נגישות
נגישות

אוכלים מסביב לשעון: מקומות שפתוחים 24/7

כמעט כל אחד מאיתנו נתקף מדי פעם תחושת רעב בלילה, וזה בדרך כלל להמבורגר טוב או משהו מתוק עם בירה בצד. יצאנו לבדוק אלו מקומות פתוחים לאורך כל שעות היממה, ויקבלו אתכם בשמחה גם אם אתם ממש עייפים

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
שחר בן-פורת
תאריך פרסום: 02/02/2016, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כל תזונאית, נטורופת ורופא סיני שפגשנו במהלך החיים, סיפרו לנו כמה חשוב לא לאכול בלילה. הגוף צריך לנוח, להתחזק, ואם אוכלים - הוא צריך גם זמן ערות כדי לעכל את האוכל. אז האוכל לא מתעכל היטב כי אנחנו ישנים, והשינה לא ממש טובה כי אנחנו מעכלים. בקיצור, תפסיקו לאכול מתישהו בין שבע לתשע בערב, והחיים שלכם יהיו טובים יותר.

לאכול את כל העוגה
כן, בטח. כלומר, בעולם אידיאלי זה אולי היה אפשרי, אבל מה לעשות שלפעמים אנחנו נתקפים תחושת רעב בשעות בהן הלילה יורד. זה לא רק הנשנושים הליליים שבאים לחפות על כך שחוץ מלאכול ולראות טלוויזיה אין לנו ממש מה לעשות; זה הרעב שמגיע תוך כדי ערב אלכוהולי ולאחריו, זו התשוקה למשהו בצקי, עדיף מתוק, וזה יכול להיות פשוט בגלל שאנחנו ברי המזל שערים בלילה וישנים ביום, אז את ארוחת הערב שלנו אנחנו אוכלים בזמן שכולם ישנים עמוק.

לשמחתנו, אנחנו לא לבד. לא רק שאנחנו לא לבד, אלא שיש כל כך הרבה מאיתנו, שבכל הארץ אפשר למצוא לא מעט מקומות הפועלים 24 שעות ביממה. מקומות בהם אפשר לאכול ארוחת בוקר, סטייק ותפוחי אדמה או סתם לנשנש עוגה עם כוס קפה בחסות החשיכה.

באופן טבעי, את מרב המקומות הללו תמצאו בתל אביב, שכבר שנים רבות נחשבת לבירה הקולינרית של ישראל. אחד הנציגים הבולטים לכך הוא הבראסרי, השייך לרותי ומתי ברודו, שמחזיקים בעוד מספר מוסדות קולינריים בעיר. המקום נפתח ב-2002 ומאז ועד היום הוא פועל 24 שעות ביממה. התפריט אמנם מתחלף במהלך היום – יש תפריט בוקר, צהריים, ערב ולילה – אבל לשמחתנו גם בשעות הקטנות של הלילה אפשר לאכול שם לבבות חסה ובייקון בויניגרט שמפניה או פרוסה של עוגת הגבינה הטובה ביותר בעיר.

ארוחת בוקר כל היום
ארבע שנים לאחר מכן נפתחה ברחוב בן יהודה בעיר המסעדה הראשונה של בנדיקט שחרתה על דגלה שני עקרונות חשובים: כל התפריט נסוב סביב ארוחות בוקר, וניתן להזמין את כולן 24 שעות ביממה. היום מדובר בחמש מסעדות הפועלות באזור המרכז, עם תפריט המציע לא פחות מ-30 ארוחות בוקר. נסו לאכול את ארוחת הבוקר האנגלית – עם שעועית, נקניקיות ובייקון – אחרי בילוי משכר בבר, ותבינו כמה חשוב שישנם מקומות שכאלה.
בנדיקט. צילום: שרית גופן
וזה ממש לא הכל. קפה התחתית ברחוב לינקולן בעיר, הפתוח 24 שעות ביממה, למרות שבשעות הלילה אפשר בעיקר לשתות שם; הפיצריות של טוני וספה שמציעות את המאנץ' הלילי האידיאלי בעינינו; סניפי קפה לנדוור וארומה ברחוב אבן גבירול; סניפי דה סטריטס ברחובות קינג ג'ורג' ואבן גבירול; קפה נונה, וכמובן הדיקסי, עוד מוסד קולינרי תל אביבי ותיק ואהוב. כולם פתוחים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

אם אתם לא גרים בתל אביב, ההיצע שעומד לרשותכם מצומצם יותר. אבל זה לא אומר שכל מה שיהיה לכם לאכול באמצע הלילה הוא במבה מהחנות בתחנת הדלק.

אוכלים בלילה מחוץ לתל אביב
בקריית חיים, למשל, פתוח הסניף המחודש של קפה גרג 24/7, עם התפריט הטבעוני העשיר של הרשת. במושב משמר השרון תמצאו את קפה מצדה, אשר מגיש תפריט לילה במחיר מיוחד: כריך פילה עוף וצ'יפס, פיצה טורטייה מרגריטה או שניצל מצדה וצ'יפס, והכל תמורת 39 שקלים בלבד. העניין הוא שזה אפשרי רק בסוף השבוע. במהלך השבוע המקום נסגר באחת לפנות בוקר. אם אתם רוצים את האוכל שלהם גם באמצע השבוע באמצע הלילה, נסו את הסניף התל אביבי, הפועל, כאמור, כל הזמן.
קפה מצדה משמר השרון. צילום: חן תמרי
אבל מה שקורה במשמר השרון לא בהכרח קורה בשאר הארץ: בראשון לציון פועל הסניף הוותיק של נאפיס, למי שזקוק למלאווח עם ביצה בשעות הלילה; ברעננה פועל 24/7 בית הקפה Buy The Way; שני הסניפים של סנדוויץ' בר כרמל  פתוחים גם הם בכל שעות היממה; ואיך אפשר בלי בית הפנקייק המקורי שבמחלף הסירה, הרצליה, המציע את הפנקייקים שלו כל השבוע, ולמביני עניין, גם חביתה עם צ'יפס וסלט, ארוחת בוקר מושלמת בלילה.

יכול להיות שכאשר נהיה מבוגרים נתחרט על זה; שיגיע יום שבו נבין שלאכול המבורגר עסיסי אחרי מסיבה במועדון הזה לא בדיוק החוויה הכי מומלצת. אבל עד שזה יקרה, יש די והותר מקומות לבלות ולאכול בהם, כל היום וכל הלילה.

קפה גרג. צילום: אלעד גוטמן
תמונה בראש העמוד ובעמוד הבית: קפה גרג. צילום: אלעד גוטמן
 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
לא רק חצא'פורי וחינקלי: מסעדות גאורגיות
בילוי קולינרי עם ערך חברתי
שימו שמן: המנות המטוגנות שכולנו אוהבים
ארוחות בוקר בבתי מלון ברחבי הארץ
אוכל עם שליחות: מתחם הר סיני
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח