נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

ברוכים הבאים למסעדת היוקרה ביסטרו 56. מהמרפסת, הממוקמת בקומה השנייה של קניון ארנה במרינה הרצליה, תוכלו להתענג על הנוף המרהיב של המרינה:

יאכטות עוגנות או מפליגות, מפרשיות חובטות בגלים, שחפים לבנים מתעופפים, שמיים פתוחים, השקיעות המדהימות המשתקפות על פני המים ומעניקות תצפית מרשימה, וכל זה עוד לפני האוכל המשובח של ביסטרו 56

הגעתם למקום שבו אתם יכולים להשתחרר מכל המחשבות – פשוט הזמינו איזה דרינק, הישענו אחורנית, מקדו את מבטכם בנוף הפתוח, בשמיים ובמים, תנשמו עמוק, והתחילו את הבילוי שלכם. ביסטרו 56 עונה לכל צורך וחך. התפריט מחולק למנות פתיחה, מנות מן היבשה, מן הים, מנות טבעוניות ומנות שיצרנו במיוחד לילדים.

התחילו עם המנות הראשונות, למשל סביצ'ה דג ים - פאני פורי ממולא בסביצה דג ים טרי עם צ'ילי חריף. חובבי ירקות? לכו על סטייק כרוב - רבע כרוב צלוי בשמן זית ישראלי, או סלט ירוקים - מגוון חסות, שרי, מלפפון, בצל סגול, צנונית, שומר, תפוח גרני סמית ושבבי שקדים קלויים בויניגרט מנגו ועשבים.

מתחשק לכם למנה ראשונה דווקא פרגיות? הזמינו את הקריספי רול - נתחי פרגית ובצל מטוגן מוקפצים במעט שומן טלה, תערובת תבליני הבית בבצק פריך, טחינה עמבה ותערובת עלים צעירים.

אחרי המנות הראשונות, הגיע הזמן לדרינק שני ולמנה עיקרית. אם אתם חובבים של בשר איכותי יוקרתי, הזמינו צלעות בייבי טלה טריות מרמת הגולן - צלעות טלה טריות המוגשות עם סלט ירוק,בייבי תפו"א קריספי מעוך, בתיבול של שום, פטרוזיליה וגרידת לימון, או אנטריקוט 56  300 גר' של בשר איכותי מיושן במקום, נמס בפה המוגש עם פלחי תפו"א קריספיים בתערובת תבלינים קריאוליים.

אם ריח הים הסמוך פותח לכם את התיאבון דווקא לדג טוב, אתם מוזמנים לבחור לברק טרי שלם עם "בטן מלאה" – לברק ממולא בעשבים, לימון, שום טרי ושברי שקדים מולבנים מוגש עם פלחי תפו"א אפויים וסלט ירוק

לקינוח, יש לא מעט אופציות מעניינות, כמו טארט פיסטוק לימון או רוטונדו - גנאש שוקולד חם, שכבה קראנצית של "לואקר" ונוגט,  או פחזנית במילוי קרם פטיסייר עטופה בקרם "נוטלה" קרמל מלוח בציפוי נוצ'לו ושקדים קלויים.

ביסטרו 56 מגישה אוכל נפלא, יוקרתי, מוקפד וגם כשר. ביסטרו 56, שנוסדה בשנת 2004 על ידי משפחת וגנר הפכה למובילה בתחום המסעדות הכשרות בישראל, שמה דגש חזק על מתן שירות מקצועי ללא פשרות, שימוש בחומרי גלם באיכות גבוהה ויצירת חווית לקוח מעולה בכל היבט. במטבח הפתוח של המסעדה ניתן לצפות בתהליך הבישול של המנות המדויקות והמעוצבות היטב של השף, אשר משלבות השפעות ים-תיכוניות ובשרים איכותיים שעברו תהליך יישון קפדני.

אם אתם מתלבטים מה להזמין ואיזה יין ילווה את המנות שבחרתם באופן הטוב ביותר, התייעצו עם צוות המלצרים המיומן של המסעדה, הבקיא היטב בתפריט ובשילובי היין והקוקטיילים המתאימים לכל ביס.

זו השנה החמישית שביסטרו 56 נבחרה כמסעדה המובילה במסעדות בהרצליה בדירוג האורחים באתר טריפאדוויזר העולמי.

 

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
1
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon