נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

צפון

ברשת אנגוס יחגגו את את חג האהבה בסופשבוע (חמישי עד שבת) עם ארוחה שכוללת נתחי אנגוס על העצם ויין הבית או קאווה ללא הגבלה.

מסעדת הדגים בעין גב מציעה לט"ו באב ארוחה זוגית שכוללת סלטי פתיחה, ראשונות, עיקריות לבחירה,  קינוח, שתיה קלה ויין. בין המנות: מרק דגים ארומטי, רול בורי, פילה אמנון בגריל פחמים עם פס פילה סלמון ועוד. 350 ש"ח לזוג.

בית שלום במטולה יערכו ארוחה חגיגית ביום חמישי, החל מהשעה 19:00. בתפריט: עלי גפן ממולאים; קדירת עגל; סינייה טלה; אוסובוקו טלה; קינוחים חגיגיים, מנות דגים ועוד.
בית שלום. צילום: אסף רונן
מסעדת שלו ביער בקריית טבעון מציעה תפריט ט"ו באב לשישי ושבת (31.7-1.8) שכולל מנה ראשונה – סביצ'ה מוסר ים על תפוחי עץ חמוצים, סלק גרמולטה, שבלולי גזר וסלק מוחמצים עם שמן וניל; עיקרית – קונפי שוק אווז בצ'אטני דובדבנים ופירה עגבניות שרי; קינוח – פנקוטת שרי מתובלת, וקוקטיילים על בסיס פסיפלורה.
שלו ביער. צילום: רביב שטיין
מסעדת בנחלה בנהריה תציע לט"ו באב כוס קאווה או למברוסקו לכל סועד במתנה.

במסעדת תטה בפרדס חנה, של השף ניר פרומר, חוגגים את ט"ו באב עם מגוון מנות זוגיות, יינות וקינוח מיוחד.

בית על ההר שעל הר אמיר (ביישוב קציר) חוגגים עם ארוחת בוקר בופה גדולה ועשירה במחיר של 60 ₪ לסועד. המקום כשר. 054-2289892

מסעדת ללה (צומת כפר ברוך, ביישוב שריד) תקשט את המסעדה ברוח חג האהבה, וכוסות שמפנייה יחולקו לכל הסועדים. השף איתי קורנט מכין הפתעה מתוקה ותפריט אוהבים עם פינוקים. החל מהשעה 22:00.

מסעדת טנדוקה ביקנעם מציעה תפריט טעימות ב-160 ₪ לסועד. התפריט כולל ראשונות אל השולחן, עיקרית לבחירה וקינוח זוגי. בין המנות: חטיפי כבד עוף פריכים בפנקו עם ריבת בצל ואגסים ביין וקינמון; אסאדו בקר במעשנת; פילה סלמון על הפלאנצ'ה; מולארד על גחלים ומנות נוספות.

הנמל 24 מציעים ליום האהבה תפריט זוגי מיוחד. בין הראשונות: קלמארי וראשי קלמארי על משאושת פול מצרי וגרסיני שומשום; טורטליני גבינות בשמן זית, ארטישוק, שרי מיובש וזיתי קלמטה. בין העיקריות: גלילות מוסר במילוי פטריות ירדן ותרד על מדורת רוזמרין, טריו דלעת ורוטב זיתים-מג'הול; המבורגר טלה וכבד אווז בלחמניית באו; אוסובוקו לבן וירקות שורש ועוד. הארוחה כוללת גם אתנחתא קפואה וקינוח זוגי. 300 ₪ לזוג. >>לתפריט

אדלה ברמת ישי תחגוג את ט"ו באב עם תפריט ספיישלים ויין הבית / למברוסקו 1+1.

מסעדת בלה במושב בית שערים תחגוג ביום חמישי עם תפריט מיוחד. בין הראשונות: גספצ'ו תמר עם סלט פקוס ושומר; חציל על טחינת שקדים מעושנת, שמנת חמוצה וגבינת פטה; ארטישוק על שמנת חמוצה, שקדים קלויים, פרמז'ן וזיתים. בין העיקריות: ניוקי ערמונים עם פרמז'ן, כמהין ומרווה; בס שלם בחמאת ערמונים ועירית טרייה. הארוחה כוללת כוס יין וקינוח יער שוקולד. מחיר לסועד: 129 ₪.

מסעדת הבוקרים במרום גולן תציע ספיישלים בחמישי ושישי. בתפריט: דואט נקניקיות צ'וריסוס ומרגז על כרוב כבוש; שיפודים זוגי (אנטרקוט ופרגית) עם אנטי פסטי וקבב מוגש על סלט ירקות שורש; דואט קבבים על מקל קינמון, וחגיגת שוקולד זוגית עם טראפלס, אצבע רושה ובראוניז גלידת לב על שוקולד מריר, מוגש עם שוקולד חם. הארוחה תלווה ביינות של יקב אודם.
מסעדת הבוקרים. צילום: קסניה וסבדוש
מרכז

בטוקופיה נס ציונה מתחילים את החגיגות ב-30.7 (יום חמישי) עם קישוטים אדומים, פרחים ונרות, תפריט ספיישלים וקוקטיילים מפירות טבעיים. רצוי להזמין מקום מראש.

אדיסון ברעננה תחגוג את ט"ו באב עם תפריט מלא, במיוחד לערב זה. בין המנות הראשונות: סביצ'ה אנטיאס עם אבטיח וענבים; פטה כבד אווז עם קונפיטורת אגסים; גלילות סינטה במילוי דוקסל עם מיונז וואסבי. בין העיקריות: דואט מדליוני עגל ושקדי עגל; פילה לוקוס על הפלאנצ'ה. מנות צמחוניות/טבעוניות: סלט פריך; לביבות בטטה עם צזיקי; עלי סיגר ממולאים בירקות ועוד. יהיו גם קינוחים מיוחדים כמו מקרונים פירות יער ובננה בקרם קרמל על אוריאו, גלידה, קצפת ושוקולד.

סוהו בראשון לציון תציין את ט"ו באב בשישי בערב (31.7) וגם במוצ"ש (1.8) במסגרת ליין מסיבות השבת של המקום. יוגשו קוקטיילים מבית וודקה סטולי, ועל העמדה יהיה די ג'ייס הבית – דותן שרון ואלון הלפרין. תפריט המסעדה הרגיל יוגש בשני הערבים.
סוהו. צילום: איציק אברזיל
ברשת מקס ברנר תהיה עוגת שוקולד זוגית בהתאמה אישית, עם אפשרות לבחירת ממרחים, קרמים ותוספות לקישוט. 79 ₪ לעוגת שוקולד, וביחד עם שתי כוסות קאווה: 109 ₪.

רשת פיאנו פיאנו (סניפים ביקנעם, כפר סבא ונתניה) דאגה לתפריט ספיישלים לכבוד חג האהבה. כל שף הכין ספיישלים משלו. פרטים במקום.

מסעדת הרברט סמואל הכשרה במלון קרלטון בהרצליה תחגוג בחמישי עם ספיישלים זוגיים של השף קובי אוחיון, וקינוח זוגי.

רשת המסעדות האיטלקיות הכשרה למהדרין אלפרדו תחגוג את ט"ו באב במוצאי שבת עם ארוחה זוגית ב-199 ₪ לזוג. הארוחה תכלול מנה ראשונה, שתי מנות עיקריות, קינוח ו-2 כוסות יין. לרשת סניפים ברעננה, ראשון לציון ופתח תקווה.

לרגל יום האהבה מסעדת בלאק-אאוט במרכז 'נא לגעת' תגיש במשך שבוע מאכלים מעוררי חושים. בין המנות: כנאפה גבינת עזים ותאנים, דג ים בליווי פירה שורשים ואספרגוס חלוט ועוד. מחיר הארוחה: 110-180 ₪.

 ביום חמישי תחגוג Blackstone Bistro & Lounge שברמת גן החל מהשעה 19:00, עם ארוחה רומנטית של השף קובי עבד. בין המנות בתפריט: טרטר דג TORO עם קציפת אבוקדו וקרם וואסבי; המבורגר שייטל במילוי כבד אווז ופטריות פורטבלו ובצל מקורמל, על בריוש ומנות נוספות.
בלאקסטון. צילום: יחסי ציבור
במסעדת אסיה מוניקה בהוד השרון חוגגים את ערב ט"ו באב עם מנות ספיישל כמו בינג ים נואה - לחם סיני ביתי שטוח מתובל וצרוב במחבת עליו סטייק סינטה קטן מושרה בהויסין וסלט מלפפונים ברוטב נאם טוק, וספיישלים זוגיים כמו לברק שלם אפוי במעטפת ירוקה לצד רוטב סמבל אינדונזי וחמאת בוטנים; אסאדו "שורט ריבס עגל" בבישול ארוך או בצלייה ארוכה לצד רוטב מוניקה. יהיו קינוחים זוגיים וגם קוקטיילים להשלמת האווירה.

מנואלה בזכרון יעקב תציע ארוחה זוגית ב-160. ₪ לזוג, הכוללת פוקאצ'ה, מנה ראשונה, שתי מנות עיקריות וקינוח – הכל לבחירה ולשרינג.

רשת פיצה דון פרדו (סניפים בפתח תקווה, בהרצליה ובקריית אונו) תציע בט"ו באב סוף שבוע רומנטי, מחמישי עד שבת, עם פיצה זוגית בצורת לב ותוספת אחת ב-56 ₪. משלוחים חינם.

אל גאוצ'ו הרצליה מזמינה את זוגות האוהבים לארוחה בסגנון דרום אמריקאי עם בשרים ומנות ראשונות, וכל סועד יקבל שמפנייה על חשבון הבית. רצוי להזמין מקומות מראש.

LE BISTRO BAR במתחם עזריאלי בחולון חוגגת את טו באב ביום שישי. כל מי שיזמין ארוחה זוגית באותו היום יקבל בסיום הארוחה וופל בלגי עם גלידה וקצפת על חשבון הבית.

רשת BBB  תחגוג בכל הסניפים עם 1+1 על כוסות היין, הקוקטיילים והבירה (הזול מביניהם).

תל אביב

בחמישי ושישי יהיו ב-ARIA ספיישלים זוגיים לחלוקה, כמו קרפצ'יו שרימפס עם ויניגרט חלב קוקוס וצ'ילי; ברזאולה ים תיכון כבושה במלח וראס אל חנות עם קורנישונים וחרדל חריף; צלע כבש וינאית עם ליים וחרדל צרפתי; Skirt steak 400g ממלא באורוגולה, גרידת לימון ופרמז'ן עם קרם פרש וצלפים ומנות נוספות.

דה לוקאל באבן גבירול מציע ארוחה זוגית ב-160 ₪ לסועד, שכוללת 2 קוקטיילים, פוקאצ'ה, 2 ראשונות, 2 עיקריות וקינוח זוגי. בין הראשונות: שיפוד אנטריקוט על פולנטה טרייה; רביולי עבודת יד עם פטה תרד וזרעי עגבנייה. בין העיקריות: סלמון בקראסט עשבי תיבול עם ניוקי צרוב; פילה דג ים על ריזוטו חצילים; פסטה קרועה בעבודת יד עם טעמים לימוניים, אספרגוס, שעועית וגרגירי כוסברה. בין הקינוחים: קרם ברולה סמי פרדו; מסקרפונה וניל עם קראמבל עוגיות ורוטב פירות יער ועוד.

בהרברט סמואל יגישו מנות מיוחדות כמו כבד אווז ואויסטרים. יוגש גם קוקטייל אהבת הפלמינגו, על בסיס וודקה קוואנטרו ומיץ לימון טרי. החגיגה תימשך מחמישי ועד מוצאי שבת.
אויסטרים בהרברט סמואל. צילום: דניאל לילה
בטאפאס אחד העם יהיה ערב ספרדי עם טאפאסים וספיישלים.

ב-MIZLALA של מאיר אדוני יחגגו את חג האוהבים עם מנות ספיישל כמו סאשימי סגול עם בייבי סלקים אורגניים, קרם גזר, קרם סלק ואבקת היביסקוס, לדר פטל ושוש. תשוקות – תמנון על הגריל, ריזוטו אקווארלו, ג'ינג'ר, פרמז'ן, פטריות אדמה, שעועית וחמאת יוזו ומנות נוספות. אל הספיישלים יצטרפו יינות בכוסות ובבקבוקים.

במסגרת סוף השבוע (חמישי עד שבת) יוכלו הסועדים לאכול בקוצ'ינה תמר, בנוסף לתפריט הרגיל, רביולי פסטה סלק ממולא בריקוטה ומוקפץ בחמאה ומרווה, בצורת לבבות וקינוח זוגי רומנטי. בנוסף, כוס קאווה על חשבון הבית לכל סועד. 
 
תפריט ספיישלים בשיין אנד שארפ יוגש בחמישי ובשישי. התפריט יכלול ראשונות כמו כבד אווז עם קרם שורשים; פולנטה אפויה עם קציפת פורצ'יני וקרם ערמונים; עיקריות כמו צלעות טלה עם קרם שעועית לבנה; טורנדו רוסיני ועוד. יהיה גם קינוח זוגי, דיג'יי על העמדה ודקורציות של אהבה.
שיין אנד שארפ. צילום: יחסי ציבור
שף יאמה סאן מ-TYO שברחוב מונטיפיורי 7 יציע בשישי בערב קומבינצית סושי זוגית ויוגש גם קוקטייל מיוחד עם רום מתובל, יגרמייסטר, קרם קוקוס וסירופ שוקולד.

TORII האסייתית ברמת אביב תתחיל את הסופשבוע בערב ט"ו באב ותמשיך עד יום שישי. בערב יוצע יין ללא תחתית ב-33 ₪ ומבצעים מהמנות החדשות.

בבר המסעדה קאסה ורנדה חוגגים אהבה וגם שנה להיווסדו. בשישי ושבת יזמינו אתכם לצ'ייסר ראשון חינם על כל הזמנת קוקטייל, והשף מוטי לנטה הכין מנות ספיישל אדומות. די ג'יי הבית ילווה את שני הערבים.

בטשרניחובסקי 6 יחגגו ביום חמישי עם תפריט מיוחד ומופע ג'אז. התפריט יכלול פתיח, מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח זוגי. 190 ₪ לסועד.

מסעדת הקומה ה-11 תציע לאורחיה תפריט ספיישלי אהבה מיוחד ביום חמישי, ה-30.7. בין המנות: "פרפרים בבטן"- דפי סינטה במילוי סלט קייצי על קרפצ'יו סלק; "דייט באחו"- חזה מולארד באסכלה על ריזוטו פטריות פורצ'יני וכמהין; וקינוח "ממש לפני שמתנשקים"- וופל בלגי חם,  פירות יער טריים ודובדבנים.

ירושלים ודרום

מסעדת ראצ'ה ברחוב החבצלת בירושלים תחגוג עם דואט זוגי של כבד אווז ברוטב פירות יער על מצע צ'יבוריקי; חזה מולארד בציר יין אדום ופירות יער, ולקינוח – ללה – זוג בליני ממולאים בשוקולד ואגוזים עם פירות העונה וסורבה. כל האורחים יתקבלו עם כוס קאווה על חשבון הבית, ובהמשך עוד אלכוהול, קינוחים והפתעות.

חגיגות האהבה בצ'ורסקו בגדרה עם ארוחת טעימות של השף איתמר כהן. הארוחה תכלול בקבוק יין הבית / קאווה / מברוסקו; פתיח אישי – הפתעה אישית מהשף; פוקאצ'ה מהטאבון עם מטבלים; מנות ראשונות; מנה עיקרית זוגית של פלטת בשרים הכוללת אנטרקוט, פרגית, צ'וריסוס וקבב, שתי תוספות לבחירה וקינוח זוגי – וופל בלגי עם גלידת וניל ושוקולד. 495 ₪ לזוג. 
המטבח של רמה. צילום: אנטולי מיכאלו
המטבח של רמה ביישוב נטף (ליד ירושלים) והשף תומר ניב מציעים תפריט שיוגש בשישי ושבת. מדובר בתפריט זוגי שכולל מאפים מהטאבון; מנות פתיחה כמו פטה כבד קריספי עם ענבים שחורים, חומוס וסלק; ראשונות כמו צרור אספרגוס עם סרטי תפוחי אדמה ואגסים ביין; לעיקרית בחירה בין מנה זוגית של טעימות בקר או צלעות או דג או אורז שחור וקרם בטטה. שני קינוחים לסיום, והמחיר: 249 ₪ לאדם. מינימום זוג סועדים. 


תמונה בראש העמוד: אילוסטרציה thinkstock
תמונה בעמוד הבית: הרברט סמואל. צילום: יח"צ
 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!
פורים 2023 - איפה אוכלים אחרי העדלאידע?