נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סוף סוף גם תושבי מתחם דרום אבן גבירול בתל אביב קיבלו להם בר שכונתי. אז נכון, זה לא בר שכונתי כמו שאתם מדמיינים, עם ברז בירה, בוטנים ושכנות שיורדות בכפכפי הפלפ-פלופ שלהם, אבל הוא שווה הרבה יותר, כי בקרפצ'יו בר מגישים מנות של קרפצ'יו. ואני, שאם הייתי יכולה הייתי יוצאת לרחוב לבושה בשמלת קרפצ'יו, חושבת שזו סיבה למסיבה.

הקרפצ'יו בר נפתח לפני תשעה חודשים ושרד את התקופה הקשה של רחוב אבן גבירול בה אפשר היה להשוות אותו בקלות רבה לרחוב ראשי בעזה, הווה אומר חפירות מבוצרות ואבק לפנים. למרות הכל, בזכות המנות המעולות, תפריט היינות המצומצם והמוקפד והשרות החינני, קרפצ'יו בר זה מקום ששווה לפקוד אותו לארוחה או נשנושון.

כמו שכבר אמרתי, אני מוצאת את הקרפצ'יו מאכל קסום, הוא משחרר ממני את חיית הטרף שכלואה בי בשגרה. בשר נא, מי צריך יותר. לכן כשהגעתי לקרפצ'יו בר החלטתי לנסות כמעט את כל מה שיש לתפריט להציע ואלוהים, זה היה שווה את זה.

פתחנו במנת השחיתות, על הבשר פוזר ממרח כמהין עז טעם בכמות נדיבה ועל הכל הוזלף חומץ בלסמי מיושן. זו היתה אחת מאותן מנות שגורמות לפיק ברכיים. הבשר בצבע אדום עז התחבר לממרח הכמהין ויצר סימפוניה מרגשת ומעוררת. זו אמנם המנה היקרה ביותר בתפריט ומחירה 49 ₪, אבל הי כמהין זה תענוג  יקר ובכלל, היה שווה כל רגע. ליד, בדקנו גם  את הקרפצ'יו האסיאתי שעליו פוזר בנדיבות שומשום מצופה ווסאבי והוזלף שמן שומשום. 27 ₪ לתענוג.

בין מנה בשרית אחת לאחרת הרגשנו שאנחנו חייבים קצת ירק, לכן הזמנו את סלט הקפרזה. מדובר במנת ענק עם מוצרלה משובחת (25 ₪). עוד יתרון גדול של המקום הוא שהמנות נעשות אל מול עיניו של הסועד, במידה והוא יושב על הבר, ואין דבר בונה אמון יותר מזה. את כל הארוחה ליווינו ביין ריוחה, שהוא יין הבית ומחירו 18 ₪ לכוס. לסיום החלק הבשרי של הארוחה טעמנו רול ספיישל. בשר האנטריקוט הוגש בצורת רולים עם גבינת סנט מור, טפנד שום ורוקט, שגם הם השתלבו כולם ביחד למנה מצוינת. כל מנה במקום מוגשת עם לחם לבחירת הלקוח: לחם דגנים למי שחובב בריאות או לחמניה מרוקאית תפוחה.

בגדול יש במקום שלושה מחירי בסיס: המנות שמוגשות מבשר סינטה עולות 27 ₪, המנות מפילה 32 וכך גם הרולים. גם חובבי הדגים ימצאו מה לאכול בקרפצ'יו בר ויוכלו לבחור בין סרדינים כבושים או סביצ'ה דג טרי. לקינוח אל תחמיצו את קרפצ'יו הפירות האלוהי: אננס, תפוחי עץ חתוכים דקיקות דקיקות ורוטב וניל להשלמת הפנטזיה. חלום.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מהמוצדקות
עולה ליגה
שטרק לראשות העירייה
נעליים
שאלה של אופי
לחצות את הירקון
ואולי תבוא איזו נחמה
פוני לעם
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר