נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בצהריי יום שישי הגשום ביותר שפקד את מדינתנו מאז שנת 48 התפניתי סוף סוף לבצע רכישות בחנות הכי ישראלית או ליתר דיוק הכי שוודית שיש אי שם בצפון הארץ.

לאחר שהעמסנו את מכוניתנו לעייפה וכשאנחנו רטובים עד לשד עצמותינו חיפשנו מקום מפלט מהגשם הגדול. מקום שיוכל להכיל אותנו ואת ליטרים המים שניגרו מגופינו. נסיעתנו צפונה זימנה לנו מפגש ראשוני עם מושב בית יצחק הפסטוראלי שהוא אגב המושב הגדול ביותר בארץ ובהמלצת תושבי המקום רצנו בין הטיפות לעבר מסעדת אנאמארו.

המסעדה נמצאת ממש בכניסה למושב ומהווה מפלט מהעיר הסואנת ומזמינה אותך לתוך שקט כפרי. אנאמארו למרבה האירוניה של אותו יום גשום מעוצבת עיצוב קיצי – כסאות וסככה מקש, רצפת עץ כהה והשרתה אווירה אילתית במקצת. ניתנה לנו האופציה לשבת על הבר או סביב שולחנות בתוך המסעדה, או במרפסת הפתוחה.

מסעדת אנאמארו קיימת כבר שנתיים בקונספט של אספרסו בר ורבים מתושבי המקום מבלים בה באופן קבוע ומוצאים שם את ביתם השני. עם השנים הוסיפו הבעלים את נישת הבשרים והסושי; בכל ימות השבוע מציעה המסעדה תפריט מגוון של כריכים, סלטים, פסטות, קישים ומרקים, בימי חמישי הופכת המסעדה את תפריטה ומגישה בשרים בלבד, ובימי ראשון ורביעי מתקיימים במקום ערבי סושי סוערים. ואם כבר בסושי עסקינן, אז שמה של המסעדה פירושו ביפנית פרח עגול. 

בהמלצת הבעלים, שמבלה שעות רבות במקום, הזמנו שתי מנות: קיש בטטה, שמעליו רוטב שמנת אלפרדו (35 ₪ ), שהיה אפוי בצורה מדויקת והבטטות היו מתובלות בהתאם. רוטב השמנת הוסיף למרקם קרמיות חורפית ועסיסית. סטייק הפרגיות ברוטב צ'ילי חריף, המוגש בד"כ בליווי מנת צ'יפס עסיסית, הוגש הפעם בליווי תפוח אדמה אפוי בתנור כשמעליו רוטב פסטו. (59 ₪ ). כל המנות באנאמארו מוגשות עם סלט הבית ורוטב יוגורט ועירית קצוצה, מעשה ידיו של השף אסף ויינשטיין.

לקינוח חלקנו פאי תפוחים חם מתוצרת מקומית וכדור גלידת וניל. (26 ₪ )

לאחר שהתחממנו והגשם שכך מעט יצאנו לדרכנו חזרה הביתה עם אנרגיה מחודשת, מוכנים לקראת פענוח הוראות ההרכבה של פריטי ריהוט שוודים שונים. בתום המסע (מסע ההרכבה) הבנתי שאנאמארו מהווה סיבה נוספת להגיע לאזור מלבד האינסטינקט ה"עדרי" לנסוע ל"איקאה".

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של כרמית מזרח קליין

ארוחה מפסקת
תמיד דופקים את השניצלים
הייה לי חבר
פרנצ'סקה הקדושה
הו סוזאנה
מהשדה לצלחת
בירה בעיר הבירה
פריצת דרך
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר