נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ראשון לציון, עיר נעוריי, התפתחה קולינרית בשנים האחרונות וניתן למצוא בה כמעט כל סוג של אוכל בו תחפצו. עיקר העיבוי בוצע בשני אזורי התעשייה המפותחים של העיר, ויש שיאמרו שראשון לציון היא כבר מזמן אלטרנטיבה מעולה לתל אביב. לפעמים הים שקט ואין גלים, אך לא כך במקרה של ים המסעדות באזור התעשייה הישן של ראשון, אזור שוקק חיים, צבעים ואווירה.

65 סוגי בירות מהחבית
שם, באמצע הים הזה נמצאת הפיראט בר, מסעדה רחבת ידיים הקיימת כבר שלוש וחצי שנים, והוסבה מאולם אירועים בדימוס לספינת שודדי ים, עם המון השקעה בתפאורה ואינסטרומנטים שיתנו לך להרגיש שהתארחת אצל קפטן הוק, או במקרה הזה קפטן קוק. הפיראט בר מושפע מהאוכל האירופאי והמזרח אירופאי, וכמו בכל ספינת פיראטים - אזור הבירות פה מגוון מאוד ובעצם מגיע ל-65 סוגי בירה מהחבית!!  כל שנשאר הוא להיכנס לתא שלי, להוריד את הקרס ולהכין את הכרס לחגיגה.

אהוי קפטן
מלצרית חביבה ניגשה אלינו כדי להמליץ על מספר מנות, וכדי שנרגיש בבית היינו חייבים לטעום את הסאלו & וודקה - כריכונים עם חתיכות שומן בשר לבן, בצל סגול וחמוצים המגיעים עם שני צ'ייסרים של וודקה נקייה ומשובחת. פותח את הגרון ופותח את התיאבון, וזו בהחלט מנה שתיתן תחושה פיראטית, ואחרי הביס הראשון בדקתי שאין לי תוכי על הכתף. בנוסף קיבלנו את פוקאצ'ת הבית עם ממרחים וירקות אנטיפסטי. היה תענוג.

בהמשך למנות הראשונות קיבלנו עוד שתי מנות משובחות: כבד קצוץ עם פטריות שהיה עשוי מעולה והוגש במין סיר קטנטן וחביב ביחד עם בצל מטוגן, ביצה קשה וכמובן צנימים. החזות של המנה נותנת חשק רק להמשיך ולאכול, ואז הגיעה מנת הדגל הפיראטי של המנות הראשונות, מנה מיוחדת מאוד, בלקנית במקורה עם טוויסט מגניב, וזו כמובן מנת הנקניקיות גבינה - נקניקיות הודו ענקיות במילוי גבינה ובצד כרוב כבוש.

מנה מעולה ומפתיעה שגורמת לרצות להשתלט על הספינה בכל ביס. כקלואז'ר למנות הראשונות נשנשנו טבעות קלאמרי בטיגון עמוק עם מטבלים שונים כי היינו חייבים, כפיראטים, לטעום גם מאוצרות הים - והים לא אכזב.

ארוחה מטורפת בספינה טרופה
כיאה לכל שודד, הסבלנות פוקעת מהר, וציפינו בקוצר רוח כבר להגיע למנות העיקריות אחרי התחלה כזו מושלמת. אז אחרי שייט קצרצר וכמה שלוקים מרעננים של בירה בלגית מהחבית הגיעה מנת השוק טלה - נתח טלה בבישול ארוך עם פירה מעולה לידו. אכן שוק.

הטלה היה מעולה. ליקקנו את האצבעות והשקנו כוסות שוב. הפעם המנה שוב הגיעה מכיוון הים ולא מכיוון היבשה והיא פסטת פירות ים נהדרת - לינגוויני מעולה עם שרימפסים קראנצ'יים ברוטב שמנת. מנה משובחת שקשה להפסיק לאכול ממנה, אך באיזה שלב  תפסנו קצת מנוחה. אחרי שייט ארוך בין מחוזות הטעמים של הספינה הודיעה לנו הקפטנית כי אנחנו קרבים אל אוצרות מתוקים וכי עלינו להצטייד בכלי הנשק שלנו - הכפיות.

אז הגיעו הקינוחים הנהדרים ובאמת שאסור לפספסם - האחד הוא אלפרחורס ענקי, מעולה, עם כל מרכבי האלפחורס וגם שוקולד. מתקתק מאוד ומומלץ לקחת אותו כקינוח זוגי כי לסיימו לבד זו משימה בלתי אפשרית. הקינוח השני הוא הפררו רושה - אוצר אמיתי, עוגת שוקולד מעולה בטעמים חדים וסוחפים אשר גרמו לנו לעגון בצד ולהכריז בקול גדול - יבשה!

לסיכום: הפיראט בר היא חוויה לכל המשפחה. מסעדה רחבת ידיים עם חדרי לאונג' פרטיים שניתן כמובן לעשות שם אירועים. תפריט אוכל מגוון לפי מחירי מנות, תפריט אלכוהול ובירות עשיר מאין כמוהו, אווירה אותנטית וים של דברים טובים. שיהיה לכולנו שייט נעים, מאחל קפטן ניר מאולבוגט.

חשבון בבקשה:
פוקאצ'ה - 15 ₪
קלאמרי – 30 ₪
סאלו& וודקה – 30 ₪
כבד קצוץ – 30 ₪
נקניקיות בקר – 30 ₪
פסטה פירות ים – 70 ₪
שוק טלה – 90 ₪
אלפחורס ופררו רושה – 60 ₪
בירה מהחבית: בלנש דה בריסל - 26 ₪
סה"כ: 381 ₪ לקפטן ג'ק וקפטן הוק שמורידים את הרטיות והולכים לנוח שבעים וטובי לבב

פיראט בר, משה בקר 11, ראשון לציון. 053-9369006

* הכותב הינו אורח של המסעדה

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא