נגישות
נגישות

TOP10 - בתי הקפה הכי טובים לשנת 2016

בתי הקפה בארץ מציעים, מלבד קפה משובח, גם תפריטי אוכל לא רעים בכלל. אלו הם עשרה בתי קפה טובים במיוחד, שזכו בדירוג גולשי רסט, כעשרת בתי הקפה הטובים ביותר. את המקום הראשון נחשוף בקרוב

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
אלדד שחר
תאריך פרסום: 30/01/2017, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מחפשים בתי קפה טובים? גולשי רסט דירגו לאורך שנת 2016 את בתי הקפה הכי טובים בארץ. אז קבלו במחיאות כפיים את עשרת המובילים.

רוצים גם להצביע ולהשפיע ולא יודעים איך ואיפה? פשוט מחפשים ברסט מסעדה שאכלתם בה, לוחצים על "כתוב חוות דעת", וכותבים מה שרוצים. 

במקום הראשון: קפית - מודיעין
קפית היא רשת בתי קפה (כשרה חלבית) המציעה תפריט עשיר ומגוון המושפע מהמטבחים הישראלי והאיטלקי. בית קפה קפית המיתולוגי הוקם לפני קרוב לשלושה עשורים ושירת בעיקר את תושבי המושבה הגרמנית בירושלים. ב-2008 נפתחה השלוחה הראשונה של אותו בית קפה על שפת האגם שבגן הבוטני ותוך זמן קצר נפתחו סניפים נוספים. מסתבר שסניף מודיעין אהוב מאוד על תושבי העיר והסביבה. העיצוב, האווירה, השירות ואיכות האוכל קיבלו ציונים גבוהים במיוחד.

טעימות מהתפריט: פיצה סיציליאנית חריפה (רוטב עגבניות, אנשובי, בצל סגול, זיתי קלמטה, צ'ילי, מוצרלה טרייה ועלי בזיליקום – 58 שקלים), לביבות בטטה פריכות (עם מטבל שמנת חמוצה ועירית – 42 שקלים), ריבולטה טוסקנית (נזיד ירקות, שעועית, עגבניות מיובשות, עלי תרד ופסטו על ברוסקטה קלויה – 34 שקלים).
קפית, עמק זבולון 3, מודיעין. 053-9367121

קפה ביגה – מתחם שרונה
ביגה היא רשת מצליחה של בתי קפה בולנז'רי – פטיסרי, המונה נכון להיום 18 סניפים (11 סניפים נוספים צפויים להיפתח בקרוב). ברוב הסניפים של ביגה תמצאו מעדניית בוטיק ובולנז'רי המציע מגוון מאפים טריים כמו לחמים מיוחדים, פוקצ'ות איכותיות, עוגות, עוגיות ועוד. סניף שרונה פופולרי במיוחד, וצבר קהל סועדים נאמן בשנים האחרונות. טעימות מהתפריט: בריוש סלמון (ביצים עלומות ורוטב הולנדייז על לחם בריוש צרפתי, בתוספת סלמון מעושן, בצל ירוק וגבינת שמנת. מוגש עם סלט לבחירה – 62 שקלים), חגיגה איטלקית (סנדוויץ' בריוש במילוי מסקרפונה ביתית, תמרים לחים וחמוציות. אפוי בתנור ומוגש עם פירות העונה בסירופ מתקתק – 49 שקלים), מקלובה אותנטית (תבשיל אורז מהמטבח הערבי, בתיבול בהרט וסומק, מלווה בפרוסות תפו"א וברטטוי ירקות ושקדים, סלט עשבים ויוגורט מתובל – 52 שקלים). 
ביגה שרונה, אליעזר קפלן 26, תל אביב. 053-9366303
 ביגה שרונה
הגלריה של אלמוג – נווה ימין
הגלריה של אלמוג היא מתחם שלם המשלב בין גלריה של פריטי ריהוט עתיקים, גלריית בגדי מעצבות ובית קפה רומנטי בעיצוב ויקטוריאני. במהלך השבוע מוגש בגלריה של אלמוג בופה עשיר בצורה בלתי רגילה בעלות של 89 שקלים לסועד, ואילו בימי שישי העלות היא 110 שקלים לסועד. בין היתר כולל הבופה שני סוגים של שקשוקה, מאפה גבינות, שלושה סוגי פשטידות, ירקות מוקפצים, לביבות תפוחי אדמה ועוד מנות רבות נוספות. בשם הגיוון וכדי שלא לשעמם את הלקוחות הקבועים, דואגת אלמוג לרענן את מגוון המנות באופן קבוע. 
הגלריה של אלמוג, הגפן 3, נווה ימין. 053-9441661
 הגלריה של אלמוג

בנדיקט סניף ראשון לציון
הסניף הראשל"צי הוא הרביעי במספר של רשת בנדיקט. המקום פתוח בימים ראשון עד רביעי משמונה בבוקר ועד אחרון הסועדים, בימי חמישי ושישי הסניף פתוח 24 שעות ביממה ובימי שבת עד אחרון הסועדים. הסניף הפופולארי משדר אווירה תמידית של התחדשות ונשען על הערכים המקודשים לרשת: חופש, פינוק, רעננות וטריות.

טעימות מהתפריט: סלמון מעושן (עם צלפים ובצל סגול – 24 שקלים), ארטישוק מוחמץ (עם עגבניות שרי, שום ונענע על לבנה – 19 שקלים), פנקייקס שוקולד (43 שקלים), פנקייקס שוקולד לבן ואספרסו (43 שקלים).
בנדיקט סניף ראשון לציון, משה בקר 14, ראשון לציון. 053-7933696

קשקפה – קריית אתא
אין ספק שבית הקפה הצבעוני בקריית אתא, שכיכב בעונה הראשונה של "מהפכה במטבח", עבר כברת דרך ארוכה בתקופה האחרונה: ממקום שזקוק נואשות לעזרה עד לרשימת עשרת בתי הקפה האהובים ביותר על גולשי רסט. זה כנראה מה שקורה כשלא מאבדים את האמונה, וכשאסף גרניט מפעיל את הקסמים שלו.

טעימות מהתפריט: בקשקפה מגישים מבחר עשיר של ארוחות בוקר איכותיות, מנות פסטה איכותיות, קישים, כריכים חמים, שייקים מצוינים וקינוחים מושחתים במיוחד. 
קשקפה, העצמאות 83, קריית אתא. 053-6130903
 קשקפה
חנדלה – גבעת ח"ן
בין שדות של תותים לחממות, רחוק מההמולה אך קרוב לעיר, פורחת לה מסעדה כפרית באווירה חמימה העונה לשם חנדלה.

טעימות מהתפריט: סלט בורגול (פטריות, בצל סגול, עגבניות שרי, עשבי תיבול, שמן זית, לימון – 45 שקלים), שעועית ירוקה מוקפצת (בשמן זית, שום, עגבניות שרי ובצל, על מצע עלים ירוקים – 45 שקלים), שקשוקה מרגז (נקניקיות מרגז, עגבניות, חצילים, פלפלים, כמון, שום ובצל – 58 שקלים). 
חנדלה, גבעת ח"ן. 053-9442876
 חנדל'ה
בראסרי – תל אביב
מה עוד אפשר לכתוב על הבראסרי שטרם נכתב? המוסד התל אביב המפורסם, המציב רף גבוה במיוחד של איכות, נפתח ב-2002 ומאז, למעט מועדים מחייבים כמו ימי זיכרון או יום כיפור, לא נסגר ולו לדקה אחת. התפריטים העשירים והמפתים מתחלפים בשעות קבועות ולצד מנות האוכל הרבות המוגשות במקום, ניתן ליהנות גם מתפריט אלכוהול מרשים לכל הדעות.

טעימות מהתפריט: פנקייק עם פירות העונה ומייפל (49 שקלים), מולים מרינייר (98 שקלים), סינטה עם פלפל מדגסקר, שמנת וברנדי (136 שקלים), צלע חזיר בגריל, סויה, צ'ילי וסילאן (78 שקלים). 
בראסרי, אבן גבירול 70, תל אביב. 053-7104158
 
נדב קינוחים – רמת ישי
אל נדב קינוחים עדיף לא להגיע כשנמצאים בדיאטה, כי עוגות השמרים של נדב הן נס של איכות. ארוחות הבוקר שלו הן מאלו שלא ניתן לדעת מהן שובע והלחמים המפורסמים הנמכרים במקום כמו לחמניות טריות אחרי פסח - כל כך טעימים, שהם הופכים את הממרחים והמטבלים למיותרים. לפי רבים באזור רמת ישי, מדובר בבית קפה שנמצא בכמה רמות מעל כל המתחרים.

טעימות מהתפריט: בריושים, מאפים מלוחים, פאי מסוגים שונים, עוגות מוס, עוגיות, עוגות שמרים, קינוחים אישיים ותפריט נפלא של ארוחות בוקר. 
נדב קינוחים, סמטת האגוז 11, רמת ישי. 053-9441333
 
קפה נמרוד – נמל תל אביב
קפה נמרוד הוא בין בתי הקפה היותר מפתיעים שתמצאו בנמל תל אביב, שכן מדובר בבית קפה המאופיין באווירה גלילית אותנטית. את בית הקפה הפופולארי הקימו דוד אייל ואהוד שגב לזכרו של נמרוד שגב, אחיו היחיד של אהוד, שנפל במלחמת לבנון השנייה. קפה נמרוד משלב ברגישות ובחכמה בין שתי האהבות הגדולות של נמרוד: נמל תל אביב וראש פינה.

טעימות מהתפריט: פלטת מזטים קלאסית (ארבעה מאזטים משתנים מוגשים לצד לחם הבית עם חמאה, זיתים סורים וממרח עגבניות מיובשות – 58 שקלים), סביצ'ה דג (מנה מרעננת של סביצ'ה דג ים טרי עם עשבי תיבול, עגבניות, בצל, מוגש על מצע גבינת לבנה לצד לחם, חמאה וממרח עגבניות מיובשות – 62 שקלים), פנה בטטה (פנה עם בטטה אפויה, שעועית ירוקה, בצל, שום, בזיליקום, גבינת פרמזן ברוטב שמנת – 62 שקלים). 
קפה נמרוד, האנגר 8, תל אביב. 053-9443773
 מטעים
מטעים – זכרון יעקב
מטעים הוא בית קפה המפעיל מיזם חברתי מיוחד במינו, הפועל לשילוב של בני נוער בסיכון בענף המסעדנות. מדי שנה מכשירים לעבודה במטעים כ-15 נערים שנפלטו ממערכת החינוך ומעניקים להם ידע נרחב וניסיון בתחום. מעבר לכך, מדובר במקום מופלא המשלב בין טבע עוצר נשימה, שירות ברמה גבוהה ומנות מוקפדות ואיכותיות.

טעימות מהתפריט: כריך גאודה (כריך פתוח עם גבינת גאודה, מוגש בליווי מלפפון ועגבנייה – 44 שקלים), פרנץ' טוסט (קרם שמנת, מייפל ופרי – 34 שקלים), סלט יווני (עגבנייה, פלפלים, מלפפון, צנונית, זיתי קלמטה ובצל סגול, חתוכים גס עם גבינה בולגרית וזעתר – 48 שקלים).
מטעים, רמת הנדיב, זיכרון יעקב. 053-9440325

>> לכל סיכומי 10TOP לשנת 2016

"החברה מבקשת להבהיר כי כל המסעדות הזוכות נבחרו על ידי הגולשים במנותק משיקולים מסחריים; בחירה זו נעשתה על פי פרמטרים שנקבעו מראש ע"י החברה באמצעות אלגוריתם אוטומטי ובפיקוחו של עו"ד על תהליך הבחירה".

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?