נגישות
נגישות

מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס

M37 היא מסעדה מצוינת של השף מייסור, המציעה מנעד רחב של סגנונות בישול. השף משרה אווירה ייחודית המשלבת בין תשוקתו האישית לבישול ולבשר, לבין ביטוי מקורי של התרבות והמורשת הדרוזית שהוא מזוהה עמן.

מגזין REST המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 11/04/2024, 12:28

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

מסעדת M37 ממוקמת במרכז התיירותי של דאלית אל כרמל, במרכז ALI MALL, ומציעה חוויית אירוח עשירה ומגוונת, מארוחות בוקר עד אירועי ערב.

השף מייסור משתמש בחומרי גלם, תוצרת חקלאית, ירקות ופירות עונתיים, מקומיים ומשובחים. השימוש בחומרי הגלם העונתיים כמקור השראה ליצירת מנות חדשות ומגוונות ושילוב של טעמים ומרקמים שונים בצורה יצירתית, תוך הקפדה על איזון מושלם, מבטיחה שהמנות יהיו טעימות יותר ומגוונות יותר, ותאפשר לכם ליהנות מהטעמים הייחודיים של כל עונה.

צילום: באדיבות המסעדה

בתפריט ניתן למצוא סלטים מקוריים של השף, פוקצ'ות מהטאבון, קוקטיילים ללא אלכוהול, קינוחים איכותיים ובשרים מיוחדים. אפשר למצוא מנות מיוחדות כמו שרימפס בעג'ין עם צ'יפס וסלט, לחמה בעג'ין, סלט סלק ומוצרלה פריסקה, שרימפס מוקפץ עם פטריות, ומנות איטלקיות נהדרות כמו פטוצ'יני עוף, עם הטאץ' המיוחד של השף.

אם אתם בעניין של בשר, הגעתם למקום הנכון – הזמינו פלטת בשרי השף הכוללת צלעות כתר, קבבים, סטייק פילה, אנטריקוט ועוד, מדליוני פילה, טומהוק על עצם ומנות נוספות מצוינות שהשף מכין לכם על הגריל, עם התבלינים הסודיים שלו.

תשאירו מקום לקינוח – המקום מציע קינוחים מקוריים ומושחתים, כמו פשאפיש עם פירות, ממרחים ופיסטוק, צ'ורוס עם שוקולד, פירות ופיסטוקים, טראליצ'י – קינוח טורקי בהכנת יד, בקלוואה טורקית – ועוד.

המסעדה פתוחה בשעות 9:00 עד 22:30 ומציעה חניה מקורה בחינם, עמדת טעינה לרכבים חשמליים ומרחב מוגן במתחם, לחווית ביקור נעימה ומוקפדת בכל פרט. צוות המסעדה אדיב, ומחכה לכם כדי להעניק לכם חוויה קולינרית ייחודית, בצפון הקסום.

צילום: באדיבות המסעדה

 

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
4
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon