נגישות
נגישות

אמיגוס בקריית שמונה עושה כבוד לבשרים

לפני ארבע שנים הגיעה לקריית שמונה אורחת חדשה, מסעדת "אמיגוס", שהפכה בינתיים לחלק בלתי נפרד מהצביון הקולינרי של העיר ומושכת אליה מטיילים וסועדים מכל האזור. אוהבים בשר? זה בדיוק המקום בשבילכם, ובונוס, יש גם טיפ זהב להכנת בשר בבית. גזרו ושמרו

מסעדות בצפון המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 01/04/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 אמיגוס, יש בשר! צילום: באדיבות המקום

כמו כל מורשת קולינרית טובה, הסיפור של "אמיגוס" מתחיל לפני 4 שנים כאשר יהודה דנינו, אחד הבעלים החליט לסגור מסעדה מקסיקנית שהייתה בבעלותו, ולהגשים את החלום האמיתי, בשר. הוא ואחיו אביחי חברו יחד ופתחו את המקום, כאשר אביחי אחראי על תחום השיווק והפרסום, ויהודה על הניהול השוטף.

"אנחנו מתייחסים למסעדה בדיוק כמו לעסק משפחתי, זה אומר שמה שהכי חשוב לנו זה האנשים, המקצועיות, והאהבה למקצוע, שלמדנו מאבינו ז''ל, אלי שנפטר לפני כשנה. החלטנו להשאיר את השם של המסעדה הקודמת אבל את הלוגו שינינו בדמותו של אבא, כי הרוח שלו נמצאת איתנו כאן והוא אחראי להצלחה שלנו מבחינתנו".

משפחה, חברים ומקצוענות של בשרים

וזה בדיוק העניין, "אמיגוס" הוא לא רק שם המסעדה, שהרי פירוש המילה הוא חברים, הוא בעיקר משקף את הערכים של האחים דנינו ואת החזון שלהם, להגיש אוכל נפלא לחברים ולמשפחה.

אז איך מגישים אוכל נפלא לחברים ולמשפחה? ובכן, על ידי ארוחות מיקס! "ארוחות המיקס שלנו מתאימות החל מזוג ועד לעשות אנשים, והן כוללות 6 סוגים של בשר, כמו אנטריקוט, קציצות כבש, קבב עגל, פרגיות, כבדי עוף ועוד. הבשרים מגיעים על מחבת צלויה כך שהם נשארים חמים ולאורחים שלנו נשאר רק לזלול".

 נבחרת הסלטים של מסעדת אמיגוס. צילום: באדיבות המקום

סיגרים עם בשר או צלע טלה?

ולא רק בשר, ארוחות המיקס מגיעות עם תוספת של לא פחות מ-20 סוגי סלט שונים, חמים וקרים, המוכנים במקום בעבודת יד. מלבד ארוחות המיקס, תוכלו להזמין גם "א-לה- קארט" ולבחור בין מגוון של מנות ראשונות, ביניהן מנת סיגרים ממולאים בבשר (30 שקלים), סלט ירקות קצוץ (35 שקלים), כנפיים ברוטב צ'ילי ביתי 8 יח' או 16 יח' (28-45 שקלים), כרובית מטוגנת לצד צ'ילי מתוק ביתי (43 שקלים) ועוד.

בגזרת השיפודים, המסעדה מציעה שיפודי פרגית, קבב כבש, לבבות עוף, כבדי עוף, אנטריקוט או מולארד בתוספת פלטת סלטים, לחם הבית, שתייה קלה ותוספת חמה אישית (75-107 שקלים). חובבי הבשר ה"כבדים" יעריכו את סקשן ה"פרימיום", הכולל חזה אווז, כבד אווז, צלע טלה ונקניקיות מרגז שיוכלו לעוט מיד אל הגריל, במיוחד עבורכם (32-98 שקלים). וגם, בין התוספות החמות צ'יפס, אורז מגוון יום יום, מיקס תפו''א ובטטות, או קציצת פירה מצופה.

 כמות שלא מתפשרת על האיכות. צילום: באדיבות המקום

"מקום אותנטי שנעים לבוא להתארח"

"אני חושב שזה שרוב הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים מעיד אולי בצורה הטובה ביותר על איכות המקום שבנינו" מסביר דנינו. "השנה האחרונה הייתה לא פשוטה לכל מי שבעסק הזה והפרצופים המוכרים ששומרים אמונים, שהתגעגעו לאוכל ושמגיעים לאכול ולפרגן לנו מחממים לנו את הלב, זה בדיוק מה שחלמנו עליו לפני 4 שנים ואנחנו מאושרים להמשיך עם הדרך הזאת הלאה. אפילו ששואלים אותנו למה אנחנו לא פותחים עוד סניפים, אנחנו תמיד עונים שאנחנו פשוט רוצים להשאיר את המקום הזה בית של ממש עבור הסועדים והלקוחות שלנו, מקום אותנטי שנעים לבוא להתארח בו".

מסעדת "אמיגוס" פתוחה בימים א'-ה' בין השעות 12:00-22:00, היא מכילה כ-100 מקומות ישיבה בפנים ועוד כ-80 בחוץ והיא ערוכה תמיד, להגשים את החלומות הקרניבוריים ביותר שלכם.

טיפ עסיסי למנגל הביתי

ולסיום, טיפ זהב מפיו של יהודה דנינו - כשעושים על האש בבית, מומלץ להשתמש בבשר עם רמת שיוש גבוהה. רמת שיוש היא רמת השומן הבין סיבי הפנימי, שנמצא בבשר. המטרה היא שהנתח ייצא כמה שיותר עסיסי ולכן רמת שיוש גבוהה תבטיח שהנתח לא יתייבש בבישול. בתאבון!

אמיגוס - amigos - יובל יניב 1, קריית שמונה, 053-9380498

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אמיגוס בקריית שמונה
053-9380498

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי