נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יש שני מקומות בעולם שאני אוהבת: האי הבריטי על כל נספחיו (סקוטלנד ואירלנד) וכמובן ירושלים. והנה, נמצא הגאון שרקם תוכנית לאחד קצוות במיוחד בשבילי ולשים את דבלין בירושלים. זה אמנם נשמע מורכב להביא את דבלין כל הדרך עד לעיר הבירה, אבל תאמינו לי, הפרויקט צלח! אז כמו בכל שלושת הרגלים ולקראת סוכות המתקרב, עלינו ירושלימה.

הדבר הראשון שקורה למי שמגיע בתקופה הזאת מהמרכז לירושלים על משקל ה"שוק התרבותי" זה "שוק מזג אווירי" החבר'ה הירושלמיים לא מבזבזים זמן הם כבר בקולקציית החורף עטופים בסוודר גולף וצעיף. מי אמר מזג אויר אירי ולא קיבל?

דבלין הירושלמי הוא פאב אירי לכל דבר הממוקם במרכז העיר ושייך לרשת המונה עוד שני סניפים ברחובות ובהרצליה. הסניף הירושלמי נפתח לפני ארבעה חודשים ולפי כמות האנשים שפקדו אותו באותו ערב הוא גם נוחל הצלחה.

חמש דקות במקום והיינו במקום אחר... הפאב רחב ידיים, בכניסה עוברים מעל אסם אותנטי מכוסה זכוכית ומתיישבים ליד שולחנות האבירים, שמטרתם לקרב בין איש לרעהו, או על הבמה, עליה ממוקמים שולחנות וכורסאות מהתקופה הויקטוריאנית.

מבחר הבירות שמציע המקום הוא עצום!!! לצד בירות מהחבית ניתן למצוא גם בירות דניות, אוסטריות, מקסיקניות ויפניות, בירות בטעמים, קוקטיילים וכמובן גם יין. הבירות נשמרות בחדר קירור מיוחד אשר לא עולה על 14 מעלות (לפי התקן האירופאי). מחדר הקירור נבנו בדבלין מערכות תת ריצפתיות שמתחברות אל הבר. נשמע מסובך? חכו עד שתצטרכו להחליט איזה בירה כדאי להזמין. יותר מסובך מזה אין.

לגמנו בשקיקה שוטים של בירות בטעמים (דבש, תפוחים, דובדבנים, אפרסקים ושעורה) מומלצת במיוחד היא בירת האפרסקים (28 ₪) ובירת "גורדון", 10% אלכוהול, למי שמבין מה זה אומר (24 ₪).

התפריט מורכב ממנות קלות וטעימות במיוחד ומה שטוב בדבלין זה אפשר למצוא כאן הכול מנות צמחוניות, דגים, בשרים ועוד. לצד הבירות ריפדנו את קיבתנו בשניצלונים מבצק פריך שעשוי (איך לא) מבירה, בליווי צ'יפס (40 ₪), ואם כבר בצ'יפס עסקינן אז גם נחתה על שולחננו מנת פיש & צ'יפס (38 ₪) כמסורת אירלנד ושכנותיה. בין ביס לביס טעמנו גם טורטיות עוף מתובל עם ממרח אבוקדו (32 ₪).

במשך ימות השבוע המקום מקבל אופי שונה. בימי ראשון מתקיימת מסיבת שנות ה-80, ימי שני מוקדשים להופעות חיות (עלות כניסה: 20 ₪), בימי שלישי מופיעה להקה אירית, ברביעי האוס ניו יורקי וחמישי עד שבת מוקדשים למוסיקת פרי סטייל. במקום גם חדר VIP היכול להכיל עד 40 איש ולהיסגר לרגל אירוע. בחדר גם מסך פלזמה ומערכת סאונד נפרדת. הפאב עצמו פתוח כל יום מ-17:00 ועד שלוש ולפעמים עד חמש לפנות בוקר. בצהריים ניתן ליהנות ממבצע 1+ 1 על כל הבירות מהחבית.

אז אם החגים עלו לכם לראש פשפשו בארון בגדי החורף, משכו סוודר גולף וסעו לדבלין. זה בסך הכל בירושלים.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של כרמית מזרח קליין

ארוחה מפסקת
תמיד דופקים את השניצלים
הייה לי חבר
פרנצ'סקה הקדושה
הו סוזאנה
מהשדה לצלחת
פריצת דרך
לה ברנז'ה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר