נגישות
נגישות

חדש ומלוח: אנין המסעדה החמה של ים המלח נפתחה

סוף סוף היא פה: מסעדת בשרים חדשה ומעולה פתחה את שעריה לחובבי הבשר בים המלח. מסעדת "אנין" מציעה תפריט עשיר ומגוון של מנות בשר איכותיות, טריות ומשובחות, לצד נוף עוצר נשימה של ים המלח.

מגזין REST המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 20/03/2024, 16:52

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

חובבי הבשר ימצאו במסעדה מגוון רחב של נתחים משובחים, ביניהם: מבחר סטייקים, סינטה, פילה בקר, צלעות טלה, קדירות בבישול ארוך ועוד. כל המנות מטופלות בקפידה רבה על ידי צוות מיומן, תוך שימוש בטכניקות צלייה ייחודיות. בנוסף, התפריט מציע גם מנות ראשונות וסלטים מרעננים וקלילים, דגים, מנות צמחוניות, קינוחים.

בין צלילי אדוות המים המרגיעה של ים המלח, השקיעות המרהיבות ביותר בעולם והנוף הקסום של מדבר יהודה, נפתחה לאחרונה מסעדת אנין, המציעה תפריט אוכל מושקע ומגוון לצד תפריט יינות מוקפד אך קצת שונה וקוקטיילים טובים, לחגוג את החיים הטובים בשקט המדברי המכשף.

אנין, הממוקמת במרכז פטרה בקומה השנייה על חוף ים המלח, היא מסעדת בשרים חדשה ומפנקת שמציעה לאורחים חווית אכילה נהדרת וכייפית במיוחד, עם מרפסת שמש ענקית היישר לתוך הים והשקיעות - חוויה קולינרית עשירה בטעמים משובחים וסביבה קסומה בלב הנוף הצחיח והיפהפה של אזור ים המלח.

צילום: שאטרסטוק

את המסעדה מנהלים שפים וותיקים ובעלי ניסיון עשיר בעולם המסעדנות והבשרים. הם  מביאים לשולחן את מיטב המתכונים המשפחתיים שעברו כמה דורות במשפחה, לצד טוויסטים מקוריים ויצירתיים העושים כבוד לחומרי הגלם הטריים והאיכותיים. לצד תפריט יינות משובח המשלים את חוויית הטעמים וההרמוניות הקולינריות של התפריט.

את תפריט היינות והקוקטיילים יצרו בשיתוף פעולה עם פיטר רנתיסי מנהל סניף חינאווי ווין אנד מור ביפו וחברת הייבוא אנוטקה המתמחה ביינות סובב עולם, לאחר מחשבה מעמיקה להביא טעמים חדשים ושונים לאזור, המתאים למזג האוויר החם והיבש תוך שילוב עם תפריט האוכל והחך הישראלי.

חוויית הארוחה במלח הארץ היא בבחינת יציאה אל עבר מסעדנות מסוג אחר. כבר בכניסה למסעדה, הלקוחות נחשפים לנוף עוצר נשימה של הים התכול, עם מרחבי המדבר הפראיים המשתרעים מסביב. הזמן כאילו עוצר מלכת בחוויה המרגיעה והמפנקת הזו.

עם תפריטה המשובח, האוכל הטרי והמוקפד, הנוף הבלתי נשכח והשירות החם והאדיב, נראה שמסעדת אנין נועדה להיות תחנת החובה החדשה לכל מי שמחפש חוויה קולינרית משובחת ומפנקת באחד המקומות הנהדרים והמיוחדים בישראל.

וכמה מילים על הווייב הרגוע של ים המלח: מסעדת אנין מעוצבת באווירה קלאסית ייחודית, המשלבת נוף עוצר נשימה של ים המלח עם עיצוב מודרני אלגנטי וחמים.

צוות המסעדה מקצועי, אדיב ומסביר פנים, ותמיד שמח לעזור לכם לבחור את המנה המושלמת וליהנות מחוויה קולינרית בלתי נשכחת.

מסעדת אנין היא המקום המושלם לחובבי הבשר והיינות שמחפשים פינוק קולינרי לצד נוף עוצר נשימה.

המסעדה פתוחה גם בשישי ושבת, מה שהופך אותה למקום מושלם לערב רומנטי, חגיגות, אירועים משפחתיים, בילוי זוגי או סתם ארוחה טעימה עם חברים.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
6
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon