נגישות
נגישות

בירה ללא תחתית וארוחת טעימות זוגית בפסטה מיאה

בסניף התל אביבי של פסטה מיאה, הפועל כבר קרוב לרבע מאה, מזמינים אתכם לבלות ערב ספורטיבי עם החבר'ה או ערב רומנטי עם החצי השני שלכם

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 03/04/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פסטה אליו עוף ואספרגוס (צילום: באדיבות המקום) פסטה אליו עוף ואספרגוס (צילום: דרור ורשבסקי)

הסניף הראשון של פסטה מיאה, בא לעולם אי אז בשנת 1996 על ידי בני הזוג ג'ורג'יו ומיה סופינו. במקור הסניף פעל כחנות קטנה שבה מכרו בני הזוג מגוון פסטות טריות. אך במרוצת השנים החנות הפכה למסעדה והמסעדה הפכה לרשת. בימים אלה מזמינים אתכם קברניטי פסטה מיאה ליהנות מארוחת טעימות זוגית, המאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של מנות בערב קסום אחד.

פסטה מיאה - כל הפרטים
הכול אפשרי: תבחרו את הפסטה שלכם

שבע מנות, שתי כוסות, ארוחה אחת
ארוחת הטעימות הזוגית תוצע בסניף שברחוב וילסון בימים ראשון עד רביעי החל מהשעה 17:00 ותכלול שתי מנות ראשונות, ארבע מנות עיקריות, קינוח וזוג כוסות בירת הבית (שליש ליטר) או שתי כוסות יין. עלות התענוג - 249 שקלים (לזוג) בלבד.

כל המנות שיוגשו במהלך הארוחה הן מנות שמופיעות בתפריט הרגיל של המסעדה, אך כדי שניתן יהיה לדגום מבחר גדול שכזה, יצרו עבורכם בפסטה מיאה גרסאות מוקטנות של המנות האהובות, כמקובל בארוחת טעימות. מדובר ללא ספק בפתרון המושלם עבור זוגות שמבלים זמן ארוך בלבטים בבואם לבחור את המנות שיעלו על שולחנם במהלך הארוחה.

לטעום מכל העולמות. פסטה מיאה (צילום: באדיבות המקום) לטעום מכל העולמות. פסטה מיאה (צילום: דרור ורשבסקי)

כל הפסטות שבעולם
כהרגלה בקודש, גם בארוחת הטעימות מזמינה אתכם פסטה מיאה לבחור את הפסטה והרוטב המועדפים ולכל השאר ידאג שף המסעדה, אילן מוזס. קולקציית הפסטות הטריות של פסטה מיאה כוללת מבחר פסטות מקמח מלא, פסטות ללא גלוטן וכן פסטות ללא ביצים ושלל הרטבים מחולקים לשלוש קבוצות: טבעוני, צמחוני ובשרי.

בקבוצת הרטבים הטבעוניים תמצאו רטבים כמו ארביאטה חריף (שמן זית, שום, צ'ילי, עגבניות טריות, פלפל חריף ובזיליקום) או פטריות וכרישה (שמן זית, שום, צ'ילי, פטריות פורטובלו, כרישה, יין לבן ופטרוזיליה), בקבוצת הרטבים הצמחוניים מככבים רטבים כמו שמנת דל בוסקו (ערמונים, פרמז'ן, ארטישוק ירושלמי, עגבניות שרי, מעט רוקפור ונגיעות למברוסקו) ובקבוצת הבשריים מככבים רטבים כמו סטרצ'טי סינטה (שמן זית, שום, צ'ילי, רצועות סינטה, פטריות פורטובלו, עגבניות שרי וכוסברה) וג'ובני פולו (עגבניות טריות, נתחי עוף ביין לבן, שמן זית, שום ובזיליקום).

כפי שציינו, ארוחת הטעימות הזוגית של פסטה מיאה כוללת גם זוג כוסות בירת הבית או זוג כוסות יין לבחירה מתפריט היינות העשיר של המסעדה. בירת הבית של פסטה מיאה היא בירת לאגר איטלקית צלולה ומרעננת העונה לשם PERONI ואילו תפריט היינות של פסטה מיאה כולל בין השאר יינות אדומים כמו Cavit Valpolicella Classica, לבנים כמו Cavit Chardonnay ומבעבעים כמו Mionetto Prosecco.

פסטה פרסקו מסקרפונה של פסטה מיאה (צילום: באדיבות המקום) פסטה פרסקו מסקרפונה של פסטה מיאה (צילום: דרור ורשבסקי)

הקינוחים הטבעוניים החדשים של פסטה מיאה
עוד נעדכן שלאחרונה השיקו בפסטה מיאה קולקציה חדשה של קינוחים טבעוניים, המוצעים במחיר אחיד של 38 שקלים: אצבע טופי (אצבע שוקולד מריר עם שכבות קרם פטיסייר, קרם טופי, שבבי ביסקוויט וקוקוס), בר חלבה (אצבע חלבה עם שכבות קרם פטיסייר, אגוזי לוז חמאת קקאו, שבבי פיסטוק ושומשום) ובר שוקולד (אצבע שוקולד מריר עם שכבות שוקולד לבן, נוגט שברי בייגלה וחמאת קקאו). את הקינוחים ניתן כמובן להזמין גם במסגרת ארוחת הטעימות הזוגית.

פסטות טריות, חברים טובים ובירה שנשפכת כמים
לסיום נגלה לכם שבימים אלה משיקים בסניף וילסון של פסטה מיאה מבצע מיוחד לקבוצות של חובבי ספורט, בירות ופסטות איכותיות: בחדר הפרטי של הסניף התל אביבי תוכלו לשבת בקבוצות של עד 14 סועדים ולצפות בכל המשחקים האירופאיים החשובים, שיוקרנו על מסך ענק. במהלך המשחק יוגשו מבחר מנות פסטה איכותיות למרכז השולחן ולאורך כל הערב תוכלו ליהנות מבירת הבית ללא הגבלה.  

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?