נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

זה לא יעזור וחייבים להודות, יש משהו מעורר חשד בבתי קפה שנמצאים מעבר לגדה הצפונית של הירקון. רק היומרה לפתוח בית קפה במקום כזה מעוררת תמיהה. מדוע ירצה בעל עסק לוותר על קהל הנפלא של מרכז תל אביב ולהסתכן בכך שבית הקפה שלו, מוצלח ככל שיהיה, לא יזכה לבאז? ובתל אביב כידוע, הבאז הוא מרכיב חשוב בתפריט של כל בית קפה שמכבד את עצמו.

לכן היה כה מפתיע לגלות את פינת החמד ששוכנת לה ברחוב ברודצקי שברמת אביב. ועוד יותר משמח היה לגלות שהשפית איילת לטוביץ בחרה לעגון בנמל של ביתא קפה ולבשל את המאכלים המצוינים שלה שם. אחרי איילת לטוביץ' אני עוקבת כבר הרבה שנים (למעט התקופה שבישלה בדאדא - אני לתינוקות לא מתקרבת אם אני לא צריכה) והיא אף פעם לא מאכזבת. כך גם היה בביקורנו בביתא קפה.

ביתא קפה נמצא במעין כיכר שקטה וחיננית ברמת אביב שמספקת רחבת התרוצצות ושריפת אנרגיה למי שמתעקש להגיע עם ילדים (אבל אני, כאמור, מעדיפה להתרחק מהם כמו מאש). פתחתי את הארוחה בלביבות כרובית עם גבינת עזים וכוסברה (28 ₪) שהיו מצוינות ולא כבדות מדי. בדיוק כמו שמנה ראשונה צריכה להיות. אם לא הייתי יודעת שעוד עיקריות לפניי הייתי מתמידה בהן. הבחור ממול בחר להתפרע עם סלט קינואה וקלמארי (48 ₪). טבעות הקלאמרי התערבבו עם הקינואה יחד עם מלפפונים, בצל סגול, צנונית וארוגולה וסיפקו את כל מה שארוחה צריכה להיות: טעימה, בריאה, טרייה ועם פירות ים.

החלטנו להישאר בים גם במנה העיקרית. בחרתי בשרימפס ואספרגוס בחמאת לימון ושום על תבשיל חיטה קר. השרימפס היו טריים ונכונים (74 ₪); האספרגוס, ירק חמקמק שכמותו, היה עשוי במידה הנכונה. הישג בלתי מבוטל לכל מי שרק מנסה להתעסק עם הירק שבשנייה יכול להפוך לסמרטוט. רשמתי לי לנסות תבשיל חיטה שכזה בבית. תוספת בריאה מעולם לא היתה טעימה כל כך. הבחור ממול החליט לעבור לחיות גדולות יותר ובחר בפילה של דג בורי ברוטב הדרים שהוגש עם פירה (62 ₪) והמנה כמעט גרמה לו להתרוצץ מאושר ברחבה שליד הקפה.

לקינוח בחרנו באפוגטו (אספרסו על כדור גלידת וניל) בשבילו וקרמבל תפוחים בשבילה. שני הצדדים יצאו מרוצים וסימנו לעצמם לשוב ולהיפגש בביתא קפה גם במחיר של חציית הירקון פעם נוספת.

מי מכם שיתעקשו להגיע עם הילדים, והרי אי אפשר להאשים אתכם, כי חייבים לפתור את הבעיה הדמוגרפית אחת ולתמיד... דעו לכם שבמקום מוגש תפריט לילדים גם בבוקר: ביצה, פנקייק או דגני בוקר 16–26 ₪ וגם בצהרים: שניצלונים, פסטה, או טוסט עם גבינה 24–28 ₪.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מהמוצדקות
עולה ליגה
פטיש לו היה לה
שטרק לראשות העירייה
נעליים
שאלה של אופי
ואולי תבוא איזו נחמה
פוני לעם
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר