נגישות
נגישות

ניו יורק פינת קריית חיים: במומו כבר ביקרתם?

די ג'יי, שף ומעצב נכנסו לבר – זו לא תחילתה של בדיחה אלא של חלום שהתגשם ופורח מיום ליום. עם הרבה ניסיון ותשוקה במומו החיפאית לא מתפשרים ומציעים שילוב מוצלח של אווירה עדכנית ותוססת לצד תפריט עסקיות חדש ומרענן

עסקיות המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 12/06/2019, 0:00 תאריך עדכון: 16/06/2019, 12:41
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סיגרים במסעדת מומו חיפה (צילום: באדיבות המקום) מסעדה על מלא. סיגרים במסעדת מומו חיפה (צילום: באדיבות המקום)

אפשר לומר שמסעדת מומו החיפאית היא פרויקט היסטורי של ממש עם האווירה הכי עדכנית שיש. ארבעה חברי ילדות שחלמו להקים מקום מיוחד שיחבר בין אנשים ויציע מוזיקה ברמה גבוהה ואוכל ברמה גבוהה לא פחות. החלום המשותף הוגשם לפני כשנה וחצי וכיום נראה שהחלום לא רק שהתגשם אלא גם הפך להצלחה אדירה.

המקום שבתחילת דרכו פעל יותר כבר-מסעדה, החל לאחרונה להגיש עסקיות צוהריים משתלמות ולמצב את עצמו כמסעדה לכל דבר ועניין. כל זה עד השעה 22:00, שבה המקום משנה את פניו ומתפקד כבר יוקרתי ותוסס שבו ניתן לבלות עד השעות הקטנות של הלילה.

שם עממי באווירה יוקרתית
רגע לפני שנגיע להווה, חשוב היה לנו לשאול את מושיק שלומי, אחד מהדי ג'ייז המובילים בעולם, המבלה חלק ניכר מזמנו בטיסות בין מועדונים מובילים בעולם, מהיכן הגיע השם של המקום:

"האמת שזה סיפור מעניין. במקור חשבנו לקרוא לו מימי, על שם אימא של אחד השותפים. המטרה שלנו הייתה להעניק למקום שם עממי, שישבור את הרוח הכללית, שהיא יותר יוקרתית. באופן כללי העיצוב, המוזיקה והאווירה, הם מאוד ניו-יורקיים וחיפשנו שם שיחבר, שיהווה ניגוד לכל זה ושיחבר את העסק החדש לכאן, אבל לא בהכרח לעכשיו. בזמן שעשינו סיעור מוחות וניסינו למצוא את השם המושלם, נכנס לחדר חבר טוב שלנו שבמקרה נקרא מומו. ברגע הזה הבנו כולנו שמצאנו את השם המושלם. מומו זורק אותך לאסקימו לימון ולשנות ה-50- מול המקום הכי עדכני ומודרני שעמדנו לפתוח".   

בר אלכוהול במסעדת מומו חיפה (צילום: באדיבות המקום) אווירה של חו"ל. מסעדת מומו חיפה (צילום: באדיבות המקום)

מסקרן לדעת איך הגעת מתחום המוזיקה לעולם המסעדנות
"בעשרים השנים האחרונות במסגרת העבודה שלי כדי ג'יי, זכיתי לבקר באינספור מקומות ברחבי העולם. למעשה, ברגע זה ממש אני אורז מזוודה לקראת טיסה להופעה בבוקרשט, וזמן קצר אחריה אני ממריא שוב להופעה ברוסיה. אני חי בבתי מלון, מכיר מקרוב את תחום האירוח כלקוח ואכלתי במשך שנים בטובי המסעדות בעולם. מעבר לזה, אני מגיע מתחום הקלאבינג וזה למעשה הפורטה שלי.

אפשר להגיד שכל אחד מהשותפים הביא את היכולות האישיות ואת הניסיון העשיר שלו למקום. למשל, יוראי כהן אחד השותפים עבד במשך שנים במסעדות בתל אביב בכל תפקיד אפשרי והביא איתו המון ידע, שאני הייתי צריך כמובן להשלים. במובן מסוים, כל מה שלא ידעתי על מסעדנות ברמה הטכנית, השלמתי עם המון תשוקה ורצון להתפתח".

אפשר בהחלט לראות שהתשוקה מורגשת היטב במקום
"זה משמח אותי לשמוע. כי מומו הוא באמת פרי של תשוקה. המטרה שלנו לא הייתה להקים סתם עוד מקום. רצינו להקים מקום משלנו, עם אווירה של חו"ל, שכמותו העיר הזו טרם הכירה. ואני מאמין שזה ניכר בכל האספקטים, החל מהעיצוב ועד למוזיקה.

קח לדוגמה את כל מה שקשור לעיצוב הפנים של המקום - על העיצוב חתום ניר רן מסטודיו BALD, שחתום בין היתר על עיצוב הפנים של לא מעט מסעדות מובילות כמו לילה של מאיר אדוני בברלין וקפה דיזנגוף בתל אביב. אבל בפועל, כל השותפים היו מעורבים מאוד בכל פרט ופרט בעיצוב. מעבר לזה, לקחנו חלק פעיל גם בהקמה של מומו בכל שלב, האמת שגם ערבבנו מלט בידיים יחד עם הפועלים בתקופת הבנייה.  

חשוב להבין שמומו היא פשוט תוצר של הרבה אהבה למקום שבו היא פועלת. השאיפה שלנו הייתה מאז ומתמיד להביא משהו חדש לקריית חיים - מקום בילוי שניתן יהיה לבלות בו כמו שצריך בלילה אבל גם לקפוץ אליו בהפסקת הצוהריים כדי לחטוף משהו איכותי באמת לאכול".

פוקצ'ה במסעדת מומו חיפה (צילום: באדיבות המקום) לחטוף משהו איכותי לצוהריים. פוקצ'ה במסעדת מומו חיפה (צילום: באדיבות המקום)

פתוחים לעסקיות משתלמות
על תפריט האוכל של מומו חתום השף ליאור משה (מועדון הגולף בקיסריה, מסעדת וינו סוקה), שליווה את המקום בתחילת דרכו. התפריט שהרכיב כולל שלל מנות שרינג שישמחו אם תלוו אותן בכוס בירה צוננת. בין השאר, תמצאו בתפריט המגוון והעשיר בכל טוב מנות כמו מומו פיצה (עגבניות שמש, ארטישוק רומאי, קונפי שום, מוצרלה, עלי רוקט ופרמז'ן), נתח קצבים (על קרם ארטישוק וכמהין, סלקים בגלייז ציר יין וענפי רוזמרין) ושווארמה אנטריקוט עם צ'יפס הולנדי (על הפלנצ'ה עם עגבניות ובצל סגול, פיתה בגריל, טחינת עמבה, בצל בסומק וסלסה עגבניות). 

כפי שציינו, לאחרונה החלו להגיש במקום ארוחות עסקיות משתלמות ביותר בשלוש דרגות מחיר. כך לדוגמה, תמורת 79 שקלים תוכלו ליהנות מסלמון על הפלנצ'ה, נתח קצבים או שווארמה אנטריקוט עם תוספת (תפודים, צ'יפס הולנדי או אורז) ובנוסף להתפנק עם שתייה קלה, זוג פיתות, טחינה, סלט ירקות, חציל/כרובית בטחינה ושני טאפאסים של סלסה חריף בזיליקום וסלט משוואיה. לכל העסקיות אגב, ניתן להוסיף שליש בירה מהחבית (סטלה או טובורג) בעשרה שקלים בלבד.

ולסיום, חשוב שתדעו שבמומו ניתן להפיק אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים באווירה אינטימית ומיוחדת, ובהיקף של עד 30 סועדים.

מומו - MOMO - אח"י אילת 7, קריית חיים, 053-9415769

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
איפה אוכלים בשר שבושל בבטן האדמה? בטוסקנה הישראלית