נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מי מאתנו לא נתקל בדילמה היכן לערוך אירוע כזה או אחר. ברית, בר מצווה או אפילו חתונה מתקיימים היום גם במסעדות ובדיוק בשביל זה, רכזנו עבורכם כמה שמות שכדאי שתכירו. מקרוב.




>>המסעדות הכי שוות - לכתבה הראשונה בסדרה

פטריק'ס, תל אביב
אחד המובילים בשטף הברים האיריים שנפתחו לאחרונה בתל אביב וללא ספק מהמרשימים שבהם, הוא פטריק'ס. גם מי שלא הבין משם המקום לאן הוא עתיד להגיע, יבין את זה מהר מאוד מהעיצוב והאווירה. חלל הבר מתפאר בריהוט וקישוטים מעץ מלא, המעניקים למקום אווירת חו"ל מסוג אחר. ואם בחו"ל עסקינן, הרי שהקרבה לשדרות רוטשילד מחברת את פטריק'ס למרכז הסצנה התל אביבית. במקום 400 מקומות ישיבה, ותוכלו לערוך בו אירועים עד 200 מוזמנים. התפריט הכללי, כמו גם תפריט האירועים, מתבסס על מטבח בשרי עדכני וניתן למצוא בו עד 70 סוגי בירה שונים.

הכל עניין של אווירה - פטריקס

קבלו הצעה לאירוע בפטריקס

טיבי'ס, ורד הגליל
אם תבחרו לערוך אירוע בטיביס, רצוי שתעדכנו מראש את הצמחוניים והטבעוניים שבחבורה כך שיוכלו לשקול מחדש את הבחירה. היות והמרכיב העיקרי במקום הוא הבשר ומסביבו עוד קצת בשר, לא מדובר במשחק ילדים. עם זאת חשוב לציין, שלצד הבשר מוצע מגוון גדול ועשיר של מנות ראשונות, המוגשות למרכז השולחן ובכל אירוע שואפים בעלי הבית לשמר את תחושת האינטימיות של המסעדה, על אף שנמצאים באירוע. המקום פתוח לאירועים בכל ימות השנה ויכול להכיל עד 200 אורחים בחלל המקורה וכ- 300-400 בחלל החיצוני הפתוח, שבו דק ומדשאה רחבת ידיים.

הבשר של טיבי'ס


קבלו הצעה לאירוע במסעדת טיבי'ס 

טורו, ירושלים
טורו היא המסעדה האידיאלית לירושלמים שבינינו לערוך אירוע מוצלח. בראש ובראשונה, מדובר במסעדת גורמה של ממש בהובלת השף בני אשכנזי, לו ברקע עשיר בתחום המסעדנות (אזדורה, פרנצ'סקה, פפה). מעבר לכך, המסעדה מתגאה ומתייחדת בנוף נהדר שיגרום לאירוע שלכם להיות בלתי נשכח. מצד אחד היא צופה לחומות ירושלים ומגדל דוד ומצידה השני ניתן לחזות בטחנת הרוח של משכנות שאננים ובבית הארחה ההיסטורי. המסעדה יכולה להכיל עד 50 מוזמנים בחלל הפנימי, ו- 80 מקומות נוספים במרפסת. אם תחפצו באירוע אינטימי יותר, תוכלו כמובן להשתמש בחדר הפרטי המיועד לכ- 18 אורחים.

מעל כולם - טורו










לימוזין, רמת ישי
חלקכם וודאי מכירים את לימוזין כמסעדה, רשת המבורגריות, אטליז, או שירותי קייטרינג (הזמינים במדשאת המסעדה, בחודשים מאי - אוקטובר ומתאימים ל- 150 אורחים). עם זאת, לימוזין מתגאה וידועה בתפריט הבשר שלה, כמו גם התוספות, הסלטים והמנות הראשונות המושקעות. לאיכות הבשר בלימוזין אין כמעט מתחרים - הוא טרי, מיושן באוויר פתוח ומגודל במיוחד עבור המסעדה. גם שאר מנות הקייטרינג מוכנות במקום ומסעדה ניתן לערוך אירוע של מעל 100 איש בימי ראשון. בשאר ימות השבוע ניתן לערוך אירועים קטנים יותר, במקביל לפעילות השוטפת של המסעדה, שכמובן ייהנו משירות והיצע לא פחות מגוון.

העיקר הבשר - לימוזין

קבלו הצעה לאירוע במסעדת לימוזין

סושיאל קלאב, תל אביב
אחרונה חביבה היא הסושיאל קלאב, המעולה לחובבי האוכל והחיים הטובים. המסעדה, בהובלת השף מיכאל גרטובסקי, ידועה בתפריטה האיכותי והמעניין, כך שלא מפתיע לשמוע מהחוגגים במקום כי קיבלו הרבה מעבר למה שציפו. לסושיאל אומנם אין תפריט מיוחד לאירועים, אך מצב זה נוצר בכוונה תחילה, כך שגם מי שבא לאירוע יוכל ליהנות מהתפריט הרגיל והמומלץ. כמו כן, מדגישים הבעלים, עלות אירוע במקום נמוכה משמעותית מגני אירועים, אפילו מהבוטיקיים שבהם, כך שההנאה היא לא רק של האורחים, אלא גם של המממנים. בסושיאל קלאב ניתן לערוך אירועים בהיקפים שונים, החל מ- 20 איש בחדר פרטי, 50 מוזמנים בגלריה שצופה על המסעדה ועד השכרה של כל המסעדה עבור 250 סועדים.

המקום להיות בו - סושיאל קלאב

קבלו הצעה לאירוע במסעדת סושיאל קלאב



תמונה ראשית: סושיאל קלאב

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת