נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

השבוע הייתי באילת. נורא סבלתי. לא היה קל בים, לא היה קל בספא ובטח ובטח שלא היה קל בשופינג. הייתי צריכה משהו שיחזיר אותי למציאות, אבל בזהירות. משהו שירכך את הנפילה הקשה לחיים האמיתיים (אם בשלב הזה אתם שומעים "אוי אוי אוי" אתם צודקים).

באותו זמן במקום אחר, הילה השותפה שלי הכינה מרק ממש טוב. אבל ממש. היו בו תעלולים קולינריים שונים כמו אגוזי קשיו, והיא הייתה בספק רב אם משהו יכול להתעלות על המרק הזה.

בגלל ששתינו היינו צריכות לברר דברים חשובים כמו האם קיים אוכל יותר טוב מהאוכל במלון באילת או מהמרק של הילה, הלכנו לאכול ב"Pisces".

קודם כל המיקום- "Pisces" ממוקמת ברחוב המלך דוד בירושלים - רחוב יפהפה ובעל היסטוריה ארוכה ותהילה רבת שנים. ככה שאין על הנוף.

מיד כשהתיישבנו הגיעה לשולחן ג'בטה ענקית וטעימה נורא שנועדה ללוות את מבחר הצלוחיות שהתקבצו להן על השולחן ובתוכן היו מטעמים כמו סלט בורגול מעולה, שעועית ירוקה מוקפצת, רוטב סלסה רוזה שהרגישו בו את העגבניות האמיתיות, פטה כבד עוף עם ריבת בצל ותאנים ועוד ועוד. אין כמו לפתוח ארוחה  ככה. המגוון במנות הפתיחה מרמז לכל התפריט של ה"Pisces" - יש בו דגים, בשרים וגם פסטות, ככה שכל אחד יכול למצוא את עצמו כאן ולאכול בדיוק מה שהוא אוהב.

החלטנו להתחיל בדגים כי נורא התחברתי אליהם בנופש. הם חמודים ויפים ולא מדברים הרבה. הזמנו סלט טריו סלמון שזה אומר נתחי סלמון בציפוי פריך, סלמון בגריל וסלמון במרינדה איטלקית והכל מוגש על מצע של עלים, קונפי פלפלים קלויים וויניגרט (64 ₪). זו הייתה מנה טובה ומקורית (ולא רואים את זה כל יום), וגם גדולה ומרעננת. הילה בחרה להישאר עם הדגים והזמינה דניס בפסטו (89 ₪) שזה בעצם דניס ממולא בפסטו ובנדיבות. הדג היה עשוי היטב, עסיסי כמו שצריך והוגש עם ליים חתוך בצד שאני מאוד אוהבת.

אני הלכתי גם לצד הבשר לטובת הקוראים שאוהבים סטייקים מדממים וגם לטובתי. הזמנתי פילה בקר "ציפורי" ברוטב פורט (99 ₪). לא הייתה שום אפשרות שבעולם שאתגבר עליו כי הוא שקל כמחצית ממשקל גופי אבל מה שכן הצלחתי להעמיס היה טעים מאוד וכמו הדג של הילה- עשוי כמו שצריך. המנות הוגשו עם צ'יפס מתפוחי אדמה אפויים ומתובלים היטב, חבל שהם היו מעטים, אבל זה לא שנשארנו רעבות חלילה.

נחנו קצת (בערך דקה וחצי) ומיד הזמנו קינוח. תמיד כיף לאכול קינוח ממש טוב במסעדה כשרה ולדעת שאין דבר העומד בפני הרצון ולכן היו לנו ציפיות גבוהות. פאדג' השוקולד (34 ₪) הוגש עם כדור גלידת וניל ובהחלט עמד בקריטריונים הגבוהים שהצבנו. הפאדג' היה שוקולדי ונימוח בפה והיה סיום טוב לארוחה טובה. 

אז כן, יש אוכל שמשתווה באיכותו למרק של הילה ויש מקומות שממתיקים לך את החיים גם אם בדיוק חזרת מאילת. תגיעו ל"Pisces", תבינו כבר לבד.    

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של יעל צלניק

נאה דורש, נאה מקבל
יש בשרים בגו
זהו זה ולא אחרת
אכול כפי בקשתך
אל עצמי
ג'וי של שבת
חוויה מלאכית
עם אופנוע לדרום אמריקה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר