נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בנות תמיד מחפשות מקומות שאפשר לקשקש בהם בנחת. בתי הקפה של רשת קפה קפה הם ללא ספק אופציה מצוינת למטרה זו.

אספתי את חברתי מהתיכון ויצאנו למסע ריכולים חובק עולם אל עבר הסניף של קפה קפה בלב המפרץ בחיפה. הסניף נפתח מחדש לפני מספר ימים וזכה להנהלה חדשה ומדהימה. אחת הבעלים היא עדן היפה והמרשימה, שקיבלה אותנו בחמימות כאילו הוזמנו אל ביתה.

לא חסכו בסניף הזה על שום פרט, העיצוב, חדר ה-VIP המגניב עם השולחן האליפטי הענק. המקום מרווח ומזמין והמלצרים אדיבים במיוחד.
ארוחות בוקר לאורך כל היום

לרגל פתיחת הסניף, אפשר לקבל כרטיס חבר במתנה חינם אין כסף (אוטוטו הוא יעלה 30 ש"ח כמו בכל סניף רגיל). הכרטיס מקנה קינוח ביום ההולדת, 3 כוסות קפה חינם ועוד. לאחר שהתמקמנו ביקשנו את המלצתה של עדן לארוחת ערב קלילה, למרות שגילינו שארוחות הבוקר פה מוגשות לאורך כל היום.

כנאפה, אבל לא מהשיר של אהוד
אז לראשונות הלכנו על כנאפה גבינות (42 שקלים) וגם ווק פטריות (29 שקלים). שתי המנות היו מוצלחות מאוד. הפטריות הגיעו עם רוטב משגע וממכר. הן הוקפצו ברוטב אסיאתי עם שעועית ירוקה ושום פרוס, קרם ארטישוק ירושלמי, שומשום, בוטנים וגילופי פרמז'ן.

הכנאפה גבינות היתה מיוחדת מאוד. היא למעשה מאפה קדאיף מלוח במילוי גבינות על גספצ'ו עגבניות פיקנטי ועשבי תיבול מעל, מנה שנראית לא גדולה, אך אחרי שאוכלים אותה בהחלט מרגישים מלאים.

בנוסף הזמנו סלט הרים גלילי (56 שקלים), המורכב מעדשים שחורות, קולורבי, גזר, שקדים מולבנים, קליפות הדרים מסוכרות, צימוקים, נענע, פטרוזיליה, בצל סגול, צ'ילי, שמן זית זעתר ותיבול ויניגרט.
הסלט היה טעים, ועם טוויסט מקורי, אבל המנה הבאה שהזמנו הייתה השוס הגדול של הערב - רביולי פסטו ריקוטה (59 שקלים). אין ספק שהיא המנה המנצחת. הגיעה בכמות מכובדת, במילוי שמנת תרד (התרד נטחן ומבושל עם השמנת), בזיליקום, ריקוטה ופרמז'ן. מנה פשוט מעולה! כל הטעמים השתלבו יחדיו ויצרו פשוט חגיגה בפה.
כנאפה גבינות. קפה קפה

משהו מרענן לקיץ
היות והקיץ כבר בעיצומו, ביקשתי מהמלצרית משהו מרענן, והיא המליצה לי על שייק פירות קפוא עם תות, אפרסק, מנגו ותמר, אין ספק שאם להזמין שייק פירות אז כדאי לעשות זאת בקיץ כשיש את הפירות הכי טעימים בשנה.

סיום ניו-יורקי
לקינוח הזמנו את עוגת הניו יורק לוטוס (42 שקלים) , למרות שביננו - אחרי השייק הענק שהזמנו לא היה שום מקום לקינוח. עוגת הגבינה הניו יורקית הזו הגיעה בליווי קרם שנטילי ורוטב אנגלז עשיר, על מצע עוגיות חמאה ומעל, איך לא, ציפוי קרם עוגיות לוטוס.

מה שעושה את הסניף הזה למעולה ומעבר למצופה, זה הוא שהוא פתוח כל יום עד 24:00 ובסופי שבוע עוד יותר, כך שלאחר שהסרט נגמר תמיד אפשר לשבת בו לקפה ועוגה, לבירה טובה (בר עשיר), לארוחת בוקר (כזכור, גם בלילה) או לארוחת צהריים. יש כאן הכל, וזה מוגש עם חיוך ואהבה.
עוגת גבינה ניו יורק

אם במקרה הגעתם לסינמול באמצע השבוע בצהריים, אז בין 11:00-17:00 מוגשות עסקיות משתלמות, ואם בא לכם להיפגש עם חברים ולזכות בטיפת פרטיות, תוכלו להגיע גם לחדר ה-VIP של המקום שמארח עד 12 איש.

בקיצור, אחרי חפירות בלתי פוסקות על כל האנשים שאי פעם למדו איתנו ומה הם עושים היום, החלטנו שכבר מאוחר ופינינו את השולחן לבליינים אחרים.

חשבון בבקשה:
קדאיף גבינות - 42 שקלים
ווק פטריות - 29 שקלים
סלט הרים גלילי - 56 שקלים
רביולי ריקוטה פסטו - 59 שקלים
עוגת ניו יורק לוטוס - 42 שקלים
סה"כ: 228 שקלים

קפה קפה, סניף קניון סינמול, לב המפרץ, חיפה. 053-9376665

* הכותבת היתה אורחת המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
נתח בשר בראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)
אסאדו בר באלונים (צילום: באדיבות המקום)
סטייק בברסרי 107 (צילום: באדיבות המקום)
מנה של מסעדת סבידה (צילום: באדיבות המקום)
בירות של מסעדת ליבירה בחיפה (צילום: באדיבות המקום)
אותנטיות יוצאת דופן במסעדת גאורגיה
בשר משובח ב-BACK TO BLACK
חדשה בשכונה: מרינדו יקנעם
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי