נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9443070 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות איטלקיות בתל אביב

פלורנטינה בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית, כשר
סרפינה בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
הזמן שולחן
ג'ויה רמת החייל בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
הזמן שולחן
אמורה מיו בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
פיאנו פיאנו בנמל בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית, כשר בד"ץ
גוסטו  בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

213 ביקורות וחוות דעת על רוסטיקו

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
איטלקיה טובה. הריהוט כך כך
4.5
07/01/22

בסה"כ איטלקיה טובה. האוכל טעים. העיצוב בפנים לא משהו כולל הריהוט. חלק מהכסאות מתנדנדים/מתפרקים. השירות בסדר גמור. המחירים כמו כולם. מפות אין כמו לרוב בישראל. מעט שילוב של בשר במנות.... מעבר לעניין הבשר יש מגוון טוב.הקינוחים בסדר אך פחות ממנות האוכל עצמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עו"ד מירב מדיני - תמונה
עו"ד מירב מדיני מבקר מתחיל
הידרדרות לולה
1.0
01/01/22

היינו אתמול 31.12.21 וניסינו לחגוג את השנה החדשה. למרבה הצער, לחבר'ה ברוסטיקו היו כוונות אחרות. הזמנו מקום למסעדה בשעה 17:00. אנחנו משפחה עם ילדים והשעה הזו נוחה לנו. אמרו לנו שהשולחן... יהיה שלנו עד 18:30 ולא דקה אחת אחרי כי המסעדה כבר ממש מפוצצת... אז הגענו והתיישבנו והזמנו. הגיעו המנות של הילדים והיו סבבה. בהמשך הגיעה מנת הדג שהזמנו מהספיישלים, שהייתה חריפה עם טעם לוואי מריר. פנינו למלצרית שהתחילה לצעוק עלינו שזה לא חריף מה פתאום! היא טעמה את המנה בבוקר והיא לא חריפה! ומה אנחנו רוצים לעשות עם זה!? מזועזעים פנינו למלצר אחר שהחליף לנו. לקחנו מנת דג אחרת והמתנו ארוכות. הילדים כבר סיימו לאכול. הגיעה מנת הדג האחרת ולמרבה התדהמה גם לה היה טעם לוואי והפעם של שרוף! הארנו על המנה עם הסלולארי כי המסעדה חשוכה וגילינו לתדהמתנו מנה שרופה! בלית ברירה קראנו שוב לאותה מלצרית ששוב צעקה עלינו מה פתאום?! אבל אנחנו רואים במו עיננו וטועמים מר! הגיעה אחראית משמרת וטענה שהמנות בסדר גמור והם מאשרים מנה אחרת אבל כבר לא יהיה ניתן להחזירה. השבנו שאין לנו שום ערובה שלא יהיו מחדלים מצידם כמו במנות הקודמות. האווירה כבר הייתה ממש עכורה ולא אכלנו מנה עיקרית! השעה הייתה כבר 19:00 וחצר המסעדה היתה ריקה, בניגוד להצהרותיהם שב-18:30 כבר אין מקום! שקר בוטה, בדיוק כמו טיב המנות שהוציאו לנו. רק אז הבנו כמה המצב של המסעדה הורע והתדרדר עד כדי כך שהם דוחפים לנו מנות ישנות שמתובלות יתר על המידה ושרופות! ורק נעיר שאנחנו לקוחות מאד ותיקים של המקום. אולי רק 17 שנים! ומכירים כבר כמעט את כל המנות. בושה וחרפה עם מה שנהיה עם המקום ועם אנשי הצוות שמנהלים אותו. תפנית רעה מאד לשנה החדשה. לא נלך יותר עד לשיפור המגמה הרעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תרצה - תמונה
תרצה 9 ביקורות
בסדר ,לא יותר ...
3.5
03/04/21

האוכל בסך הכול בסדר לא יותר , ישבנו מול הדלת הפתוחה והיה קריר , הפיצות מעט יבשות , הסלטים אנדיב וקפרוזה טעימים אבל קטנים יחסית -ליגוויני פירות ים היה די טעים , הציאמבלה פיסטוק סתמי ,... קרמבול תפוחים נחמד ... השרות היה מצוין - אבל מקום הישיבה שלנו לא התאים למזג האוויר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomitlevy59 - תמונה
shlomitlevy59 מבקר מתחיל
מקום מומלץ
4.3
02/08/20

חגגנו יום הולדת בקבוצה בת ארבעה דורות במסעדה בעיצומם של ימי קורונה . הצוות בראשות מנהלת המשמרת ( או המסעדה, לצערי לא שאלתי לשמה) עשה רבות כדי לסייע לנו לחוש בטוחים . האוכל היה מצוין,... השירות היה קשוב, מצויין . ממש נהנינו! נחזור לבטח שוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
miki - תמונה
miki 3 ביקורות
לא ממליצים למרות השירות המצוין והמקום הנעים.
3.3
01/11/18

ישבנו במסעדה לארוחה משפחתית גדולה. אתחיל בתשבחות: השירות נהדר. המלצרים זריזים, קשובים ונחמדים. הסלט אמריקנו היה מעולה וגם הקינוחים היו טובים. הזמנתי לבני פסטה עם שמנת. קיבלנו פסטה שנראה... שבושלה במים, סוננה והוגשה . היינו המומים. פסטה יבשה ללא רוטב. החזרנו אותה והיא חזרה עם שלולית קטנה של מעט שמנת. אקצר פה ואציין שאחרי כמה שיפוצים בני קיבל את הפסטה על חשבון הבית ואכל חצי. הפיצות היו טובות מאוד, הסטייק פילה לא ממש ובתי השאירה חצי (נדיר אצלה). הניוקי היה אוקיי, לא מדהים. השארנו כ 1000 שקל על הארוחה. לא הכי מרוצים למרות היחס הטוב והשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

26
מומלץ לארוחה עם חברים
23
מנות נדיבות
17
קינוחים מעולים
16
מומלץ לארוחה משפחתית
15
תפריט מגוון
14
אווירה רומנטית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-5100039

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה