נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

זו לא הפעם הראשונה שאני מגיע לג׳ויה, וגם לא הפעם הראשונה בסניף ברמת החייל. המקום היה עבורי מוקד עלייה לרגל בכל פעם שאני ובת זוגי לשעבר חיפשנו סיבה לחגיגה. כמעט שנה חלפה מאז הפעם האחרונה שלי. החיים מתקדמים בעצלתיים, והזוגיות שפעם הייתה כבר איננה עוד. לשמחתי גיליתי שיש דברים שדווקא מחזיקים מעמד ואפילו משתפרים עם הזמן.

כבר בכניסה העלו בי הגוון האדמדם והטאבון שניתן למצוא בכל סניף של ג׳ויה, זיכרונות של אהבה. הפעם הגעתי למסעדה מצויד בידידה טובה, נחוש ליצור זיכרונות חדשים וטובים יותר באחת המסעדות האהובות עליי. תוך כדי המנות העיקריות כבר הבנתי כמה הייתה המשימה מאוד פשוטה.

והרומן מתחדש לו
פתחנו ב-4 מנות ראשונות, כי אם כבר באים ליצור זיכרונות טובים - שווה ללכת עד הסוף. תוך כמה דקות מילאו את השולחן המנות הבאות: אנטיפסטי חציל בתנור עצים עם רוטב יוגורט מתובל, טחינה פסטו מתחת ופיסטוקים מפוזרים מלמעלה; פוקאצ׳ת הבית (מוגשת עם זיתים וסלסה); קרודו של דג ים עם תפוח עץ, שומר, סלרי ויוגורט שמיר; קפרזה לה ג׳ויה - סלט מוצרלה, עלים, גרעיני רימון ותותים.

לאוכל הוספנו גם כוס קברנה סוביניון של יקבי בנימינה (מתוק ונהדר), ובירה פרוני (בירה קלילה, שהולכת מעולה עם כל אוכל ולא משאירה טעם לוואי בביס הבא). כל המנות היו טובות, אך המנה של החציל הייתה ללא ספק מנת הפתיחה האהובה עלינו. הרוטב היה בנוי במינון מדויק של טחינה ויוגורט - שילוב שניתן בקלות להרוס על ידי חוסר איזון לכיוון אחד המרכיבים. הופתעתי שלא טעמתי את המנה הזו באחד מביקוריי הקודמים, אך בדיעבד הסתבר לי שמאז הפעם האחרונה שהייתי במקום התפריט השתנה מעט וזו אחת המנות ששודרגו.

יחד עם הפוקאצ׳ה המוכרת והאהובה של הג׳ויה הרגשתי איך הטעמים מתחילים לנטוע בי זיכרונות חדשים. הסלט גם הוא מנה חדשה בתפריט ומהווה מנת קיץ מרעננת שעוזרת למעברים בין המנות ושינויי הטעמים, אך ידעתי שהטוב עוד לפני.

בחזרה אל הטורטליני?
המנה האהובה עליי בתפריט היא הטורטליני ערמונים עם חזה אווז. אין פעם שאני מגיע למסעדה ולא מזמין את המנה או דואג שמישהו אחר יזמין אותה כדי שאוכל לגנוב טעימה, והפעם הזו לא הייתה שונה. אני לא יודע אם זה הזמן שעבר, שדרוג התפריט, או משהו אחר שמשחק עם זכרוני, אבל אני יכול להישבע שהמנה מעולם לא הייתה טעימה יותר. עושה רושם שהשף, יובל פכלר, בחר להגדיל את הטורטליני על מנת שיוכל להכיל יותר מהמילוי ערמונים הנהדר, מה שיוצר טורטליני יותר בשרני ומלא טעם. באמת שלא יכולתי לבקש יותר, אך יותר אכן קיבלתי כאשר יחד עם המנה הקבועה הזמנו את מנת האנטריקוט החדשה - אנטריקוט פרוס עם ברוקוליני מוקפץ וקרם שורש סלרי - רך, עסיסי ועשוי לתפארת, כך שגם אם חפצה נפשכם בבשר, הג׳ויה יודעת לספק ולענות על כל משאלותיכם.

לסיום סיומת קינחנו במוס לימון נהדר - קטיפתי וחמצמץ שכדאי לאכול בביסים קטנים על מנת למצות ממנו את המיטב.

ג׳ויה אהובתי, כיף לגלות שגם אם הנסיבות משתנות והאנשים מתחלפים, את תהיי פה איתי בכל פעם כדי לבלות ביחד עם זמנים מתוקים. מבטיח שפעם הבאה לא אתן לכל כך הרבה זמן לחלוף לפני שאשוב לבקרך.

מה אכלנו:
קברנה סוביניון - 38 ₪ 
בירה פרוני - 26 ₪
קרודו דג ים - 39 ₪
פוקצ׳ה - 19 ₪
אנטיפסטי חציל - 32 ₪
קפרזה לה ג׳ויה (סלט מוצרלה ותותים) - 48 ₪
טורטליני ערמונים - 68 ₪
אנטריקוט פרוס - 92 ₪
מוס לימון - 34 ₪
סה״כ - 396 ₪ לארוחה זוגית

ג'ויה, הברזל 4, רמת החייל, תל אביב. 053-9429695

* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מייקס פלייס הרצליה (צילום: באדיבות המקום)
 אוכלים בגרג בנמל תל אביב
 אוכלים בגרג בנמל תל אביב
ראצ'ה תלמד אתכם על אוכל גיאורגי
ביקור זוגי בארנולד בתל אביב
מסעדה ובייקרי: בראון בתל אביב
שני קילוגרם מעל כל היתר: מסעדת NG
יודעת את השפה: מסעדת בית איטלקי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר