נגישות
נגישות

מסעדות בשר בצפון שכנראה לא הכרתם

יש עוד מה לגלות: מסעדות בשר בצפון שהן כפנינה חבויה בלב יערות המחטים של צפון הארץ, ושבהן תוכלו לאכול ארוחת בשרים משביעה שלא כדאי שתפספסו בדרך לצימר

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 21/01/2022, 18:14
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חמש מסעדות בשר שאתם חייבים לבדוק בדרך לצימר בצפון

צפון הארץ מלא בפינות קסומות וחבויות, כמו מאות המנזרים, המבצרים והעתיקות שניתן לבקר בהם, יש גם מסעדות מעולות שאסור לפספס. למי שמחפשים ארוחת בשרים משביעה, אל תדלגו על המסעדות הבאות.

יופי עתיק - הלנה – בית שאן

בתוך מבנה היסטורי וממש מעל הגן הלאומי של בית שאן, יושבת מסעדת הלנה, מסעדת בר ובשרים בקריצה מזרחית. המסעדה יושבת בתוך בית ממשל עות'מאני מהמאה ה-19 ואת האווירה העתיקה חשים בכל פינה במסעדה: החל מהאוכל המעולה שמורגש כי הידיים שעמלו בהכנתו באות משושלת ארוכה של אהבה לאוכל, ועד מבנה האבן של המסעדה שקרויה על שמה של מי שיופיה הביא לפרוץ מלחמת טרויה. מראשון ועד חמישי, תוכלו ליהנות מתפריט עסקיות, או מתפריט הערב, שבו המסעדה הופכת לבר שפתוח עד השעות הקטנות של הלילה.

מה בתפריט? למנה ראשונה חציל שרוף, עראיס או קרפצ׳יו, למנה עיקרית שיפודי מולארד עם לאפה מהטאבון, אסאדו, לחמעג׳ון או בכלל נתח דג.

צילום: הלנה - HELENAצילום: הלנה - HELENA

הלנה – Helena, כשר. הרצל 8, בית שאן. 053-2326952

 

תצפית מרהיבה – שפי – מנות

כשאנחנו עולים לצימר בצפון, אנחנו מדמיינים שככה מסעדה גלילית נראית: מוקפת בירוק של עצי הזית, עם תצפית מרהיבה לראש הנקרה, ים התיכון ורכסי ההרים של הגליל המערבי. מסעדת שפי מציעה את כל זה, בצמוד לתפריט בשרים על האש, בטאבון ובמעשנה. לא רק זאת, המסעדה יושבת סמוך לכרם משפחתי לכן מומלץ מאוד להזמין בקבוק יין לכל השולחן. למי שמעדיפים בירה, לא שכחו אתכם – במתחם המסעדה קיימת מבשלת בירה בוטיקית.

מה בתפריט? המקום מציע ארוחת טעימות לזוג שכוללת חציל עם פיתה מהטאבון לצד סלטים ומטבלים, בוצ׳ר בשרים מנתחים מובחרים וסטייק ופרגית עם ירקות צרובים. כמובן שיש גם תפריט רגיל שמציע כל טוב: סטייק סינטה, סטייק אנטריקוט, פרגית גלילית, המבורגר צמחוני ואפילו מוקפץ ירקות בסגנון אסייאתי.

 צילום: שפיצילום: שפי

שפי,  כשר. מנות 33. 053-6389686

 

נוף חלומי - מסעדה Dream – כחל

מסעדת Dream היא לא רק מסעדה, היא בעצם מתחם אירועים, בר ומסעדת בשרים גם יחד, שמציע חווית אירוח שכוללת נוף מהמם לכנרת. במקום תמצאו את כל סוגי האלכוהול, כולל קוקטיילים מפתיעים, וכמובן תפריט בשרים, נשנושים, עסקיות וסלטים. לכם נשאר רק לבחור אם לשבת בחוץ בנוף, לצד המדשאה, או בפנים, מתחת לאורות הנעימים והחמים של המקום.

מה בתפריט? פוקצ׳ה טורקית, זוג קרואסונים במילוי אסאדו, חומוס שייח, מדליוני פילה בקר, סטייק פרגית במרינדה, פילה מושט או סלמון, ואל תשכחו להזמין דרינק של מוחיטו או קאווה.

צילום: Dream - מסעדה ברצילום: Dream - מסעדה בר

 Dream – מסעדה בר, כשר. צומת כחל, כביש 85. 053-9376249

 

שף עם אמירה -Nice To Meat  – צומת יסוד המעלה, אצבע הגליל

Nice To Meat - נייס טו מיט היא מסעדת שף עם בשורה: איכות בלתי מתפשרת מידי הזהב של השף אורי אביטן, שהאהבה שלו לבשרים לא נגמרת בבישול, אלא בחווית אירוח שלמה, הכוללת נתחים מובחרים מרמת הגולן. השף עושה גם אירועים פרטיים עם פלטות אירוח, תפריט מותאם אישית וכו׳. המוטו של אביטן? לעולם אל תסמכו על שף רזה, וחכו שהוא יבוא לבַּשֵר לכם את הצלחת:

מה בתפריט? למנה ראשונה סלופי ג׳ו מהסרטים, קרפצ׳יו בקר, או חציל אש, סלט רועים או בכלל סלט קיסראדו עם ירקות ואסאדו מפורק. מנות עיקריות מכל הסוגים, החל  מדגים על האש, המבורגר טבעוני, עוף שלם ובריסקט, ועד בשרים במעשנה, סטייק פרגית, אנריקוט עגלה מהגולן, פלטת קרניבורים או נתח אנריקוט ענק על עצם צלע ארוכה.

צילום: נייס טו מיטצילום: נייס טו מיט

Nice To Meat - נייס טו מיט, כשר. יסוד המעלה, אצבע הגליל. 053-9415435

רותס - ROOTS, עכו העתיקה

מה קורה כששני חברי ילדות, ילידי עכו, אחד נוצרי ואחד מוסלמי חוברים לשף אורי ארנולד, פותחים מסעדה? יוצא להם שורשי במיוחד – מסעדת Roots היא מסעדה כשרה על טהרת המטבח הלבנטיני שמשלבת בין העתיק למודרני ומצליחה לייצר אווירה מהממת. במבנה מצודה עתיק, עשוי אבן ועטור קשתות, תוכלו ליהנות ממטבח מסורתי אך מודרני עם מנות שירגישו כמו הבית, במקום שמרגיש כמו חו״ל, או לפחות כאילו אתם בסדרה על ימי הביניים בנטפליקס.

מה בתפריט? לפתיחת השולחן, מגש מאזנות או אנטיפסטי עכואי, לראשונות תוכלו להזמין סלטים, סיגרים, שווארמה דג וערסונים, עראיסים קטנים ומשובחים. לעיקרית, אל תדלגו על הקבב החאלבי, או על צלעות הטלה.

צילום: רותסצילום: רותס - ROOTS

רותס – ROOTS, כשר. ויצמן 1, עכו העתיקה, גליל מערבי. 053-9349066

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שפי במנות
053-6389686
מסעדה  Dream בכחל
053-9376249
נייס טו מיט ביסוד המעלה
053-9415435
רותס בעכו
053-7102401

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח