לצערנו, החוויה שלנו במסעדה הייתה מאכזבת מאוד.
לפני שהגענו התקשרנו למסעדה כדי לוודא שיש מקום ביום שבת, 30 במאי, בשעה 19:30. נאמר לנו שיש מקום, ואף ציינו שאנחנו מגיעים עם ילדים ושאלנו אם... זה מתאים - ונענינו בחיוב.
הגענו בסביבות 19:45 והושיבו אותנו מתחת לרמקול רועש, בסמוך לדלת הזזה הגובלת באזור העישון, כך שעשן הסיגריות הורגש היטב גם באזור הישיבה שלנו.
לאחר כ-20 דקות שבהן אף אחד לא ניגש אלינו, הגיע מלצר לקחת הזמנה ואמר לנו: "באתי לקחת הזמנה, אבל זמני ההמתנה למנות הם בין 45 דקות לשעה וחצי".
מבחינתנו, מדובר בהתנהלות לא מכבדת. אם ידוע מראש שיש עומס כזה וזמני המתנה חריגים, במיוחד כאשר לקוחות מתקשרים מראש ומציינים שהם מגיעים עם ילדים, ראוי ליידע אותם עוד בשיחת הטלפון או לכל הפחות מיד עם הגעתם למסעדה - ולא לאחר שכבר המתינו במקום במשך כ-20 דקות.
בסופו של דבר החלטנו לקום ולעזוב, ולכן איננו יכולים לחוות דעה על האוכל עצמו. עם זאת, חוויית השירות וההתנהלות שקיבלנו הייתה מאכזבת מאוד. למשפחות עם ילדים או למי שמחפש שירות מסודר ויחס מתחשב ללקוחות - זו לא הייתה חוויה שהיינו ממליצים עליה.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
noa.rotman4
מבקר מתחיל
אווירה כיפית ואוכל טעים!
5.0
15/11/24
שירות היה מעולה, נהנו מאוד מהיחס האישי של המלצר.
הפיצות היו גדולות וטעימות והאווירה כיפית
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Hilla
22 ביקורות
טעים מאוד
4.3
07/01/20
ראיתי המלצה בפייסבוק והגעתי עם שתי חברות. המקום מעוצב יפה. מלצריות נחמדות מאוד. הייתה הנחה של 50% על התפריט. הפיצות מעולות. מגוון בירות. מומלץ