נגישות
נגישות

טאטי ביסטרו – השילוב המושלם בין בית קפה, מסעדה ובר

בגלל האווירה שמתאימה לכל רגע ביום, שילוב הטעמים והמנות המוכרות עם התחכום, כדאי לעצור בטאטי ביסטרו וליהנות מהטווח הרחב: החל מבראנץ' טוב ועד דרינק מסקרן

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 22/02/2022, 16:04
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בתי קפה הם אחד מהמוסדות הקולינריים שכולם לומדים לאהוב, בין אם אנחנו מחפשים קפה ומאפה של בוקר ברגוע, ארוחה טובה לאחר הצהריים, או ארוחת ערב עם כל המשפחה, אם יש בית קפה שעומד בגבורה בפני כל הדרישות הללו – הוא כנראה מוסד של ממש. וכזה הוא גם טאטי ביסטרו, מוסד עם וותק של מעל ל-20 שנה, שמספק יום יום, מאז שהוא בית קפה קטן וגבעתיימי ועד היום – קפה, מסעדה ובר עם סניפים בגבעתיים וביהוד – מאות לקוחות מרוצים ושבעים, שחוזרים בכל פעם ליהנות מהאווירה השמחה, הבוטיקית והנעימה של המקום.

צילום: דרור ורשבסקיטאטי. צילום: דרור ורשבסקי

ביסטרו קלאסי עם מבחר לכל שולחן

התואר ביסטרו לחלוטין הולם את טאטי, במקום תוכלו ליהנות מכל מה שמייצג מסעדה צרפתית קלאסית – השילוב המושלם בין אווירה, אוכל מעולה, ושירות מהיר ואדיב. באתם לארוחת צהריים מא' ועד ת'? במנות הראשונות תוכלו למצוא קרפצ'יו בקר מצוין עם איולי בריטי, צלפים, פרמז'ן וארגולה, לצד טוסטונים (62 ש"ח), סביצ'ה דג ים מרענן עם עשבי תיבול, שרי, בצל, אבוקדו, ברוטב נאם פלה לצד טוסטונים (63 ש"ח) וגם, אחת המנות המנחמות שיש, ארנצ'יני, כדורי אורז במילוי מוצרלה ופרמז'ן, והטוויסט - ברוטב רוזה עשיר וטעים (46 ש"ח).

צילום: דרור ורשבסקיצילום: דרור ורשבסקי

המנות העיקריות מגיעות עם המון תוספת לבחירה, ביניהן, צ'יפס, אורז, ירקות מאודים, פירה וסלט, ונעות בין קלאסיקות כמו המבורגר טאטי 220 גרם (72 ש"ח), שניצל קריספי (68 ש"ח) וכבד עוף ברוטב יין אדום (78 ש"ח) ועד תחכום והפתעה, כמו אסקלופ פרגית ברוטב חמאת בוטנים, חלב קוקוס וכוסברה (78 ש"ח) וחזה עוף בקרמל תפוז עם שערות פרסה וחציל קלוי (76 ש"ח).

צילום: דרור ורשבסקיצילום: דרור ורשבסקי

בנוסף, במקום מגישים פיצות כולל פיצה מרגריטה היישר מסמטאות מילאנו (59 ש"ח) וכן פיצה פפרוני למי שאוהב את השילוב (68 ש"ח), ופסטות ששווה לבדוק, כמו ניוקי פורצ'יני עם מרווה, פטריות, אספרגוס חמאה ופרמז'ן (76 ש"ח), והשוס, ניוקי בזוקה עם רוטב שמנת סלק (68 ש"ח), שלא רק מצטלם מדהים לאינסטגרם, גם ממש מעדן האלים.

צילום: דרור ורשבסקיניוקי בזוקה. צילום: דרור ורשבסקי

אל תפספסו את התוספת האחרונה לסניף גבעתיים, ארוחות הבראנץ' המיוחדות שיש למקום להציע, בחמישי, שישי ושבת, בין 9 בבוקר ל-12 בצהריים, תוכלו ליהנות ממנות בראנץ' מיוחדות, כולל קרוק מדאם, אגז בנדיקט וקרואסונים במילויים מענגים.

צילום: דרור ורשבסקיצילום: דרור ורשבסקי

מועדים בטאטי ביסטרו

חודש מרץ הוא חודש השמחה והחגיגה, למי שלא ידע, פורים מתקרב ואיתו גם החגיגות בכל הארץ. גם בטאטי יהיה ערב פורים חגיגי, משמח ומרים, כולל דיג'יי, והרבה דרינקים מקפיצים שלא יפסיקו לצאת מהבר. אל תשכחו לבוא מחופשים.

טאטי שמחה כל השבוע ובמיוחד בסופ"ש

בטאטי, כפי שהבנתם, מקפידים שיהיה שמח ומעניין. בימי ראשון עד חמישי, בשעות 16:00 – 19:00 מציעים האפי האוור של 1 + 1 על האלכוהול: יין, קוקטיילים ובירה מהחבית, כדי שאם באתם שמחים, תצאו עוד יותר שמחים.

צילום: דרור ורשבסקיצילום: דרור ורשבסקי

בסופי שבוע, מעבר לארוחות הבראנץ' של סניף גבעתיים, תוכלו ליהנות מתפריט ספיישל משתנה, שמגוון את התפריט הרגיל של המסעדה ומאפשר לשפים ולטבחים להפתיע גם את הלקוחות הקבועים ביותר, כל שבוע מחדש.

טאטי, דרך השלום 53, גבעתיים. 053-6542451

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טאטי בגבעתיים
053-9366102

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח