נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 קפיצה לאיטליה ליד הבית. פסטה בלוצ'נה (צילום: באדיבות המקום)

כבר די ידוע שמודיעין ניפצה את מיתוס "עיר השינה" שדבקה בה ומסעדות ומקומות בילוי נפתחות שם בשנים האחרונות ונותנות מענה ראוי לתושבי העיר. לפני קצת פחות משנה נפתחה "שגרירות" איטלקית במודיעין, באזור התעשייה ישפרו סנטר בשם לוצ'נה, אחות קטנה למסעדת הלוצ'נה הירושלמית של אותם בעלים.

המסעדה מושקעת מאוד עם קונספט מגניב והרבה חשיבה. יש כאלו שישימו לב למזרקה העומדת במרכז המסעדה ובהחלט נותנת לך להיזכר בכל הפונטנות (מזרקות באיטלקית) שיש ברומא, יש כאלו שיתמקדו בצמחיה ומערכות ההשקיה העוטפות את כל המסעדה ונותנות אווירה יפה של טבע ויש כאלו שיגידו שגופי התאורה והמוסיקה הם שיוצרים את האווירה הנעימה והפסטרולית. ויש אותי, שבנוסף לכל הדברים החיוניים הללו גם בא לסקר את האוכל ואני שמח להגיד לכם שהמנות פה מאוד צבעוניות, גדולות וגורמות לחיוך גדול ולקפיצה קטנה לאיטליה. המסעדה כשרה ולכן כל התפריט חלבי, ובנוסף ישנן מנות דג מטריפות. בואו נתחיל:

בלה לוצ'יאנה
אם הופכים את רומא מהסוף להתחלה, מקבלים AMOR. את הערב הרומנטי שלנו התחלנו עם שני קוקטיילים מרהיבים ביופיים ומאוד מיוחדים בטעם שלהם - אחד מהם נקרא ג'נגלבירד והאמת שהשלוק הגדול שלקחתי ממנו בהחלט השאיר הרגשה של ג'ונגל בפה. הבסיס נרקח מג'ין וקמפרי ומעליו היה מונח אננס מיובש שנתן תחושה של ממתק טעים.

המנה הראשונה שהגיעה הייתה טורטליני סלק עם גבינת צאן - מנה גדולה יחסית ועשויה בטוב טעם. הצבע הסגלגל של הסלק לצד סלקים מבושלים יצר קונטרסט מבריק לגבינת הצאן המעולה שהיוותה את המילוי של הטורטליני - מנת פתיחה קלאסית וטעימה מאוד שבהחלט ניתן לחלוק אותה יחד. מנה ראשונה נוספת, פשוטה לכאורה אך בהחלט מפתיעה היא סיגר קשקבל ושקדים עם גבינת מסקרפונה. מעבר לכך שהמנה הזו היא התקרחנות קלורית - היא פשוט טעימה. הסיגר היה פריך לעילא והמסקרפונה בפנים נתנה מן מתיקות עדינה ויצרה ביס לא פחות ממושלם, בעיקר משום שהקשקבל נותן גם מליחות ויש כאן משחק מתוחכם של טעמים. זה הזמן לספר שאת כל הפיצוחים במנות השפים קולים במקום וגם מכינים את רטבים המיוחדים שמתלווים למנות. בין המנות קיבלנו את הסלט הונציאני - תערובות של חסה ועלי אנדיב, סלקים אדומים, תערובת פיצוחים מתוקה וקוביות פטה מטוגנות עם רוטב דבש ויניגרט לימון. אחד הסלטים הגדולים והעשירים שפגשתי. המנה ענקית, טעימה להפליא, צבעונית ומגוונת. סלט מאוד פרשי ומרענן שיכול לבוא גם כתוספת למנה העיקרית וגם כאינדיבידואל. לא יוצא לי להמליץ הרבה על סלטים כמנה, אך כאן אחרוג ממנהגי ואגיד שהסלט הזה הוא בגדר חובה בכל ביקור במקום.


 השקעה בכל מנה. קינוח בלוצ'נה (צילום: באדיבות המקום)

הגיעה שעתה של המנה העיקרית - טונה אדומה וצרובה במידת מדיום רר על פולנטה תירס, שעועית ירוקה ורוטב יין. במילה אחת - גאונות. אין מרכיב במנה הזו שלא היה מהודק. הפולנטה הייתה נהדרת ולא קיבלה קרום קשה כפי שלרב קורה במנות מסוג זה, והטונה הייתה טרייה והחמיאה לכל הסיפור שנוצר על הצלחת. מבחינתי, אחרי מנה כזו צריך לנשק את ידיו של השף גם על המקוריות של המנה והצלחות שלה וגם על הטעמים המעולים ורוטב היין שמאזן את הטונה בקצת מתיקות.

לקינוח קיבלנו מנה איטלקית קלאסית שמתמוגגים עליה ברחובות רומא ומילאנו והיא כמובן הטירמיסו, שנתן סיומת מתוקה  ועדינה לערב מענג במיוחד. כמובן שזו רק מנה אחת מתוך מבחר אדיר של קינוחים ועוגות מרשימות ביותר.

הלוצ'יאנה יכולה להתאים לדייט רומנטי ובו בזמן לספק יופי של חוויה למפגש חברים שרוצים להתענג על ערב של אוכל טוב. התפריט עשיר ומגוון וישנן מנות איטלקיות נהדרות גם בתחום הפסטות והפיצות. הכשרות במקום היא מהדרין של בד"צ בית יוסף. יאללה אלדנטה למודיעין.

חשבון בבקשה:
טורטליני סלק - 44 שקלים
סיגר קשקבל - 46 שקלים
סלט ונציאני - 64 שקלים
טונה אדומה - 119 שקלים
טירמיסו - 42 שקלים
סך הכל - 293 שקלים לזוג

לוצ'נה, שדרות המלאכות 125, מודיעין והסביבה, 053-9373337

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לוצ'נה במודיעין והסביבה
הזמנת שולחן
053-6112937

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא