נגישות
נגישות

מהקצבייה לצלחת: מסעדת רונן בשרים בנתניה

קרניבורים התפקדו - עסקיות מפנקות כולל פלטות פירות וכוס יין, מצעד נתחים לבחירתכם עם מטבח פתוח ומערך משלוחים של בשרים ותערובות להכנה בכל שעות היום. מסעדת רונן בשרים בנתניה חוזרת לשגרה בכל הכוח

חדשות האוכל המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 01/04/2021, 0:00 תאריך עדכון: 05/04/2021, 10:50
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 סטייק אנטריקוט של רונן בשרים. צילום: עידן גור

אם תמיד חלמתם לבחור בעצמכם את הנתח אותו אתם מזמינים במסעדה, בואו לבקר במסעדת "רונן בשרים". הסיפור הוא כזה: לפני חמישים שנה בשוק בנתניה, העוברים והשבים היו בוחרים נתחים בקצבייה ולוקחים אותם לדוכן אחר שהיה אחראי על הכנתם והגשתם, פרוסים על פלטות עץ מרשימות. במסעדת רונן בשרים, שומרים על המסורת, מיישמים כבר עשור את השיטה ההיא, ואיך לומר, המנות מדברות בעד עצמן.

איפה אוכלים בנתניה? מסעדות מומלצות

הויטרינה של רונן
"יש לנו ויטרינה של קצבים, באורך 3 מטרים, כשכולה מלאה בנתחי בקר, עוף, כבש וכל סוגי הבשרים" מתפאר רונן פדלון, הבעלים. בוויטרינה מונחים גם נתחים ייחודים כמו למשל ואגיו, שקדי עגל, מולרד, נתחי קצבים, אשכי הודו, צלעות, כבד אווז, והרשימה עוד ארוכה. יחד עם זאת, אם אתם פחות נועזים בבחירות שלכם ומעדיפים את הקלאסיקות המוכרות, בהחלט תוכלו ליהנות כאן מגרסאות מוצלחות של קבב עיראקי, נקניקיות מרגז, פרגיות, קבב הבית, קציצות טחינה, ועוד, והכל במחיר זהה של 30 שקלים למאה גרם.

"הלקוח מגיע, בוחר בעצמו את הנתח שהוא רוצה, את זה שמדבר אליו, ולאחר מכן מתיישב במסעדה הגדולה שמכילה עד כ-400 סועדים. בינתיים, בזמן שהוא ממתין למנה העיקרית, אנחנו מציעים לא פחות מ-22 סוגי סלטים (25 שקלים לסועד) ולאפות מהטאבון, את שניהם אנחנו מכינים בעבודת יד באופן יומיומי מחומרי גלם טריים ומובחרים".

 איזה פינוק תבחרו הפעם? צילום: עידן גור

ארוחת פינוקים מלאה במקום אחד
אל תחשבו שאתם הולכים להמתין לבשר שלכם הרבה זמן - כמו כל מכונה משומנת, עובדים בכל משמרת לא פחות מארבעה מנגליסטים שאחראים להפוך את נתח החלומות שלכם, למציאות, למול עיניכם. "אצלנו המטבח פתוח וכולם רואים הכול, כלום לא נסתר מהעין, החל מהכנת הסלטים, דרך נתחי הבשר והלאפות, ועד הקינוחים, הכול קורה במקום מול כולם".

אצל רונן בשרים תוכלו למצוא גם עסקיות מפנקות עם עופות שלמים בתנור, שניצלים מיוחדים, קציצות בקר מיוחדים לצהריים וכמובן, הסלטים. מבחינת תוספות, כי אי אפשר בלעדיהן, תוכלו לבחור בין אורז, מג'דרה, תפוחי אדמה בתנור, ירקות בגריל ובצהריים גם תוספת ספגטי.

המסעדה מפנקת כל שולחן החל מ-6 סועדים ומעלה בקינוחים, ביניהם מלבי ובאווריה, ופלטת פירות העונה על חשבון הבית. גם תקבלו כוס יין שתלווה בצורה מושלמת את הבשר שלכם, במתנה.

 מגש לוהט של רונן בשרים. צילום: עידן גור

מנגלים פתוחים עד אמצע הלילה

אם אתם עדיין קצת פחות בקטע של להתקהל, אז דעו לכם שאת הנתחים המופלאים של רונן בשרים תוכלו לקבל גם במשלוח. "הבשר אצלנו יוצא מהמנגל בתיאום מושלם עם הגעתו של השליח למקום לצורך איסוף, הכול בשביל שנתח הבשר יגיע חם ובמידת העשייה המושלמת אליכם לצלחת הביתית, יחד עם הסלטים שלנו, התוספות, הלאפות והקינוחים".

רעבים לבשר? הזמינו משלוח של רונן בשרים

ב"רונן בשרים" לא קפאו על השמרים בשנה האחרונה, ושקדו על מערך המשלוחים באופן תמידי, כדי להמשיך לעבוד ולשמח את הלקוחות הקבועים. מהמסעדה ניתן להזמין גם נתחים טריים ומובחרים, כולל את תערובות הקבב הייחודיות, להכנה ביתית.

עכשיו, כשניתן סוף סוף לפתוח המסעדות, רונן בשרים חוזרים לעניינים בקלילות ובאלגנטיות, ומשאירים את המטבח והמנגלים שלהם פתוחים מהשעה 12 בצהריים ועד השעה 2 בלילה, פדלון מעיד שלעיתים גם עד 3, במשך 6 ימים בשבוע, כולל מוצאי שבת, כדי לוודא שיצליחו לענות על כל קרייב בשרי באשר הוא.

רונן בשרים - שכטרמן 28, נתניה, 053-9377160

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
חג ״לפני המצות״ שמח!
נויפלד מציג: שישי לווינסקאי
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים