נגישות
נגישות

אדום ולוהט: פסטיבל שקשוקות יצירתיות במסעדות בנדיקט

עם פולנטה ובייקון? או ירוקה עם מנגולד ושמנת? אחת המנות הכי אהובות בישראל מקבלת במה משלה, ומככבת בספיישל חגיגי של חודש שלם בקבוצת המסעדות בנדיקט

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 07/11/2018, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 עושים כבוד לשקשוקה. בנדיקט (צילום: שרית גופן)

מסעדנים שמגישים ארוחות בוקר בכל שעה ביממה מבינים את נפש האדם; מסעדנים שמגישים שקשוקות יצירתיות – מבינים את נפש הישראלים. קשה לחשוב על מדינה בעולם שבה השקשוקה קיבלה תשומת לב ופופולריות גדולה יותר מאשר בישראל. זה עד כדי כך טעים לנו עד שברשת בנדיקט החליטו על פסטיבל שקשוקות שיימשך כחודש, כבר מימים אלה ועד עד ה-2 בדצמבר. במסגרת הפסטיבל יוגשו בסניפי בנדיקט מגוון מיוחד של שקשוקות בכל שעות היום, כולל אפשרות לקחת הביתה או למשרד ב-take away. יותר שווה מהאוקטוברפסט, לפחות בעיני מי שנהג לעמוד בתור ארוך ומייגע לפני סניף בנדיקט הראשון ברחוב בן יהודה בתל אביב, אי שם בשנים 2007-2006.

חזרה לשקשוקה, שהפכה לאחת המנות הכי מבוקשות. השקשוקה היא למעשה מגרש משחקים קולינרי, ואפשר לקחת אותה לכל מיני כיוונים וטעמים בעזרת חומרי גלם, שיטות בישול, משחקי מרקמים וצורות הגשה. בתפריט הפסטיבל שידכו לשקשוקה הבסיסית פירות ים, בייקון, ארטישוק ירושלמי, כרובית, תירס, גבינות, ירוקים עונתיים ועוד. כולן מוגשות עם חלה טרייה שנאפית בקונדיטוריית בנדיקט.

 קשה לסרב. שקשוקה בבנדיקט (צילום: שרית גופן)

אז מה בתפריט?
במסגרת הפסטיבל תמצאו בתפריט מגוון רחב במיוחד של המנה האדומה הלוהטת: שקשוקה פירות ים - שתי ביצים בתבשיל עגבניות פיקנטי, שרימפס וקלמארי צרובים על הפלנצ'ה ופלפל חריף קלוי (79 שקלים); שקשוקה צהובה - שתי ביצים עלומות על פולנטה תירס, תירס צרוב, שמן בצל ירוק ומעל בייקון צלוי, המנה מוגשת עם חלפיניו כבוש ועגבניות מרוסקות (69 שקלים); שקשוקה לבנה בלי רוטב העגבניות המפורסם אבל עם שתי ביצים עלומות על קרם ארטישוק ירושלמי המוגש עם ראגו של ארטישוק ירושלמי ופטריות ביין לבן וצ'יפס ארטישוק ירושלמי (69 שקלים); וואבוס ראנצ'רוס – מנה מקסיקנית של שתי ביצים בתבשיל עגבניות מעושנות פיקנטיות ובשר בקר, מוגשת עם גבינה בסגנון מקסיקני, אבוקדו ושמנת חמוצה וגם נאצ'וס (68 שקלים); שקשוקה כרובית ומרגז - שתי ביצים בתבשיל עגבניות, כרובית מטוגנת, נקניקיית מרגז בגריל, טחינה וצנוברים (79 שקלים); שקשוקה ירוקה גם היא ללא רוטב עגבניות אלא שתי ביצים ברוטב מנגולד, ברוקולי, אפונה, תרד ושמנת מוגש עם סלסה עגבניות מיובשות, זיתים, בצל סגול וגבינת פטה (69 שקלים); ויש גם מענה לטבעונים שלא צורכים ביצים ושאר מוצרים מהחי: תבשיל עגבניות עם חציל קלוי, כדורי פולנטה ו"גבינת" חלומי טבעונית צרובה בגריל (71 שקלים).

פסטיבל השקשוקות מוגש במסעדות בנדיקט ברחבי הארץ – תל אביב, הרצליה, ראשון לציון, ביתן אהרון (על כביש 2), כפר סבא, פתח תקווה וביל"ו.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון