוטף ממנו כמו מזרקת דיזנגוף בימיה הטובים.

בסיום הארוחה, גיבור העלילה ייכנס למוטל אפלולי עם אורות מנצנצים, שתמיד אחד מהם מנופץ ומהבהב בשונה מחבריו. אבל אתם תחזרו הביתה עמוסי שובע, אושר ונחת רוח מכל השחיתות הזו. אז לקראת חגיגות יום העצמאות האמריקאי, שיתקיימו ממש השבוע ב- 4 ביולי, הבנו לכם את מיטב הדיינרים, כדי שתצללו לגורמה האמריקאי המושלם הזה.

אלביס אמריקן דיינר  - הדיינר הכי אמריקאי שיש!

מדובר בדיינר שלא היה מבייש את מלך הרוקנרול האגדי, אלביס פרסלי. מעין פונדק דרכים הנמצא בתחנת הדלק בכניסה לנווה אילן. יש בו את כל המנות האהובות על אלביס, וגם חקייני אלביס לסוגיהם שינעימו את הארוחה בשיריו. המקום הוקם ע"י אורי יואלי, מעריץ מושבע שלו, לפני כ- 50 שנה, ומוגש בו תפריט שאלביס היה אוהב. המנה המנצחת היא המבורגר מושחת ועמוס כל טוב מאלביס – קציצת המבורגר עבה ושמנה עם שלל תוספות, כמו: גבינה מותכת וביצת עין לצד צ'יפס מעולה הנעשה במקום. כל שנותר הוא לטרוף אותו ולהרגיש הכי אמריקה שיש, או כמו שאלביס היה אומר: "זה עכשיו או לעולם לא", ועדיף עכשיו ומהר!

כתובת: פונדק אלביס, תחנת דלק, נווה אילן, 02-5341275

צילום: שאטרסטוק

דיקסי - בגלל ההמבורגרים המשובחים

דיקסי גריל בר היא מסעדת סטייק-האוס קלאסית ומשובחת, מעוצבת כדיינר קלאסי ואפלולי, שנפתחה ע"י חיים כהן ב-1993. באימפריה האמריקאית הזו, תמצאו מבחר מנות אמריקאיות קלאסיות, עשירות ומושלמות, עם המבורגר העשוי ממיטב נתחי הבשר הקיימים כיום, כשהכל טרי, מובחר ומוקפד. בראשונות - מומלץ לקחת את הכנפיים של דיקסי עם חמאה וצ'ילי מתוק, בעיקריות - עופו על ההמבורגרים והכריכים מושלמים, כמו: כריך אנטריקוט פילדלפיה עם גבינה שוויצרית בתוספת צ'יפס, 'המבורגר 4 הגבינות' הנהדר כיאה ל-4 ביולי, או הביפ-בורגר של 250 גרם המוגש לצד צ'יפס או תפו"א אפוי עם שמנת. חובה לסיים את האמריקאית שלכם עם קינוח עוגת הגבינה הניו-יורקית - גנאש שוקולד לבן וקומפוט פירות יער. להיות כאן ולהרגיש שם! ועוד לא אמרנו כלום על הכנפיים...

דיקסי, כתובת: יגאל אלון 120, תל אביב, 03-696-6123

צילום: שאטרסטוק

טקסס ברביקיו – לקרניבורים אמריקאים עם תיאבון בריא ואושר עילאי

ברביקיו אמריקאי מושחת, שיפגיש אתכם עם עולמם של הבשרים המעושנים של דרום ארה"ב, על מפות משובצות אדום/לבן, המון עץ מסביב ואווירה של אמריקה. התפריט מורכב ממגוון מנות בשרים משובחות, כמו: נתחי בשר הנצלים במשך 16 שעות במעשנה – אסאדו מפורק, חזה בקר ונקניקיות בקר, המוגשים בצלחת לצד תוספות שונות עם מטבלים מושחתים, או בלחמניות בריוש נימוחות ומושלמות. כמובן שגם ההמבורגרים כאן מעוררי תיאבון וחדוות חיים. במנות החלוקה, אסור לפספס את ה- Smoked Chicken Wings - מנת כנפי עוף מעושנות, ובחירה באחד מבין שלושה רטבים: ראב יבש / סרירצ'ה-מייפל / רוטב ברביקיו-וויסקי. במנות מהמעשנה, שווה לקחת את ה- Beef Link - נקניקיית בקר מעושנת עם חרדל. בלחמניה, ניתן לקחת את מנת ה- The Overserved - אסאדו מפורק, רוטב ברביקיו-וויסקי, רוטב גבינה סודי ופרוסות תפו"א קרנצ'יות.  אסור לכם לעזוב את המקום מבלי לקחת את קינוח Banana Bread Pudding, שלמות אחת גדולה, שכדאי לפתוח למענה את כפתור הג'ינס הלוחץ ולהגיד "שהחיינו" - ברד פודינג מלחמניית בריוש, בננה מקורמלות, קרמל מלוח וקצפת.

טקסס ברביקיו כתובת: דרך שלמה 43, תל אביב, 053-9369071

תמונה של טקסס ברביקיו - 19צילום: טקסס ברביקיו

קלומפוס – דיינר אפלולי לדייט אמריקאי מהסרטים

ישיבה על שולחנות דיינר מוגבהים, אור אפלולי ורטבים מושחתים; קבלו את קלומפוס - דיינר צפוני ומשובח, שנראה כמו העתק מושלם של דיינר אמריקאי מקורי ומרגיש כאילו בראד פיט עומד להופיע ולעשות איתכם שרינג להמבורגרים שבמקום. המקום מתמחה בבשרים ועופות הניצלים בתנור מיוחד, לצד מבחר עצום של נקניקיות והמבורגרים במשקלים משתנים של 180-300 גרם לרציניים שבחבורה. כנשנוש משותף לפתיחת הארוחה, כדאי לבחור את המיקס צ'יז, בהמבורגרים - לכו על דאבל הטלה ודאבל הבקר, לצד מיקס צ'יפס ענק הכולל צ'יפס בטטה, וכמובן, לבקש את כל הרטבים האמריקאים שיש למקום להציע, לסחוט אותם בערך על הכל ולפתוח את המזללה היומית שלכם על בירה קרה. מה שנקרא, להרגיש הכי אמריקאיים שיש.

קלומפוס, כתובת: הגושרים, אצבע הגליל, 053-9369706

תמונה של קלומפוס, מתחם גן הצפון - 5צילום: מסעדת קלומפוס

ROUTE 44 BIKERS BAR -דיינר לבייקרים ובייקריות מורעבים ומורעבות

דמיינו חבורה של קשוחים מסוקסים רוכבים על אופנועים, עם עומס יתר של קעקועים וגבריות עוצרת בדיינר דרכים, כשכל מה שבראש שלה זה "לטרוף" בשר, לבעבע אלכוהול ולשחק סנוקר נגד חבורת הבייקרים האחרת שפלשה פנימה. כזה הוא המקום הזה, דיינר אמריקאי בנשימותיו ומספק מגוון מנות בשר מצוינות ומושחתות! בראשונות - שווה לחלוק את הכנפיים ולקחת גם טבעות בצל וצ'יפס, כי אף ארוחה אמריקאית אינה מושלמת בלי צ'יפס. בעיקריות - כדאי "לעוף" על נקניקיית הבקר הגדולה והטעימה ועל המבורגר משולש עם כל הרטבים הכי עסיסיים שיש, כיאה לבייקרים שאתם. באלכוהול תמצאו כאן מגוון בירות מהחבית, שיוציא את הבייקר האמריקאי שבכם.

ROUTE 44 BIKERS BAR - כתובת: בית דגן. 053-6246489

תמונה של רות' 44 דיינר & בר - 4צילום: ROUTE 44

בית הפנקייק המקורי - בגלל מגדל הפנקייק המושחת והמנצח!

פנקייק הוא אחד מאבות המזון של דיינר אמריקאי - מתוק, רך, עסיסי ולא מלא בוויטמין C. כולו ערימת שחיתות מושלמת בפה, שעושה מצב רוח טוב ומנחמת את הנשמה. בבית הפנקייק תמצאו שפע של מנות אמריקאיות ברוחן, עם אווירה של דיינר קלאסי. אלא שהתכנסנו כאן לשם הפנקייקים, שכוללים עשרות סוגים: ריבת חלב, פבלובה, שוקולד לבן, קונפיטורת פירות יער, מקופלת, לואקר, מגנום, אוראו, נוטלה, ולא ממש משנה מה תבחרו; תקבלו הר פנקייק מרשים עם קצפת. שווה לקחת אותו, לצד אחד מסוגי המילקשייק הסמיכים והמעולים להשלמת החגיגה הקולינרית שלכם!

בית הפנקייק המקורי כתובת: שדרות הגעתון 43 נהריה, 053-7934437 . סניף הרצליה053-9444109

תמונה של בית הפנקייק המקורי. - 17צילום: בית הפנקייק המקורי

חג 4 ביולי שמח!

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בית הפנקייק המקורי. בנהריה
053-7934437
דיקסי גריל בר בתל אביב
053-9443543
רות' 44 דיינר & בר בבית דגן
053-6246489
אלביס אמריקן דיינר בנווה אילן
053-9438251

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון