נגישות
נגישות

בורגר פלוס: הרבה יותר מהמבורגר

ביקור במסעדת BP, הלא היא בורגר פלוס, נתן לגילי תזכורת מדוע מדובר במקום שהוא לא פחות ממוקד עלייה לרגל. אוכל משובח, קצבייה חדשה וגם הרבה מנות לצמחונים וטבעונים

מסעדות בצפון המסעדות של rest
גילי פוקס
תאריך פרסום: 13/12/2015, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת בורגר פלוס נמצאת כבר 11 שנים במפרץ חיפה. עד לפני מספר שנים קראו לה בורגר פלייס, ומאז היא עברה שינויים כאלה ואחרים, אך תמיד נחשבה למקום בו מוגש "ההמבורגר הכי טעים במדינה", למקום בו המקצועיות עולה על הכל, ואין מנה שלא תהיה טובה.

זה לא סתם במקרה לשם עם אמי בצהרי רביעי והמקום היה מלא עד אפס מקום. איך לא? לקוחות חוזרים, אותם אנשים שאוהבים לאכול שם את ארוחת הצהריים שלהם באופן קבוע, הבורגר פלוס הוא מקום שאנשים מרגישים בו בנוח ואוהבים להזמין את המנה הקבועה שלהם.

סושי אלוף
כל המנות שחלפו לידנו בדרכם אל השולחנות הרבים עוררו את תאבוננו. מזל שנחלץ לעזרתנו דן עמיר – השף ומנהל המקום, המליץ לנו על מנות מדהימות וסיפר לנו על המטבח בפרוטרוט.

מדובר במטבח שאין בו בשר או דג קפוא. הכל טרי והכל נטחן באותו היום, המטבח מתוקתק ואת זאת ניתן לראות דרך חלון הזכוכית שעל יד הבר. המטבח מציע עושר של מנות, ועבור טבעונים וצמחונים המקום הוא גן עדן. כן כן זה נשמע אבסורד כי אחרי הכל המקום נקרא בורגר פלוס, אך טבעוני/צמחוני/רגיש לגלוטן ייצא מכאן שבע וטוב לב.

למנות ראשונות הגיע סלט קינואה (39 ₪) צבעוני, ססגוני עסיסי ומלא הפתעות; מעוטר בבצל ירוק, בצל סגול, רימונים, חמוציות, פלפלים בשלל צבעים, צנוניות ועוד. הסלט היה גדול מאוד ולא הצלחנו להתגבר עליו, אולי גם תרמה לכך העובדה שמיד לאחר הסלט הגיע רול צונאמי ורול בוסטון (39 ₪) עם סלמון מטוגן וסלמון חי עם אבוקדו בצל ירוק ומלפפון במעטפת פנקו. באמת תהיתי לעצמי מה למסעדת המבורגר ולסושי. ובכן, הסושי שהוגש לנו לא היה מבייש כל מסעדה אסיאתית ואפילו טעים יותר מרוב הסושיות שיצא לי לבקר בהן. פשוט תענוג צרוף.
סלט קינואה נפלא
אמנם אני עוד מניקה ואמנם ישבנו שם בצהרי היום, אבל היה מתאים ומתבקש לצד האוכל הנהדר הזה להזמין את האלדרברי ג'ין (28 ₪ בעסקית) ואמי הזמינה את הבאזיל סמאש (28 ₪), שניהם קוקטליים על בסיס ג'ין שהוא קליל וזורם בצהריים ולא גורם לך לרצות לישון אחר כך, אז אולי מובטחת לי שנת צהריים מתוקה עם הבייבי. האלדרברי הוא קוקטייל מתקתק עם ליצ'י ולימון בניחוח יסמין, מוגש עם קלף מלפפון עדין, והבאזיל סמאש - כשמו כן הוא - בזיליקום מעוך עם נענע, לימון וסאוור – מדהים ומומלץ מאוד, בעיקר בצהריים.

ואז הגיע סטייק הפורטובלו (47 ₪), שרק למראה צבעיו התעוררו בלוטות הטעם שלנו. פטריות ענק מוגשות על ים של ירקות מעניינים כמו ארטישוק, תרד, עגבניות שרי בכל הצבעים האפשריים, בצל סגול מוקפץ, מעין צ'יפס גזר ובטטה ,ומעל הכל רוטב מדהים שעדיין לא פיצחתי את מרכיביו וטחינה, שוקלת להיות טבעונית אחרי המנה הזו.

הפתעת השף
סיפורנו לא נגמר כאן. לפתע הגיעה מלצרית אדיבה (כל המלצריות כאן דרך אגב ניחנו באדיבות וברמת שירות גבוהה מאוד) והגישה לנו את שיפודי השף (125 ₪) שהם שיפודי אנטרקוט, פילה, חזה אווז ופרגית על פירה וכמובן, אי אפשר בלי, ההמבורגר הקלאסי של הBP (54 ₪), 220 גרם של בשר משובח בלחמניה שרק כאן יודעים לעשות אותה כל כך טעימה, בליווי צ'יפס מתובל וסלט ירוק שטמן בחובו הפתעות כמו שעועית ירוקה, גרעינים מוקפצים ושאר ירקות.
ההמבורגר הקלאסי של BP
לא סתם המקום נקרא בורגר פלוס. הבורגר ולצידו הצ'ימיצ'ורי והברביקיו הביתיים היו טעימים ועסיסיים, ואפילו חוץ מעגבנייה, בצל, חסה ומלפפון היו זיתי קלמטה שחיכו בצד.

גם מסעדה וגם קצבייה
הקינוח, למרות שהמקום כשר, היה מעולה ומרענן , מתאים בדיוק לסוף ארוחה שכזו. מנת שנטי (39 ₪) שהיא קציפת שוקולד לבן עם פירות (ושנטיל בצרפתית זה קצפת - כך אמי לימדה אותי אתמול). כמו כן הזמנו גם סופלה שוקולד (39 ₪) עם הפתעת שוקולד לבן עטור בחלווה אגוזים קרם נוגט וכדור שוקולד.
שנטי - קינוח צרפתי
בבורגר פלוס יש חנות בה ניתן לקנות את כל הדברים המעולים שהם מכינים במקום כמו ריבת בצל, קונפי שום, חומוס טרי ועוד, ולאחרונה פתחו שם קצבייה מעולה בה אפשר לקנות את הבשר הטרי.

חשוב מאוד לדעת שיש במקום חדר VIP שמיועד ל-15 איש, יש בו פלזמה ענקית בה ניתן לערוך מצגות ואפילו שלשום, כך סיפרו לנו, היתה שם הצעת נישואין. מזל טוב!

מלבד זאת, בקומה השנייה אפשר לערוך אירועים גדולים יותר. עד 60 איש, והאווירה אינטימית וטובה. באירוע מוגש תפריט המסעדה, המותאם לכל אחד.

חשבון בבקשה:
רול צונאמי ובוסטון - 39 ₪
סלט קינואה - 39 ₪
אלדרברי ג'ין - 28 ₪
באזיל סמאש - 28 ₪
סטיק פורטבלו - 47 ₪
המבורגר 220 קלאסי - 54 ₪
שיפודי השף - 125 ₪
סופלה ושנטי - 39 ₪
סה"כ: 399 ₪ לארוחת צהריים ענקית עם ראשונות, עיקריות, קוקטיילים וקינוחים

BP (בורגר פלוס), שדרות ההסתדרות 157, חיפה. 053-9442310

* הכותבת ביקרה כאורחת המקום

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
נתח בשר בראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)
אסאדו בר באלונים (צילום: באדיבות המקום)
סטייק בברסרי 107 (צילום: באדיבות המקום)
מנה של מסעדת סבידה (צילום: באדיבות המקום)
בירות של מסעדת ליבירה בחיפה (צילום: באדיבות המקום)
אותנטיות יוצאת דופן במסעדת גאורגיה
בשר משובח ב-BACK TO BLACK
חדשה בשכונה: מרינדו יקנעם
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי