נגישות
נגישות

מייקס פלייס הרצליה: חוויה אמריקאית בשיאה

הסניף ההרצלייני של מייקס פלייס מציע אווירה כיפית במיוחד לסגור איתה את השבוע, ארוחה עשירה עם ניחוח מקסיקני, הופעות שמחות ושירות אדיב בגובה העיניים

מסעדות במרכז המסעדות של rest
ארז זונדלביץ
תאריך פרסום: 01/07/2018, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מייקס פלייס תמיד הצטייר בעיני בתור המקום הזה על הטיילת שמושך אליו את כל התיירים האמריקאים שמבקרים בארץ. ולכן, שהייתי צעיר יותר ולהכיר תיירים ותיירות היה בראש מעייניי, לשם אני והחברים שלי היינו הולכים ונהנים על הדרך ממוזיקת רוק כזו או אחרת שבדרך כלל התנגנה שם.

מייקס פלייס הרצליה - לכל הפרטים
מסעדות מומלצות בהרצליה
מסעדות החובה של תל אביב

בסופ״ש האחרון גיליתי שמייקס פלייס זה הרבה יותר מבר-מסעדה בו התיירים והישראלים שאיתם מתקבצים בשביל לחוות קצת אמריקה, אלא הרשת גדלה וכבר כוללת חמישה סניפים וכל אחד קצת אחר מהשני. מייקס פלייס הרצליה ביום חמישי היה רגוע יותר ממה שציפיתי והיה למעשה יותר מסעדה מבר, עם במה שמחכה לאמן הבא שהיא מארחת.

מייקס פלייס הרצליה (צילום: באדיבות המקום)לא מה שחשבתם. מייקס פלייס הרצליה (צילום: באדיבות המקום)

פרט לשקט שפחות זכור לי מהפעמים בהן ביקרתי בסניף התל אביבי שאר החלקים שמרכיבים את אווירת הספורט-בר האמריקאי עדיין שלטו ללא עוררין ונתנו לנו את האווירה הנכונה. עם כרזות רטרו של סרטים ואירועים באנגלית, ריהוט מעץ, ורק הפוטבול בולט בהעדרו מהמסכים בבר כדי לתת לנו את החוויה האמריקאית המושלמת. הושבנו ממש מול הבמה השקטה וטבענו בתפריט העמוס, אשר באופן מפתיע לבר אמריקאי, היה מלא במנות מקסיקניות - מנאצ׳וס ועד קסדייות ובוריטוס.

למנות ראשונות הזמנו את השרימפס המטוגן, שמגיע פריך בצורה מושלמת ועם איולי חזרת כדי שלא יהיה יבש בפה חס וחלילה, ואת הנאצ׳וס סופרים (supreme). הנאצ׳וס הוא ערימה מפוארת של טורטיה צ׳יפס מוקרמים בגבינה ומכוסים בכל מה שאפשר לכסות איתו נאצ׳וס: סלסה, גואקמולי, חלפיניו, זיתים, עגבניות ושמנת חמוצה. כל אחד מהרטבים תופס צד אחד של הנאצ׳וס שגורם למנה להראות כמו דגל מקסיקו עם לבן, ירוק ואדום מתנפנפים בגאווה. החלק הכי כיפי של הנאצ׳וס הוא שמתחת לכל הרטבים הקרים ושכבה דקה של צ׳יפס מסתתרים כל הצ׳יפס שמכוסים במלא גבינה נוזלית שעדיין חמימה והשילוב בין כל הטעמים ובין הקור לחום היה פשוט נפלא.

נאצ'וס סופרים - מייקס פלייס (צילום: באדיבות המקום)שילוב טעמים נהדר. נאצ'וס סופרים של מייקס פלייס (צילום: באדיבות המקום)

למנה עיקרית בת הזוג הזמינה פיצה מקסיקנית שהוחלפה אחרי שני ביסים (לגברת היה חריף מדי) בפיצה עם מלא אננס. בשביל לתת לכם קונטקסט לכמות האננס, בת הזוג, שהייתה מאושרת מזה, אמרה למלצר "זה הכי הרבה אננס שאי פעם קיבלתי על פיצה! תודה!" אני באופן אישי לא מבין אננס על פיצה, אבל אוהב אותה למרות האקסצנטריות. זה המקום לפרגן לשירות הנפלא שקיבלנו מצוות המלצרים שהיה חייכני וגרם לנו להרגיש הכי נעים בעולם כאשר ביקשנו להחליף את הפיצה.

אני הזמנתי את הכריך ריבס של מייק - צלעות חזיר ללא עצמות באפייה איטית ברוטב ברביקיו בג׳בטה רכה ועם הום פרייז בצד. הבשר היה עשוי בצורה טובה, נימוח ומלא בטעם ברביקיו מעושן.

לכבוד זה שהגענו לקינוח, או אולי מסיבה אחרת לגמרי, עלו לבמה צמד חמד, נגן וזמרת, שנתנו הופעה חיה כיפית של שירים של פעם. וכך, לצלילי אלניס מוריסט ודומים לה התענגנו על הפאי תפוחים המאוד מתוק שמגיע עם קראמבל ענק מעל ושתי ערימות של קצפת מצדדיו ומתחתיו זורמים ללא תנועה נחלים של קרמל.

ההופעה החיה היא הדבר שהיה חסר לי יותר מהכל בשביל לקבל את החוויה של מייקס פלייס וזה היה נהדר לקבל את זה בתור קינוח. יצאנו עם חשק להדרן.

שרימפס בטמפורה - מייקס פלייס הרצליה (צילום: ארז זונדלביץ')פריך בצורה מושלמת. שרימפס מטוגן של מייקס פלייס הרצליה (צילום: ארז זונדלביץ')

חשבון בבקשה:
שרימפס מטוגן - 45 שקלים
נאצ׳וס סופרים - 55 שקלים
פיצה אננס - 43 שקלים
כריך ריבס של מייק - 105 שקלים
פאי תפוחים - 34 שקלים
כוס תפוזים וכוס אננס - 30 שקלים
סה״כ - 312 שקלים

מייקס פלייס הרצליה, שד' אבא אבן 10, הרצליה פיתוח.  053-9439706

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
 אוכלים בגרג בנמל תל אביב
 אוכלים בגרג בנמל תל אביב
ראצ'ה תלמד אתכם על אוכל גיאורגי
ביקור זוגי בארנולד בתל אביב
מסעדה ובייקרי: בראון בתל אביב
שני קילוגרם מעל כל היתר: מסעדת NG
יודעת את השפה: מסעדת בית איטלקי
יודעת את השפה: מסעדת בית איטלקי
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא