נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ש משהו ממש מיוחד בנמל יפו. השילוב בין הישן לחדש, המודרניות והאותנטיות, להיות מטר מתל אביב ולהרגיש לגמרי לא, הנוף והאווירה שיש בו בלילות גורמים לי להרגיש בעולם אחר. השבוע נוספה לה פנינה נוספת למחרוזת הפנינים בנמל יפו – מסעדת הדייגים.

הלכתי ביום חמישי בערב עם חבר כדי להתעדכן ולעדכן בעניינים. שנינו היינו בחו"ל מעט לפני זה ועוד לא יצא לנו להשלים פערים. הושיבו אותנו ממש על קצה הדק, סנטימטרים מהמים, במיקום שיש רק למסעדת הדייגים. שאר המסעדות בנמל ממקמות את השולחנות שלהם רחוק יותר.

הדגים באים
מיד ניגש אלינו המלצר, שהיה אדיב לאורך כל השהות שלנו, ולקח מאיתנו הזמנה למנות ראשונות. פינקנו את עצמנו במנת איקרה, שהייתה מעולה וגם הייתה מנה מאוד גדולה, גבינת חלומי פריכה וקרפצ'יו סלמון.

הקרפצ'יו סלמון, בדומה לאיקרה, הייתה מנה נהדרת וגדולה. חתיכות הסלמון היו עבות ועסיסיות ומתובלות בצורה מקצועית, כך שהחמצמצות לא גוברת על הטעם של הדג עצמו. מנה מאוד מומלצת.
קרפצ'יו סלמון. צילום: ארז זונדלביץ'
הכרחתי את עצמי לא לסיים את האיקרה כדי להשאיר מקום לגולת הכותרת של הערב – פלטת רויאל קטנה. פלטת הרויאל היא למעשה מגש מפואר מלא בשלל מטעמי הים: שרימפס שהיה מתובל במעט צ'ילי והוגש על שיפוד, כאשר בין כל חתיכה יש עגבניית שרי שמעצימה את הטעם, מולים ברוטב מעולה, קלמרי מצופה טמפורה, דג ים קטן מטוגן ומוזהב שמקשט את המנה בצורה מעוררת תיאבון, ובתוך כל הסלט הימי הזהוב הזה ארבע חתיכות סרטנים שהיו עשויות בצורה מדויקת.

הרויאל אכן הייתה מלכותית, וכמו המנות הקודמות גם היא הייתה מאוד מפנקת וגדולה, והספיקה לשנינו. כל פרט על הפלטה וכל ביס הרגיש כמו חתיכת פאזל שנופלת בדיוק למקום שלה ובונה לי עוד ועוד את התפיסה המיוחדת שיש לי מנמל יפו.
פלטת רויאל. צילום: ארז זונדלביץ'
זמן סיכומים
סיימנו לאכול אך עוד לא סיימנו להתעדכן, אז הזמנו שני חצאי בירה והמשכנו לשבת עוד חצי שעה. המלצר מדי פעם ניגש וברגישות שאל אם יש משהו שאנחנו צריכים. נתנו לנו להרגיש רצויים ומוזמנים להמשיך ליהנות מהאוויר הנהדר של הנמל. זה כנראה משהו שהם רגילים אליו עקב המיקום המיוחד שלהם, אך עדיין מאוד הערכתי את זה שקיבלתי הרגשה שאני יכול לשבת שם עד סוף היום.

בסופו של דבר החלטנו לסכם את האירוע במשהו מתוק אז הזמנו את עוגת הפסיפלורה, שהייתה רכה וקרמית ומאוד מומלצת, ואת שוויצריה הקטנה. הקינוחים לא נפלו משום חלק אחר בארוחה והיו עוד סיבה עבורנו לצאת עם טעם של עוד.

לסיכום אני יכול להגיד שמסעדת הדייגים מייצגת את שמה בכבוד. נראה שהבעלים והשף מבינים ושולטים בחומרים שהים מספק להם ויוצרים מהם חוויה מיוחדת, שאני באופן אישי כבר מחכה לחוות אותה שוב.

חשבון בבקשה:
איקרה – 22 ₪
גבינת חלומי – 40 ₪
קרפצ'יו סלמון – 45 ₪
פלטה רויאל – 250 ₪
2 חצאי גולדסטאר -  52 ₪
עוגת פסיפלורה – 30 ₪
שוויצריה הקטנה – 30 ₪
סה"כ 469 ₪ לארוחה זוגית גדולה ומפנקת

מסעדת הדייגים, האנגר 2, נמל יפו. 053-9443408

* הכותב הינו אורח של המסעדה
 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מייקס פלייס הרצליה (צילום: באדיבות המקום)
 אוכלים בגרג בנמל תל אביב
 אוכלים בגרג בנמל תל אביב
ראצ'ה תלמד אתכם על אוכל גיאורגי
ביקור זוגי בארנולד בתל אביב
מסעדה ובייקרי: בראון בתל אביב
שני קילוגרם מעל כל היתר: מסעדת NG
יודעת את השפה: מסעדת בית איטלקי
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?