נגישות
נגישות

פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח

בעיר אשדוד, במפגש בין נמל אשדוד לבין הים התיכון, שוכנת מסעדת דגים ופיצרייה "פורטו" - מקום קסום שהופך כל ארוחה לחגיגה קולינרית ים תיכונית משובחת.

מגזין REST המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 26/03/2024, 12:54

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

ברוח הבריזה של חופי הים התיכון, התפריט המגוון של פורטו מציע מבחר עשיר של מנות ראשונות קלילות וחלביות, דגים טריים לצד פיצות עבודת יד  אותנטיות אשר נאפות בטאבון אבן איטלקי, מנות טעימות להפליא!

התפריט, שנבנה על ידי השף אביתר מלכה, מציע מגוון טעמים וריחות, החל מהרוח האיטלקית דרך הטעמים היווניים ועד למטבח הים תיכוני הקלאסי - כל מנה היא יצירת אומנות קולינרית שמשלבת טריות, טעמים עשירים וסגנון ייחודי.

פורטו היא המסעדה בה אשדודים וחובבי אוכל טוב מכל רחבי הארץ בוחרים לבלות כשבא להם ליהנות לא רק מאוכל משובח, אלא גם  מבר מסעדה עם אווירה תוססת עם פליילסט שנבחר בקפידה.

בהתאם, פורטו היא לא רק מסעדת דגים מעולה, אלא מציעה גם חוויית בילוי מהנה מאוד בזכות האווירה הקסומה והמנות שאפשר להזמין לשולחן ולחלוק, כדי לטעום וליהנות מהמגוון העשיר של טעמים חזקים, תוך חוויה משותפת של עושר המטבח הים תיכוני.

כדי להשלים את החגיגה, תוכלו ליהנות מתפריט יינות ומשקאות חריפים נרחב ומגוון, עם קוקטיילים שמשלימים את טעמי המנות המשובחות.

זוהי הזדמנות להתפנק בחגיגה קולינרית ים תיכונית אמיתית, ולהכיר את המטבח הים תיכוני מזוויות חדשות ובלתי שגרתיות. מחפשים מקום לחגוג בו? שימרו מקום בהקדם.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon