נגישות
נגישות

קרוק מאדאם וחברים: אוכלים בבוקריה

את בופה הבוקר והצהריים של בוקריה בפתח תקווה אתם חייבים לנסות, אבל גם אם תגיעו בערב – מחכות לכן מנות משובחות ותפריט קינוחים מושחת שמספקים ביחד את כל היצרים

מסעדות במרכז המסעדות של rest
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 16/02/2018, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כבר אי אפשר לומר שפתח תקווה לא מתרחבת מבחינה קולינרית. במרכז Y נפתחה לפני כשנתיים בוקריה - מסעדה שפועלת על קונספט של ארוחות בוקר במהלך כל היום. בוקריה נקראת על שם שוק הבוקריה המפורסם בלב ליבה של ברצלונה, וגם מכילה בתוכה את המילה בוקר. המקום מעוצב בהתאם ונראה כמו שוק מקורה ויפה. בכל יום תוכלו למצוא כאן ארוחת בופה עשירות ונהדרות, אותן תוכלו לשדרג בהתאם למידת הרעב שלכם. למקום יש גם מרפסת מרווחת שנוח לשבת בה. הפלייליסט נהדר, התפריט מפתה וכל מה שנשאר לנו בערב נעים שכזה הוא לאכול את ארוחת הבוקר המאוד לא טריוויאלית שלנו.
קרוק מאדאם נוסח בוקריה. צילום: באדיבות המקום

הבוקר בא ולעבודה
אומרים שארוחת בוקר היא החשובה ביותר ביום, אז אם נאכל אותה בערב – מבחינתנו זה גם טוב. התחלנו את הארוחה עם מנות ראשונות: הראשונה היתה פטריות עיזים - פטריות פורטובלו במילוי גבינת עיזים, תרד, בצל סגול, מוצרלה ויוגורט. השילוב של כל המרכיבים על הפטרייה משתלב לטעם פנטסטי. מנה קלילה וטעימה. אחת נוספת הייתה שניצל חציל. פרוסות חציל מצופות פירורי לחם בליווי שלושה מטבלים ומגיעות על שיפוד. רותחות, פריכות וטעימות. המטבלים של הטחינה והשמנת החמוצה הפכו את המנה לחוויה אמיתית. כיוון שאנחנו בכל זאת בארוחת בוקר, היינו חייבים לטעום גם סלט והזמנו סלט אתונה: עגבנייה, בצל סגול, מלפפון, זיתי קלמטה, גבינה בולגרית, בתיבול שמן זית ומיץ מלימון טרי. סלט טעים וגם גדול, כך שניתן לחלוק אותו בכיף.

בשלב הבא אתגרנו את עצמנו עם המבורגר פורטובלו. לדעתי מנה שחובה לנסות במקום. פטריית פורטובלו צלויה בלחמנייה קלויה, בצל סגול, עגבנייה, חסה וצ'יפס בליווי איולי צ'ילי, וכמובן שניתן לשדרג עם ביצת עין או גבינת גאודה בתוספת של 5 שקלים. ההמבורגר היה עסיסי ומשביע ולא נפל מהמבורגר בשרי מהרבה בחינות. הפטרייה הייתה ענקית וג'וסית מאוד, ואז התקדמנו אל שתי המנות העיקריות והמיוחדות של הערב, או יותר נכון לומר - של הבוקר.
נבחרת הקינוחים של בוקריה. צילום: באדיבות המקום

מנת קרוק מאדאם – לחם קאסטן קלוי עשיר בגבינות וקונפי שום, רוטב בשמל וביצת עין, מנה שבשנייה שאתם טועמים אותה מעיפה אתכם לאיזה בית קפה פריזאי, כי אין מילה אחרת על המנה הזו חוץ מוואו! הקאסטן היה עשוי נפלא וביצת העין הנשפכת מלמעלה הייתה נהדרת. המנה השנייה הייתה ניוקי ערמונים - ניוקי תפוח אדמה בציר ארומטי של חמאה, שמן זית וערמונים. ניוקי שמוכן במקום. רך, איכותי וטעים.

הקינוח
לאורך כל הארוחה אנו צופים במלצרים יוצאים מהמטבח עם קינוחים מושחתים שהעין לא יכולה שלא להתמקד בהם. קינוחים מיוחדים מאוד וכבר חיכינו להגיע לרגע שלנו. אז כשהרגע הגיע, הבנו שיש תפריט נפרד לקינוחים, ולא רק זה - יש גם ספיישל יומי מתחלף. איזה תענוג!, לאחר לבטים קשים, וויתורים כואבים, החלטנו בסופו של דבר לקחת קינוח שמיימי שנקרא קראנץ' מגנום בננה. פנקייק אוורירי, קראנץ’ לוטוס, בננה מקורמלת, דואט מיני מגנום, רוטב קרמל ורוטב שוקולד חלב. מעבר לזה שהקינוח מחייב סלפי, הוא גם מחייב זלילה ולא השארנו כלום בצלחת. הפנקייק היה מושלם, הבננות נהדרות וקיבלנו ליד צלוחית קטנה עם פסיפלורה כדאי שנוכל לבצע דיפ למגנום ולאזן קצת את המתיקות, ותקשיבו- זה עובד.

בבוקריה תמצאו גם מגוון מילקשייקים מושחתים וטעימים ושקשוקות אגדיות שלא היה לנו מקום בבטן לטעום אך זו סיבה מעולה לבקר כאן שוב.

בוקריה כשרה ופתוחה מהבוקר במתכונת בופה עד אחרי צהריים, ואז משנה פניה לתפריט מובנה. מסעדה שמתאימה גם למשפחות, חברים וגם לדייט זוגי ורומנטי.

חשבון בבקשה: 
פטריות עיזים - 42 ₪
שניצל חציל - 39 ₪
סלט אתונה - 49 ₪
המבורגר פורטובלו עם ביצת עין - 54 ₪
קרוק מאדאם - 54 ₪
ניוקי ערמונים - 59 ש"ח
קראנצ' מגנום בננה - 46 ₪
סה"כ:  343 ₪ לארוחת בוקר עשירה, מגוונת ומושחתת

בוקריה, Ycenter, יצחק רבין 17, פתח תקווה. 053-9385192

* הכותב הוזמן להיות אורח המקום

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בוקריה בפתח תקווה
053-9385192

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא