נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

החל מאמצע יוני במשך שלושה חודשים לפחות, מקבל הביטוי "לצאת לשמש" משמעות מבהילה ומהבילה כאחד. זה בעצם הפרדוקס המזרח תיכוני בהתגלמותו: יש לנו רצועת ים מדהימה במרחק סביר, אבל מי לעזאזל יכול לחשוב על יציאה מהמזגן, שכוללת לרוב התחככות בהמוני אדם שמזיעים את חופשתם למוות. ואם כבר החלטתם לשים נפשכם בכפכם ויצאתם מהבית, סביר להניח שהטמפרטורות יעבירו לכם את התיאבון. שלא לדבר על זה שבמקומות שמערבבים חוף ואוכל יש לכם סיכוי לא בלתי סביר לקבל צלחת פריסבי לפרצוף או כדור מטקות לצלחת.

לפני שאתם מתחפרים בתוך המזגן והפוך ונשבעים לא לצאת מהבית עד בואו של הנחליאלי, כדאי לכם לבקר בסיטרה שבסי אנד סאן ואולי ישוב לכם האמון במזרח התיכון ובמה שיש לו להציע. המקום נמצא מתחת לאחד הבניינים וצופה על רצועת חוף יפהפייה שנותנת בריזה במינון הנכון. חם לכם מדי? יורידו לכם שמשיה, לא עוזר? יש בפנים מזגן והמון מגזינים למי שמשועמם.

הגענו לסיטרה בשבת בעשר בבוקר. המקום היה מלא, אבל לא בצפיפות. התפנינו לבחור ארוחת בוקר מהתפריט, וזה לא היה קל. המקום מציע המון ארוחות בוקר מכל העולם: איטלקית, טורקית, ישראלית, צרפתית ועוד. לכל ארוחת בוקר ביצה משלה, ואלכוהול שמותאם: לארוחה הטורקית – אוזו, לאיטלקית – גראפה, לצרפתית מימוזה. בצלחות ההגשה יש גומחות קטנות שמתאימות לתוספות שמגישים לכל ארוחה כך שלא יגעו בסלט.

אנחנו הלכנו על טורקית וישראלית. הארוחה הטורקית – שני בורקסים ממולאים בגבינה, כשלצידם רסק עגבניות, ביצה קשה, מלפפונים חמוצים, דג מטיאס מצוין ופטה - היתה חגיגה אמיתית. קצת התקשנו להחליט במה לבחור קודם. הארוחה הישראלית היא יותר סטנדרטית, שתי ביצים, גבינות וסלמון, אבל לא אכזבה בכלל. יחד עם האוכל הוגש לנו לחם הבית, אחד שחור ואחד לבן, סלט ירקות טרי וקצוץ דק מיץ טבעי שנסחט במקום!!! לשמחתנו או קפה למי שלא יכול להתחיל את הבוקר שלו בלי.

מעבר לארוחות מן העולם (בין 52 ל 54 ₪) אפשר לבחור גם שקשוקה עם מרגז ב 49 ₪, או מוזלי ב-33. יש גם מבחר מאפים ב-15 ₪, ומהאחד שדגמנו, הם מומלצים מאד.

אז לפני שאתם בורחים לסקנדינביה עד החגים... תנו קפיצה לסיטרה, זה יותר זול.

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סיטארה בתל אביב
053-9443447

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מהמוצדקות
עולה ליגה
פטיש לו היה לה
שטרק לראשות העירייה
נעליים
שאלה של אופי
לחצות את הירקון
ואולי תבוא איזו נחמה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר