נגישות
נגישות

מפטיסרי ועד אוכל ביתי - עולים לירושלים

מסעדות מומלצות בירושלים והסביבה: הסצינה הקולינרית בירושלים פורחת ואתם זוכים ליהנות מכל טוב, החל מפטיסרי עבודת יד ועד אוכל כורדי ירושלמי ביתי, יש למה לצפות

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 02/02/2022, 15:41
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סצינה קולינרית מגוונת ועשירה בירושלים הבירה

עולים לירושלים הבירה ומחפשים מסעדה טובה? מצאנו לכם ארבע המלצות מגוונות, כשרות וגם לא, החל מקינוחים ומאפים עבודת יד בקונדיטורית בוטיק שבלב תיאטרון ירושלים, מסעדה איטלקית במיקומו של קולנוע לב המיתולוגי, ועד אוכל כורדי, ביתי ומנחם.

קונדיטוריה ושואו - טלביה פטיסרי talbiya patisserie

מתוקים, צבעוניים, מפתיעים ואסתטיים – מאפים וקינוחים עבודת יד הם הקרם דה לה קרם של טלביה פטיסרי, בית קפה, מאפייה וקונדיטוריה בוטיקית הממוקמת בקומה השנייה של תיאטרון ירושלים, ומספקת לחובבי השואו, שואו קולינרי משלה. הקינוחים עשויים מרכיבים טריים ואיכותיים כולל פירות, קרמים, מילויים ובצקים פשוט מעולים.

ואם זה לא מפתה אתכם, אז אולי התפריט עצמו, לצד כריכים, סלטים וארוחות בוקר, תוכלו למצוא את אמנות הקונדיטוריה, החל מטארטים שונים – טארט פירות, טארט משמש פיסטוק, טארט קקאו, טארט לימון ועד מרציפן קפה, מוס גבינה ופליזייר סוכרה.

צילום: טלביה פטיסריצילום: טלביה פטיסרי

טלביה פטיסרי talbiya patisserie, כשר. תיאטרון ירושלים. 053-9385423

קולנוע איטלקי - סמדר

בירושלים, בירת ישראל ובירת התרבות של ישראל, אוהבים לשלב בין אוכל ותרבות. בגלל זה גם מסעדת סמדר ממוקמת בתוך מבנה תרבותי, קולנוע לב סמדר המיתולוגי. בלב המושבה הגרמנית, סמדר מציעה תפריט איטלקי ישראלי שמשלב את כל הטוב שבשני העולמות, מצד אחד פוקאצ׳ה וברוסקטה, ומצד שני חציל בתנור עם טחינה שחורה, מצד אחד פיצות מטריפות וניוקי מבצק רבוך, ומצד שני סלט טאבולה עדשים שחורות. האווירה במקום היא בדיוק מה שהייתם מדמיינים ממסעדה איטלקית: מפות משובצות אדום לבן, ריח פרמז׳ן נישא באוויר וכמובן אלכוהול, כולל יינות משובחים וקוקטיילים מיוחדים, הנמזג לכוסות מידי ערב על ידי המלצרים האדיבים.

צילום: סמדרצילום: סמדר

סמדר, לא כשר. לויד ג'ורג' 4, המושבה הגרמנית, ירושלים. 053-9438327

איטלקייה כשרה - גרסיה

גרסיה קולעת לכל הדרישות: פתוחה מהבוקר ומציעה ארוחות בוקר מעולות, תפריט צהריים רחב, ובשעות הערב המאוחרות, התפריט מתחלף פעם נוספת, הבר נפתח ונקישות הכוסות, יחד עם קריאות ״לחיים!״, נשמעות באוויר.

התפריטים של גרסיה שומרים על טהרת איטליה אך בגרסה הכשרה והישראלית, ומשלבים בין דגים מצוינים על האש, גבינות שמעטרות את הסלטים המפנקים, והרבה אופציות מצוינות גם לטבעונים מביננו. בבוקר תוכלו ליהנות משקשוקה ירוקה שכוללת ביצים, תבשיל בצל לבן, שום, מנגולד, תרד ושמנת מתוקה, ברוסקטת סלמון על לחם בריוש נימוח, מסלטים או כריכים מעולים, כולל כריך עיג׳ה ישראלי לחלוטין, ובערב, אל תפספסו את טרטר הדג, הכרישה הצלויה ואת הפסטות בעבודת היד.

צילום: גרסיהצילום: גרסיה

גרסיה GRACIA, מבשרת ציון. 053-2761964

מטבח ביתי - מסעדת אמא

מסעדת אמא מספקת משפחתיות שלא נופלת גם ברמה, איכות, מודרניות וקולינריה ייחודית. המסעדה פועלת כבר מעל לארבעים שנה, ומגישה אוכל כורדי מסורתי, על בסיס חומרי הגלם של הטבע הפורח והיפה של הרי ירושלים. אם חשקה נפשכם באופציה מנחמת, נעימה ומזמינה ויותר מכך – בעיצוב מוקפד ומודרני, אל תפסחו על מסעדת אמא.

התפריט מתחלק בין מנות פתיחת שולחן, מנות מגולגלות, מנות מגולגלות ומבושלות עיקריות וקינוחים. אפשר להזמין פלטת טעימות סלטים זוגית מהמבחר: חומוס, חציל בטחינה, טאבולה, מטבוחה, פרנות, חריף אדום ועוד. אוהבים מגולגלים? יש קובה מכל הסוגים: נבלוסייה, חאלב, ועלי גפן, מרק קובה, קובה חמוסתא, קובה סלק ואפילו קובה טבעוני. בתפריט העיקריות תוכלו לבחור מבין סוגי בשרים שונים המגיעים עם שתי תוספות, פלטת ממולאים או תבשיל או דג היום. ובמסעדת אמא – אפילו הקינוחים עבודת יד ומשתנים מידי יום.

צילום: מסעדת אמאצילום: מסעדת אמא

מסעדת אמא, כשר. קריית ענבים. 053-9386394

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טלביה פטיסרי בירושלים
053-9385423
סמדר בירושלים
053-9438327
מסעדת אמא בקריית ענבים
הזמנת שולחן
053-9386394

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח