נגישות
נגישות

חוויות טעימות בלב השרון: איפה אוכלים ברעננה?

ברביקיו אמריקאי שמפנק גם את הטבעונים, בר-מסעדה שמושך את כל הצעירים לחצר או פיצה יצירתית ועשירה בתוספות - מסעדות מומלצות ושוות במיוחד ברעננה

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 01/07/2018, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אם טרם יצא לכם לשמוע את הבשורות המרעישות, הרשו לנו להיות הראשונים שמעדכנים אתכם בכך שרעננה הצליחה למצב את עצמה כבירה הקולינרית של השרון. בשנים האחרונות נפתחו בעיר מסעדות איכותיות בזו אחר זו ונראה שהמגמה המבורכת לא צפויה להיעצר בקרוב. מתכננים ביקור ברעננה ומעוניינים ללכת על בטוח בגזרה הקולינרית? קראו את הכתבה שלפניכם והכירו את המסעדות המומלצות והשוות ביותר בעיר.

מסעדות שוות בהוד השרון
איפה אוכלים בכפר סבא?
המוסדות הקולינרים של תל אביב
מסעדות מומלצות באשדוד
המסעדות הכשרות הטובות בארץ

שנקין בר ומטבח

שנקין בר ומטבח, הוא הסנונית הראשונה שבישרה שכדי לבלות כמו שצריך, לא צריך לצאת מרעננה. הוא נפתח ב-2010 ומאז לא הפסיק להתחדש, להתפתח ולהפתיע. ההופעות החיות, מסיבות הרחוב והחגיגה שלא נגמרת, הפכו את שנקין בר ומטבח, למקום הבילוי האהוב על צעירי העיר. כל זה מבלי להזכיר את תפריט האוכל המצוין, הכולל יצירות קולינריות ייחודיות כמו המבורגר טלה ממולא בצ'דר, קונפי שום ואיולי לימון כבוש או פנקייק המוגש עם טלה קריספי, ביצת עין, גבינת עיזים ומייפל. 
אסור לפספס: כריך קיסר - בדיוק כמו הסלט, רק בג'בטה קריספית. לא ברור איך לא חשבו על זה קודם. 
שנקין בר ומטבח, היצירה 5, אזור התעשייה רעננה. טלפון: 053-9443206

שנקין בר (צילום: באדיבות המקום)פנקייק קצת אחר. שנקין בר ומטבח (צילום: באדיבות המקום)

Pazzo

Pazzo היא המסעדה השלישית של היזמים המצליחים ברט זקס והאחים אסף ועידו דותן, שאחראים בין השאר לבר הפופולרי שנקין ולסניף של רשת לנדוור הפועל בעיר. על התפריט של Pazzo חתום לא אחר מהשף והיועץ הקולינרי שחר ברנע (ממסעדת POMO). ברנע יצר תפריט מפתיע ויצירתי הכולל פנינים קולינריות של ממש כמו צ'יפס בטטות עם פרמזן, גרידת לימון ועשבי תיבול, נוצ'וטלה במילוי נוטלה ומסקרפונה ומובן שגם פיצות משוגעות במיוחד. בביקור הבא שלכם במקום, שימו לב לתפריט האלכוהול ובמיוחד לקוקטיילים האמיתניים המוגשים בגביעי ענק או במארז party pack, הכולל ארבע כוסות, כל אחת עם קוקטייל שונה.
אסור לפספס: פיצה קרצ'ופי וורדה עם קרם שמנת ופרמזן, מוצרלה, סטרקינו, ארטישוק, תרד, ברוקולי ואספרגוס. באמת שהיה קשה לבחור, אבל ללא ספק מדובר באחת הפיצות היותר מיוחדות וטעימות שיצא לנו לפגוש.
Pazzo, היצירה 5, אזור תעשייה רעננה. טלפון: 053-5494902

באקארו

מסעדת באקארו הביאה לרעננה את בשורת הברביקיו האמריקאי ונראה שהבשורה הטעימה ערבה לחיכם של הקרניבורים המקומיים, הגודשים את המקום בהמוניהם. בבאקארו דוגלים בטכניקת ה-Low & Slow: צלייה מסורתית של נתחים איכותיים בטמפרטורות נמוכות, למשך זמן ארוך. חשוב רק לציין שלצד נתחים מובחרים כמו סינטה עגל, חגורת פילה, נתח קצבים וברוסט טלה, מגישים במקום גם מנות מפתיעות כמו המבורגר טבעוני מצוין ו-veggie mix (ירקות שורש Sous Vide, שעועית ירוקה ותפו"א מדורה, בתיבול שמן זית, שום-רוזמרין, מלח אטלנטי ופלפל גרוס), לרווחת ציבור הטבעונים. 
אסור לפספס: כדי לחוות את המקום כמו שצריך, לכו על חווית Buckaroo – ארוחת טעימות זוגית (או למספר סועדים) הכוללת שישה נתחים מובחרים המוגשים בזה אחר זה למרכז השולחן בליווי כל התוספות בתפריט (קולסלאו, תפו"א מדורה, תבשיל שעועית ובשר ועוד). מומלץ רק לזכור לצום מהבוקר כמובן. 
באקארו, זרחין אלכסנדר 13, רעננה. טלפון: 053-9365717

באקארו (צילום: באדיבות המקום)לכו על ארוחת הטעימות. באקארו (צילום: באדיבות המקום)

בראסרי קזן

תאמינו או לא, אבל על התפריט של בראסרי קזן, המסעדה הכשרה הפופולרית, חתום גם כן השף והיועץ הקולינרי שחר ברנע. מזה שנתיים שבראסרי קזן מהווה אבן שואבת לשומרי הכשרות המקומיים, המחפשים מסעדה בשרית כשרה איכותית. ההקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד מורגשת לא רק במנות המוקפדות של ברנע, אלא גם בעיצוב המרשים של המקום, שעליו חתום האדריכל דן טרוים (חדר אוכל, ביסטרו דלי גרינברג, שולחן, אביגדור ועוד רבות אחרות) וכן בשירות המתוקתק והמקצועי. הבשרים של בראסרי קזן מיושנים במקום, תפריט האלכוהול מזכיר תפריטים של ברים תל אביביים מובילים ועסקיות הצהריים הן מהמשתלמות בעיר.
אסור לפספס: סיגר במילוי פטריות, תרד וכמהין ברוטב טחינה גולמית ופלפלים קלויים. פשטות ותחכום במנה אחת.
בראסרי קזן, אחוזה 71, רעננה. 053-9374681

בורוכוב 88

בורוכוב 88 היא מסעדה אינטימית ורגועה, שתמיד נחמד לתפוס בה קצת שלווה ונחת בתחילתו, עיצומו או סופו של היום. בתפריט שיצר השף אילן ניב (באבריא, דרך הגפן), תמצאו יותר מעשרה סלטים, מגוון רחב של פסטות ופוקצ'ינות וכן שפע של ראשונות, טוסטים וכריכים, מנות דגים ועוד הרבה הפתעות. במקום ניתן להפיק את כל סוגי האירועים בהיקף של עד 80 סועדים באווירה יוקרתית וכיוון שהמקום מתפקד גם על תקן בית קפה, אפשר גם סתם לשבת על כוס קפה משובח או איזה שייק טבעי איכותי וליהנות מהחיים.
אסור לפספס: מנת ה"חצ'אפורי" שמורכבת מגבינת כנען וקשקבל עם עלי תרד וביצים על בצק פוקאצ'ה, דורשת מעט יותר זמן הכנה משאר המנות בתפריט, אבל שווה כל שנייה של המתנה.
בורוכוב 88, בורוכוב 88, רעננה. טלפון: 053-9443327

בורוכוב 88 (צילום: באדיבות המקום)שלווה ונחת לצד תפריט מפתיע. בורוכוב 88 (צילום: באדיבות המקום)

בנג בנג

את הרשימה המכובדת בחרנו לחתום עם הבייבי החדשה של ברט זקס והאחים אסף ועידו דותן, כשגם במקרה הזה, שחר ברנע הוא האיש מאחורי התפריט המדליק. הקונספט של בנג בנג מבוסס על שתי מנות ואינספור אפשרויות. המנה הראשונה היא בנג (קציצת המבורגר במשקל 130 גרם) והשנייה היא בנג בנג (שתי קציצות המבורגר במשקל 130 גרם האחת). אחרי שתבחרו אם מתחשק לכם ללכת על בנג או על בנג בנג, תצטרכו להחליט אם אתם מעוניינים בארוחה, כלומר בהמבורגר עם תוספת ושתייה או רק במנת ההמבורגר. ואז תגיעו לשלב המורכב באמת: בחירת התוספות של ההמבורגר וסוג הלחמנייה. ועם זה כמו שאומרים, שיהיה בהצלחה...
אסור לפספס: בנג בנג עם חמאת כמהין, אמנטל ובייקון. מושחת ואפקטיבי.
בנג בנג, הסדנא 6, אזור תעשייה רעננה. טלפון: 053-9378646

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שנקין – מתחם אירועים ברעננה
053-9443206
באקארו ברעננה
053-9365717

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא