נגישות
נגישות

מסעדות דרום אמריקאיות מברזיל ועד ארגנטינה

מסעדות דרום אמריקאיות מומלצות: במסעדות האלו תמצאו בשרים מהמטבח הברזילאי והארגנטינאי, לצד המנות הפיקנטיות, המנחמות ופשוט טעימות להפליא של המטבח הלטיני

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 21/02/2022, 12:51
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אוכל ברזילאי ודרום אמריקאי – רחוק אבל קרוב

המטבח הברזילאי והדרום אמריקאי נראה לנו ססגוני, פיקנטי וייחודי, והוא אכן כזה, ביבשת הרחוקה אמריקה הלטינית, יש המון מאכלים ייחודיים, כולל לחם ברזילאי ייחודי שעשוי מקמח מאניוק ולא מחיטה, צ'ארקה, בשר משומר ומיובש בשמש, רוטב המגלטה החריף, אסאי וטפיוקה – המגוון הוא נרחב. אך מה שנדמה לנו רחוק מאוד, הוא גם מאוד קרוב – המטבח הברזילאי והדרום אמריקאי משיק לזה הישראלי בהרבה תחומים, כמו שהישראלים אוהבים על האש ביום העצמאות, תחום הבשרים בברזיל מאוד מפותח, ובמיוחד הבשר האדום שמככב, וגם האורז והשעועית, שחוזרים על עצמם בשלל מאכלים לאורך היבשת. והנה, בשילוב של השלושה קיבלתם כבר תבשיל גולאש של סבתא לשבת. אז איפה תוכלו ליהנות מהדבר האמיתי? מצאנו לכם 5 מסעדות דרום אמריקאיות מומלצות:

אל גאוצ'ו נתניה – חגיגת בשרים ארגנטינאית

אל גאוצ'ו היא רשת מסעדות המציעה חוויית גריל דרום אמריקאית לכל המשפחה וגם לחברים. הסניף בנתניה עומד עוד מאז 1992 ומחזיק את מיטב המנות הקלאסיות של המטבח הדרום אמריקאי ושל הגריל הארנטינאי, לצד מנות שכל אחד מכיר ואוהב. במנות הראשונות תוכלו ליהנות מסיגרים ממולאים בחלקי פנים, מאמפנדה, המאפה המפורסם מארגנטינה במילויים שונים, ומאנצ'ילדה – טורטייה בציפוי פריך על מצע סלסה וצ'ילי, עם פרגיות, בצלים ופטריות. ואם זה לא מספיק, אז יש גם צ'וריסו, נקניקיית בקר. וכן, כל זה רק בראשונות.

בעיקריות, לצד תוספות לבחירתכם, אל גאוצ'ו מציעה שלל בשרים על הגריל, כולל מיקסים במשקלים שונים לכל השולחן. הנתחים במקום מטופלים במיטב המסורת הארגנטיאנית, כולל חיתוך, יישון ושיטת צלייה: סוגי אנטריקוט שונים כולל אנגוס, פידלו ורוסיני, פילה, סטייק צ'וריסו, צלעות טלה, כבד אווז, וסוגי המבורגר שונים. למי שפחות בקטע של בשר אדום, יש גם שניצל עוף, סטייק פרגית, וחזה עוף, או דג דניס ופילה סלמון.

צילום: אל גאוצ'וצילום: אל גאוצ'ו

אל גאוצ'ו, שד' עובד בן עמי 2, נתניה. 053-9442462

פאפאגאיו ירושלים – שולחנות בשרים לפי מסורת שונות

פאפאגאיו בירושלים היא אחת ממסעדות הבשרים האיכותיות, גן עדן לקרניבורים, המציעה לסועדיה חוויה ייחודית, ואת אפשרות הבחירה: ניתן לבחור את המסורת שתוגש לשולחן שלכם. מה זה אומר? אם תבחרו בשולחן הברזילאי, תקבלו ארוחה שלמה לכל הסועדים בשולחן, המוגשת לפי המסורת הברזילאית בחוות הקפה. בכל סיום קטיף, עובדי החווה היו יושבים בשולחן ארוך לארוחת בשר עונתית המורכבת מכל סוגי הבשר והעופות שגודלו בחווה, ושנצלו בשיטת ה"אספטו קוהידו", לאט לאט. בשולחן הברזילאי תקבלו הכל החל מראשונות לכל השולחן, סלטים עם לחם הבית, ובהמשך לכל סועד בשולחן יוגשו הבשרים הבאים: נתחי לונדון, שוקיים, כבדי עוף, אנטריקוט, פרגית, קבב, צ'וריסוס, נתחי עגל בבירה, הודו, כנפיים ואסאדו. ומה לצד הבשרים? תוכלו לבחור מבין תוספות כולל אורז, סלט ירוק, צ'יפס ותפוחי אדמה.

במקום מוגשות גם ארוחות ג'ונטוס – בפורטוגזית = ביחד, ארוחות שיתוף לבחירתכם לפי סוגי הבשר המועדפים עליכם, משקל, מידת עשייה ותוספות. למשל, ג'ונטוס ריו דה זנירו תביא לשולחן שלכם חזה עוף, שוקיים, קבב, לונדון ברויל, וג'ונטוס סאו פאולו תביא אנטריקוט, פריגת, קבב ולונדון ברויל.

צילום: פאפאגאיו - papagaioצילום: פאפאגאיו - papagaio

פאפאגאיו – papagaio, יד חרוצים 3, ירושלים. 053-9442971

אוונטוס ראשון לציון – שמחה דרום אמריקאית

מסעדת אוונטוס היא מסעדת גריל דרום אמריקאית, בניצוחו של השף נתנאל בן דוד שהיא למעשה גם אולם אירועים לכל סוגי האירועים – חגיגות ואירועם פרטיים, וגם אירועי חברה. למסעדה הזו תבואו רעבים במיוחד, כי המנות במקום עשויות מנתחי בשר מובחרים על הגריל, והתפריט כולו מוקדש לאווירת דרום אמריקה, החל מהסלצ'יצ'ה בראשונות – נקניקית בקר פיקנטית, ועד האמפנדה והאינצ'לדה שלא יאכזבו. לצד ראשונות אלו, מנת הפאן קון קרנה – אסאדו מפורק על מצע גוואקמולי, היא אחת המיוחדות והמומלצות.

בעיקריות, נשאר לכם רק לבחור איזה נתח אתם רוצים שיצלה על הגריל בשבילכם, באיזו מידת עשייה ולצד איזו תוספת תאכלו אותו. כל הנתחים במקום מגיעים הישר מארגנטינה ונבחרים על ידי קצבים מקצועיים – סטייק אנטרקוט, סטייק צ'וריסו, סטייק פילה, המבורגר, אסאדו מעגל חלב, אסאדו בקר אמריקאי וצלעות טלה. אם תרצו תוכלו להזמין את מיקס הבשר לכל השולחן, עם 3 סוגי בשר לבחירה.

צילום: אוונטוסצילום: אוונטוס

אוונטוס – EVENTOS, דרך המכבים 40, ראשון לציון. 053-7933677

מסעדת פטגוניה – מסעדה בקיבוץ של יוצאי ארגנטינה

מסעדת פטגוניה היא מסעדה שנפתחה על ידי יוצאי ארגנטינה בקיבוץ אור הנר, שהתגעגעו לטעם הבשר בארגנטינה והחליטו לפתוח מסעדה המוקדשת למטבח הארגנטינאי ולארח בה ישראלים שלא בהכרח מכירים אותו. המקום ידוע באוכל האותנטי ובשירות האדיב שלו, ומציע חווית אירוח שלמה: החל מהסביבה הנעימה של הקיבוץ המדברי ועד האוכל עצמו, ובמיוחד הבשרים על גריל הפחמים הלוהט, הפריז'ה – אסאדו, אנטריקוט וצ'וריסו. בנוסף, תוכלו ליהנות במקום גם ממנות עוף מיוחדות, כולל פרגית פאמפה במרינדה על הגחלים, אנסלדה פטגוניה – נתחי חזה עוף עם ירקות ורוטב ויניגרט תפוזים, וכן מנות ראשונות כמו אמפנדס, נקניקיות צ'וריסו, ירקות כבושים וסלטים. אל תפספסו את הקינוחים שבמקום – החל מהסורבה פירות טרופיים ועד הפלאן עם ריבת החלב.

צילום: פטגוניה - PATAGONIAפטגוניה - PATAGONIA

פטגוניה – PATAGONIA, אור הנר. 053-4293867

garlic chili pesto-G.c.P, כפר קאסם – הטוב שבשני העולמות

מסעדת G.C.P בכפר קאסם, משלבת בין שני עולמות, איטליה ודרום אמריקה, שילוב מעולה שלא ברור למה לא קורה יותר. מה זה אומר בפועל? במסעדה תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של מנות בתפריט, שנעות בין הפיקנטיות והגריל של דרום אמריקה, לבין הפחמימות והגבינתיות של איטליה. החל ממנות אנטריקוט, כריכי ג'בטה בשריים מעולים, ועד המבורגר ברביקיו מפנק, ועד ספגטי, פטוצ'יני, רביולי וטורטליני בשלל רטבים, בG.C.P יש הכל מהכל.

צילום: garlic chili pesto-G.c.Pgarlic chili pesto-G.c.P

garlic chili pesto- G.C.P , עלי בן אבו טאלב 34, כפר קאסם. 053-7101258

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אל גאוצ'ו בנתניה
הזמנת שולחן
053-9442462
פאפאגאיו - papagaio בירושלים
053-9442971
פטגוניה באור הנר
053-4293867
garlic chili pesto-G.c.P בכפר קאסם
053-7101258

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח