נגישות
נגישות

מסעדות לכל המשפחה בצפון

עליתם עד לקיבוץ דן? השתכשכתם בכינרת? טיילתם בהרי הגליל? מסעדות לכל המשפחה בצפון בצל החורש הגלילי, עם נוף להר החרמון או לכינרת – בואו לאכול, יש הכל מהכל.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 27/01/2022, 11:55 תאריך עדכון: 27/01/2022, 12:05
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדות מיוחדות לכל המשפחה בצפון

טיול לכינרת או לחרמון לא מסתכם רק בנוף, שכשכוך או רכבל מעל השלג, אין כזה דבר טיול משפחתי מבלי עצירה לארוחה באחת מהמסעדות המצוינות בצפון הארץ. בחרנו לכם חמש מסעדות עם טוויסט, ממקדש של פרייד צ׳יקן בדרך לחרמון ועד לחוויה קולינרית אירופאית ומזרחית גם יחד, בלב כפר דרוזי.

תאילנד הקטנה מסביב לטבריה – מסעדת יער האורן

אי שם ברחוב הגליל בטבריה ממש מעל ימת הכנרת, יושבת מסעדת יער האורן שהביאה את הבשורה האסיאתית לטבריה עוד ב-1985, כך שהיא למעשה מוסד ותיק בן 30 שנה בתחום הקולינריה הסינית תאילנדית. אז אם הקמתם מחנה ליום אחד באחד מחופי הכינרת, אל תהססו לעלות למעלה לטבריה ולסיים את היום במסעדת יער האורן הקסומה.

ביער האורן תמצאו מנות כשרות מחומרי גלם טריים ובטעמים שנלקחו היישר מהמטבח הקלאסי של מזרח אסיה: אורז ומוקפצים עם בקר ועוף, אטריות עבודת יד, פאד תאי, עוף בקשיו, בקר בדבש ושום, מרק טום יאם ושלל מנות ראשונות טעימות לחיך ולבטן כמו אגרול וכיסונים. יער האורן היא מסעדה ותיקה באווירה משפחתית המבטיחה לכם הנאה גם בתחום הקולינרי וגם מהנוף של הכינרת הנשקף מחלונותיה.

צילום: יער האורן מאז 1985צילום: יער האורן מאז 1985

יער האורן מאז 1985, הגליל 52, טבריה, סובב כינרת. 053-9440821

בית קפה מסעדה עם טוויסט מענג - Dam Caffe & Restaurant - מג'דל שמס

DAM הוא בית קפה שיקי משולב עם מסעדה, שההתמחות שלו היא בכל מה שמטוגן, ובעיקר בעוף מטוגן במתכון סודי שיש בו לא פחות משמונה תבלינים שמרכיבים את הציפוי הקריספי והמענג. לפני שש שנים, פתחו סוראיה ובהאא בריק את DAM, ומאז הם לא עצרו – לא בשלג הכי כבד ולא בקורונה.

המסעדה יושבת ממש בדרך להר החרמון, ומציעה תפריט שלם למי שעוצרים להתרעננות בדרך לרכבלים והשלג, מומלץ לבוא עם ילדים וליהנות מהתפריט הידידותי לכל המשפחה ולכל שעה ביום. תמצאו כאן קפה וארוחות בוקר מפנקות אבל בעיקר מומלץ תפריט הצהריים: צ׳יזבורגר מושחת, לאפות ופיצות, וגם עוף מטוגן על שלל צורותיו – בלחמניה, בלאפה, בדלי או לצד צ׳יפס, מה שתעדיפו – יש ב-DAM.

צילום: Dam Caffe & Restaurantצילום: Dam Caffe & Restaurant

Dam Caffe & Restaurant, מג'דל שמס, רמת הגולן. 053-9416962

אירוח כפרי מודרני בהרי הגליל התחתון - באדולינה - משגב

לצד משגב יושב ישוב שכניה, ובו אחת המסעדות הקסומות בגליל התחתון. בלב מדשאה גדולה ולצד עצים מלבלבים, יושבת מסעדת באדולינה, מסעדה גלילית, מודרנית ואלגנטית באווירה נפלאה, על רקע האורות החמים של המסעדה, העיצוב המזמין והמוזיקה המלטפת, תוכלו ליהנות מפרודוקטים טריים שהשף של באדולינה בחר בקפידה. אם אתם מחפשים מסעדה לארוחת הערב מפנקת אחרי יום שלם בספא של הצימר, באדולינה היא המקום הנכון.

בשעות היום המסעדה היא כבית קפה מארח, עם שלל מנות בניחוח אירופי: רביולי במילוי ריקוטה עם מחית כמהין, אנטיפסטי מתוצרים מקומיים, קפרצ׳יו בקר עם בלסמי, סלט גבינה כחולה ועוד. אם יש מקום שבו משפחה תל אביבית צעירה יכולה למצוא את עצמה אחרי טיול בהרים, תהיה זו מסעדת באדולינה, שמציעה מנות עם מעוף בנוסח הגלילי והכפרי שלה.

צילום: באדולינהצילום: באדולינה

באדולינה, משגב, גליל מערבי. 053-2478645

המקום שבו מזרח ומערב נפגשים - Levant Restaurant & Cafe - בוקעאתא        

אם יש מקום ברמת הגולן שצריך לעצור בו, זו מסעדת לבנט, מסעדה ובית קפה בכפר הדרוזי בוקעאתא, המשלבת בצורה יוצאת מן הכלל בין מזרח ומערב. בלבנט אין מנוס מלצלם תמונה לפיד באינסטגרם, חזית המסעדה העגולה עם החלונות הבלגיים, קירות הבטון החשוף לצד גוון ירוק עמוק, תקרות צמחייה נהדרות, כל אלו מבטיחים שלצד ארוחה מטריפה, תיהנו גם מהאסתטיקה של ביסטרו צרפתי לצד מנות המשלבות בין המטבח האירופי והמזרחי בצורה מושלמת.

במקום תמצאו טאבון שבו נאפים הלחמים ונצלים הבשרים באש, לצד סלט קצוץ דק, מנות חומוס וחציל צלוי בטחינה, תוכלו להזמין גם פיצה נפוליטנית, סטייק אנטריקוט ודג שלם צלוי. תיהנו, בתיאבון, ואל תשכחו לצלם את הצבעוניות על השולחן שכל החברים והמשפחה יראו ויהנו גם.

צילום: לבנט - Levant Restaurant & Cafeצילום: לבנט - Levant Restaurant & Cafe

לבנט - Levant Restaurant & Cafe, בוקעאתא, רמת הגולן. 053-6262189

מסעדה עם נוף - מסעדת ברכת רם - מג'דל שמס      

מסעדת ברכת רם היא מסעדה שעונה על כל הסעיפים: גם מסעדה לכל המשפחה עם פינת משחקייה לילדים, גם מסעדת בשרים מצוינת וגם מסעדה עם נוף לאגם בריכת רם, אגם טבעי ברמת הגולן ממש ליד מג׳דל שמס.

במבנה מורם מעל האגם, לצד המים המתוקים והבהירים, תאכלו מנתחים מובחרים של אנטריקוט, קבב ודגים, מומלץ מאוד להגיע עם כל המשפחה ולפתוח שולחן ארוך שיכיל את כל הטעמים ויספק גם את התיאבון הבריא ביותר בשולחן.

צילום: מסעדת ברכם רםצילום: מסעדת ברכם רם

מסעדת ברכת רם - berkat ram, מג'דל שמס, רמת הגולן. 053-4266692

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
Dam Caffe & Restaurant במג'דל שמס
053-9416962
באדולינה במשגב
053-2478645
לבנט בבוקעאתא
053-6262189
מסעדת ברכת רם במג'דל שמס
053-4266692

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח