נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אל מסעדת מילגרו (נס בספרדית) הגענו בשעות הערב המוקדמות. התיישבנו בחוץ, כאשר מצד אחד הגנים הבהאים היפהפיים ומצד שני הים הכחול הגדול של חיפה. הפעם הצטרף אלי עמיתי לעבודה – אילן היקר, שיודע דבר או שניים על אוכל, בייחוד על מטבח צרפתי. כשפגשנו את פליקס (בעלים ושף במילגרו), נוכחנו לדעת שאת רוב ניסיונו ולימודיו הקולינריים עשה בויטל (בצרפת), ובהחלט לאוכל היה ניחוח צרפתי-אירופאי משהו.

תיירים, ישראלים ויורדי ים
פליקס הוא הבעלים של המקום מזה 9 שנים. הוא הקים את מילגרו, מסעדה שהופכת בסופי שבוע לדאנס בר, בו נפגשים תיירים, חיילים אמריקאים שמגיעים מאניות צי העוגנות לימים אחדים, וגם כמובן אזרחים טובים כמו ישראל ישראלי.
עוד לפני שהחלטנו במה נפתח, שתיתי בירת קריק דובדבנים (25 ₪)  הישר מהחבית; צוננת, מתקתקה וקלילה, ואילן הזמין את הארדינגר (25 ₪) החיטית למדי, שגם היא מחבית.

לפתיחה קיבלנו מבחר של סלטים טריים: סלט ירקות, סלט חצילים פיקנטי, סלט כרוב עם שמיר ולחם הבית בליווי חמאה, שום שמיר ואלף האיים. בעודנו סועדים, הגיעה המנה הייחודית שחיכינו לה - ונציה (65 ₪), העשויה מכדורי ריזוטו ממולאים בגבינה, על מצע שרימפס ברוטב שמנת, רוקפור ושזיפים מיובשים. כדורי הריזוטו היו עטופים בפירורי לחם קראנצ'ים (סגנון פנה לדברי פליקס), והשזיף המיובש ברוטב היה לא צפוי אך עם זאת טעים להפליא! השרימפס היה עסיסי ומלא נוכחות.

>> להזמנת שולחן במסעדת מילגרו

מיקס לוהט של בשרים
בנוסף הזמנו ביף סטרוגונוף (75 ₪) - רצועות בקר מוקפצות ברוטב שמנת פטריות ובצל, הנשפכים מתוך לחם הבית הטעים והקראסטי. מיקס הבשרים (120 ₪ לזוג) הע-נ-ק לא איחר לבוא, ובראשו שיפוד אנטריקוט עסיסי רך וטעים להפליא, כאשר מתחתיו קבבים, צ'וריסוס הום מייד (כבש ובקר), לבבות, חזה עוף ובשרים נוספים, כשעליהם רוטב צ'ימיצ'ורי חמצמץ ונהדר. לאחר שניסינו איכשהו להתגבר על הכמות הזו לצד ריזוטו מעודן, שוחחנו עם פליקס שסיפר לנו על המקום המשפחתי שלו.

מלבדו עובדים במסעדה אביו, אימו ואחותו. חלק גדול מהמלצרים והטבח עובדים במקום כמעט מהיווסדו לפני 9 שנים, וכל אורח שנכנס לוחץ את ידו של פליקס, שואל מה נשמע ומה חדש ורק אז מתיישב ומזמין את המנה הקבועה. מדי פעם פליקס מארגן ערבי התרמה עבור גופים שונים שנוגעים לליבו, כמו למשל ערב התרמה לאתליטקה הקלה, וזה לא במקרה. ניקי פאלי, אלוף ישראל בקפיצה לגובה לשנת 2008, עבד כמארח במילגרו (פיקנטריה קטנה על הדרך).

עושים גם אירועים. מילגרו בחיפה

כדאי לדעת
המקום מוכן לארועים של עד 50 איש, ומי שמגיע בצהריים באמצע השבוע זוכה לארוחת צהריים מעולה ב-29.90 (לדוגמא: שניצל עם תוספות) ומי שמשקיע לכיוון האנטריקוט המעולה שיש פה ישלם רק 59 ₪. הדבר שהכי הפליא אותנו זה שהמקום פתוח 24 שעות, כך שאפילו אם מתחשק לכם לשתות קפה או בירה ולחטוף משהו ב-4 לפנות בוקר, תמיד יהיה שם אחד מבני משפחת מילמן שיקבל את פניכם בברכה. כבר לא נשאר מקום בבטן, אבל יצאנו עם הבטחה שנחזור לקינוח.

חשבון בבקשה:
בירת ארדינגר 25 ₪
בירת קריק דובדבן 25 ₪
ונציה  65 ₪
ביף סטרוגונוף 75 ₪
מיקס בשרים לזוג 120 ₪
אספרסו  קצר 8 ₪
סה"כ: 318 ₪

* כתבה פרסומית
 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
נתח בשר בראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)
אסאדו בר באלונים (צילום: באדיבות המקום)
סטייק בברסרי 107 (צילום: באדיבות המקום)
מנה של מסעדת סבידה (צילום: באדיבות המקום)
בירות של מסעדת ליבירה בחיפה (צילום: באדיבות המקום)
אותנטיות יוצאת דופן במסעדת גאורגיה
בשר משובח ב-BACK TO BLACK
חדשה בשכונה: מרינדו יקנעם
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי