נגישות
נגישות

סדפה בבאר שבע: מזרח ומערב בלב הסינמה סיטי

קובה ממולא בבשר כבש, סטייק פילה רוזמרין ושרימפס עם זעפרן. במסעדת סדפה בחרו באחדות ומזמינים את כולם ליהנות מתפריט שמשחק עם כל העולמות ומאווירה אותנטית בלב באר שבע

מסעדות בדרום המסעדות של rest
תום צור
תום צור
תאריך פרסום: 29/01/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לברק מטוגן במסעדת סדפה (צילום: דרור ורשבסקי) לברק מטוגן במסעדת סדפה (צילום: דרור ורשבסקי)

איך שנכנסים בדלתות הזכוכית הגבוהות של מסעדת סדפה, שוכחים מיד שנמצאים בלב מתחם הסינמה סיטי החדש בבאר שבע. העיצוב המפואר והאותנטי של המסעדה עם תקרות גבוהות, ספות מעוצבות בצבעי כחול אינדיגו וקירות מאבן עתיקה יגרום לכם בקלות להתבלבל ולחשוב שהגעתם למסעדת יוקרה בעכו העתיקה.

לא סתם תתבלבלו, שניים מתוך שלושת השותפים שהקימו את המסעדה מגיעים מהאזור הצפוני. לאחר 17 שנות ניסיון במסעדות המובילות בעכו, הם החליטו להדרים עם החזון, ולאחר שעשו סיבוב קולינרי יסודי בעיר והבינו שאנשים צמאים לאוכל ים תיכוני איכותי ולמסעדות פירות ים טובות – הגיעו לתוצאה של מסעדת סדפה, בלב מרכז הקניות החדש והתוסס בעיר.

פתיחה ים תיכונית אותנטית
פירוש השם סדפה הוא צדף בערבית, וצדף הוא בדיוק השילוב בין ים ויבשה שבא לידי ביטוי בקונספט של המקום - אוכל ערבי ים תיכוני עם טוויסטים מערביים של מולים ופירות ים. השילוב הייחודי נבנה מתוך אהבה גדולה לים, אוכל ואנשים ואחרי שהוכיח את עצמו כל כך טוב בצפון החליטו להביא אותו גם לבירת הנגב. המסעדה מיועדת למשפחות, זוגות, צעירים ומבוגרים מכל המגזרים והעדות וגם רואה בזה חלק בלתי נפרד מהחזון שלה.

אז אם באוכל ים תיכוני עסקינן, מומלץ להזמין לפתיחה את 14 הסלטים האותנטיים והמרעננים, ביניהם חציל בטחינה, מטבוחה, סלט פטוש, פטריות חמות ועוד. בהזמנת מנה עיקרית הסלטים ב-35 שקלים, וב-45 שקלים בנפרד. מי שחשקה נפשו בפתיחה פחות מסורתית יכול להזמין ממגוון הראשונות המקוריות כמו פורטובלו שרימפס - פטריות שהושרו כיממה בחומץ וממולאות בשלושה סוגי גבינות - צהובה, מוצרלה וצ'דר וחתיכות שרימפס. מוגשות ברוטב שמנת אלפרדו ב-60 שקלים או קובה הבית - ארבע יחידות קובה ממולא בבשר כבש לצד טחינה אדומה עם צ'ילי חריף יבש ב - 38 שקלים.

שרימפס ברוטב שום לימון במסעדת סדפה (צילום: דרור ורשבסקי) שרימפס ברוטב שום לימון במסעדת סדפה (צילום: דרור ורשבסקי)

פילה רוזמרין ושרימפס ברוטב שמנת
בגזרת העיקריות התפריט מחולק למנות דגים, בשרים ופירות ים עם המשחק בין האוכל הערבי למערבי. הדגים מגיעים טריים כל יום מהים ומוגשים לבחירתכם בטיגון, בישול או על הגריל. מומלצת היא מנת הברבוניות המטוגנות עם תפוח אדמה בתיבול ים תיכוני ב-99 שקלים. הבשרים גם הם טריים ומוקפדים. אל תוותרו על מנת צלעות הטלה - ארבע יחידות לצד אנטי פסטי ותפו"א מדורה ב-110 שקלים; ועל מנת הסטייק פילה רוזמרין שמוגש במחבת מבעבע על מצע מיקרו אפונה עם שמן זית ורוזמרין, עם תוספת לבחירה (פירה, אנטי-פסטי, תפו"א מדורה) ב-120 שקלים.

בגזרת פירות הים השתדלו בסדפה לחשוב על מנות מקוריות ומרעננות בשילוב עם המסורת הים תיכונית. למשל השרימפס המבושל ברוטב שמנת עם נגיעה של זעפרן ותוספת לבחירה ב-86 שקלים, או מנת המולים ברוטב ים תיכוני קלאסי של שום ולימון ותוספת לבחירה ב-68 שקלים. את הארוחה תסגרו כמו שצריך עם מלבי וקפה או תה על חשבון הבית כדי שתישארו עם טעם מתוק של עוד.

סטייק פילה בגריל במסעדת סדפה (צילום: דרור ורשבסקי)) סטייק פילה בגריל במסעדת סדפה (צילום: דרור ורשבסקי))

אירועים עם טעם של עוד
החלל המושקע של סדפה מהווה אופציה מעולה לאירועים סגורים של עד 140 איש. הקירות מכוסים באבן עתיקה אותנטית מעכו, שנדלירים תלויים על התקרות ויש גם מרפסת מרווחת שנפתחת במזג האוויר המתאים. המוזיקה והאווירה במסעדה גם הן תואמות את הקונספט האוריינטלי והיא יכולה להיות בחירה מעולה לשדרוג יום ההולדת או אירוע משפחתי קרוב.

במסעדת סדפה מקווים להביא את בשורת הפיוז'ן הערבי-מערבי לבאר שבע, ומזמינים את כולם לטעום מהתפריט החדשני – כאמור, האחדות והשילוב בין כולם מהווים חלק בלתי נפרד מהקונספט המיוחד.

Sadafa - סדפה - חיטה 1, באר שבע, 053-6113710

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של תום צור

בשרים בלחם בשר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
שייטל כבוש של אל טרס (צילום: באדיבות המקום)
ארנצ'יני פטריות ופרמזאן של ראיסה (צילום: באדיבות המקום)
סושי של יוקו סושי בר (צילום: באדיבות המקום)
בראנץ' במסעדת ארצי (צילום: עידן גור)
רול סושי בשינזו, ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
משפחת צדף: בית של אוכל בראשון לציון
שולחן במסעדת עלינא, אשדוד (צילום: באדיבות המקום)
פורטונה כולא פיצה בר - היפיפייה הנחבאת בסמטאות אילת
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת