נגישות
נגישות

איטליה במודיעין: לוצ'נה באה לפנק

אופציות טבעוניות מעולות, עסקיות שוות ועיצוב ציורי הישר מאיטליה. האחות הצעירה של לוצ'נה ירושלים עושה הרבה כבוד למסורת הקולינרית המשפחתית ומזמינה אתכם לחגוג בה את האירוע הבא שלכם

ארוחות בוקר המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 01/09/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ארוחה בלוצ'נה מודיעין (צילום: עידן גור) בוקר טוב לך מודיעין. ארוחה בלוצ'נה מודיעין (צילום: עידן גור)

בשנים האחרונות העיר מודיעין נהנית מתנופת בנייה חסרת תקדים ולפי התכניות העדכניות, לא רחוק היום שבו יגורו בה רבע מיליון תושבים. שכונות חדשות נבנות בה בקצב מסחרר, העסקים משגשגים ואפשר לראות שהעיר שבעבר נחשבה למנומנמת, מתעוררת לחיים ובגדול. ההתעוררות של מודיעין בתחום הקולינרי, היא בין הסימנים המובהקים ביותר להתפתחות המרגשת של העיר הצעירה. בשנים האחרונות נפתחו בה לא מעט מסעדות איכותיות הנהנות מקהל מבקרים נלהב, שלא אחת מגיע גם מחוץ לעיר.

אחת המסעדות שמייצגות את הפריחה הקולינרית של השנים האחרונות במודיעין היא לוצ'נה, האחות הצעירה של מסעדת לוצ'נה הירושלמית, שזה מכבר הפכה למוסד. לוצ'נה מודיעין נפתחה לפני כשנה וחצי בלבד וכבר היום מושכת קהל המגיע אליה במיוחד מתל אביב, רחובות, רמלה והמושבים הרבים הסמוכים לעיר.

אהבה מביס ראשון
את לוצ'נה הקימו בפברואר 2018 האחים איתי ומשה אלון, בשיתוף פעולה עם חן גוזלי, חבר ילדות של השניים והבעלים של מסעדת רוזה המצליחה אף היא. אך האמת היא שהרומן בין איתי ללוצ'נה, התחיל לפני יותר מעשר שנים, עוד בתקופה שפעלה בעמק רפאים: "אני זוכר שישבתי בלוצ'נה ב-2010 ופשוט התאהבתי במקום ממבט ראשון", מרחיב איתי. "גם אני וגם אחי עבדנו במטבחים של מסעדות ובתי מלון מגיל צעיר ופיתחנו במהלך השנים סטנדרטים מאוד גבוהים בכל הקשור לאוכל ולאירוח. אני זוכר שכל מנה שהוגשה לי הייתה מיוחדת, שהשירות היה נהדר ושהעיצוב היה מוקפד. מאז הפעם ההיא אכלתי שם עוד אינספור פעמים, בין השאר משום שידעתי שבלוצ'נה אין סיכוי שאתאכזב".

שולחן בלוצ'נה מודיעין (צילום: עידן גור) המגוון אדיר, המבחר מרשים. שולחן בלוצ'נה מודיעין (צילום: עידן גור)

ההזדמנות שחיכתה מעבר לפינה
אחרי לא מעט שנים בתחום המסעדות, החליט אלון לשנות כיוון ועבר לתחום שונה לחלוטין: "ב-2015 החלטתי לפתוח פרק חדש בחיי ולהיפרד לשלום מעולם המסעדות. שנה מאוחר יותר, כשכבר עסקתי בתחום ההשקעות והביטוחים, יצא לי לשבת עם אשתי בלוצ'נה, שהספיקה לעבור בינתיים לקניון ממילא. במהלך הארוחה אמרתי לה שאם אי פעם אחליט לחזור לתחום המסעדות, זה יהיה רק כדי לפתוח מקום כמו לוצ'נה.

מעט זמן אחרי הארוחה ההיא, משה אחי הקטן וחן גוזלי, חבר ילדות שלנו, הציעו לי להיכנס איתם כשותף בעסק חדש שהם רוצים להקים במודיעין. רצה הגורל והשניים בחרו להקים ללוצ'נה אחות צעירה בעיר. מבחינתי זה היה סימן מלמעלה שהגיע הזמן לחזור".

כמו שתי טיפות יין
עיצוב הפנים הייחודי הוא בין סימני ההיכר המובהקים ביותר של האחות הירושלמית והיה חשוב לקברניטי לוצ'נה הצעירה, לעצב את המקום בצורה דומה. לצורך כך הם יצרו קשר עם המעצבות גליה גלעדי וטלי רצהבי מסטודיו טגה, שחתומות על העיצוב המרשים של לוצ'נה ירושלים. העבודה על המסעדה החדשה הייתה מורכבת מאוד, כשבשלב הראשון המבנה שבו פועלת כיום המסעדה נהרס לחלוטין על מנת שניתן יהיה להקים אותו מחדש: "כשהתחלנו לעבוד על לוצ'נה, הרסנו את המבנה המקורי והשארנו רק את קירות התמך. בנינו את המקום למעשה כמעט מאפס. כשהקמנו אותו מחדש, הקפדנו להכניס אלמנטים המתכתבים עם הסמטאות הציוריות של איטליה, במרכז המסעדה מיקמנו מזרקה, הצמחייה הירוקה מקיפה את הסועדים מכל עבר וכן השקענו במרפסת VIP מפנקת שחנכנו לפני כחצי שנה".

האיטלקייה שמחבקת את כווווולם
אין ספק שאחד מסודות ההצלחה של לוצ'נה מודיעין, קשור לעובדה שהיא פונה למגוון רחב ביותר של קהלים. האוכל של לוצ'נה כשר בהשגחת בד"ץ בית יוסף אך במקביל מחזיקה המסעדה בכשרות מהדרין מודיעין. כמו כן המסעדה מציעה מגוון רחב של אופציות טבעוניות (סלקים צלויים עם גבינה מלוחה טבעונית, פיצות ופסטות טבעוניות) ואף מסבירה פנים לנמנעים מגלוטן עם שלל מנות ללא פירור של החלבון הידוע לשמצה. מעבר לכך, מדי יום בשעות הצוהריים, מגישים בלוצ'נה מודיעין ארוחות עסקיות שוות במיוחד בשלוש דרגות מחיר, המיועדות במיוחד לאנשי העסקים שעובדים במתחם המסחרי המתפתח, ליגד סנטר. ובשעות הערב, לוצ'נה היא אופציה מושלמת למשפחות וגם לזוגות רומנטיים.

בלוצ'נה תמצאו את ארוחת הבופה המפנקת ביותר בסביבה - מדי יום שישי בין 12:00-8:30, תמורת 69 שקלים לסועד בלבד, תוכלו ליהנות ממגוון אדיר של גבינות רכות וקשות, לא פחות מעשרה סוגי סלטים, סוגים שונים של שקשוקה (כמו שקשוקת פטריות טריות מופלאה למשל), מבחר מרשים של מאפים, לחמים ומאפי בוקר, עמדת יוגורט עשירה בכל טוב, שלל ממרחים ורטבים והרשימה עוד ארוכה. כל הטעים טעים הזה אגב, מיוצר במקום.

מנה בלוצ'נה מודיעין (צילום: עידן גור) בהתאמה אישית. מנה בלוצ'נה מודיעין (צילום: עידן גור)

סאלוטה, לוצ'נה
נראה שגם בתחום האירועים לוצ'נה מתבלטת כאחד המקומות הפופולאריים ביותר, בין השאר הודות לגמישות בהתאמת התפריט: "השאיפה שלנו היא לבנות את האירוע לכל לקוח בהתאמה אישית, כמו שחייט תופר חליפה. כך למשל אנחנו יושבים עם כל לקוח שפונה אלינו, מבינים מהי המסגרת התקציבית שלו ומתאימים לו תפריט מיוחד עבורו. הלקוחות יכולים כמובן לבחור בתפריט האירועים הקבוע אבל גם במקרה הזה, אנחנו מגלים הרבה מאוד גמישות בכל מה שקשור לשדרוג או החלפת מנות למשל".

לסיום, נעדכן שבלוצ'נה מודיעין ניתן להפיק את כל סוגי האירועים, פרטיים ועסקיים כאחד, בהיקף של עד 140 מוזמנים בחלל המסעדה או עד 70 מוזמנים במרפסת ה-VIP.

לוצ'נה - Luciana - שד' המלאכות 125, מודיעין והסביבה, 053-9373337

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לוצ'נה במודיעין והסביבה
הזמנת שולחן
053-6112937

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם
פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
ארוחות בוקר בתל אביב – הטעמים שיובילו את 2022